Dat heb ik niet gezien, ik zag toevallig alleen het laatste stukje met zappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart he?
Eerst 100 keer 'geen commentaar' roepen en zijn handen voor zijn gezicht houden, maar ineens kwam het hoge woord er toch uit!.
Die gozer wist niet of ie moest lachen of proberen te jankenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart he?
Eerst 100 keer 'geen commentaar' roepen en zijn handen voor zijn gezicht houden, maar ineens kwam het hoge woord er toch uit!.
Jawel bij Boulevard..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef SenArt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,1
Nog niemand gezien?
Zelfs dan (of misschien JUIST dan, als hij ze kent) moet hij daar als minister-president gewoon zijn mond over houden. Zijn geloofwaardigheid zakt echt met het uur lijkt wel. Om over Bos nog maar te zwijgen met zijn 'scoren' opmerking (hoewel ik die stiekem nog wel een beetje grappig vondquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als JP ze goed kent en ze weleens contact hebben vind ik het niet zo heel vreemd dat hij er wat over zegt. Het zou gekker zijn als hij ze nieteens persoonlijk kent of nieteens weet wie het zijn.
* SuperrrTuxxx zet tv gauw op sbsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Leeuwinneke het volgende:
Zo meteen Wesley Sneijder in de late shownieuws..
Wat Bos zei vond ik ook wel grappig. Maar over de geloofwaardigheid, hij is ook maar een mens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dan (of misschien JUIST dan, als hij ze kent) moet hij daar als minister-president gewoon zijn mond over houden. Zijn geloofwaardigheid zakt echt met het uur lijkt wel. Om over Bos nog maar te zwijgen met zijn 'scoren' opmerking (hoewel ik die stiekem nog wel een beetje grappig vond).
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat Bos zei vond ik ook wel grappig. Maar over de geloofwaardigheid, hij is ook maar een mens.Ook die ophef toen over dat ie van dat skateboard viel snapte ik niet. Laat die man toch lekker, voor mij bewijst het alleen maar dat hij niet zo'n houten trekpop is als dat hij lijkt.
Dat mag, ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?
Ik vind dat hij ze best prive een smsje mag sturen om ze sterkte te wensen, maar dit soort dingen moet hij zich in de media niet mee bemoeien vind ik.
Omdat je zei 'laat die man toch lekker'quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo is.
Ja dat is gewoon mijn mening, maar ik bedoel het niet zo dat ik die iemand wil opdringen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je zei 'laat die man toch lekker'Over dat skateboardverhaal heb je gelijk trouwens, dat vond ik alleen maar sneu dat ze daar zo'n heisa van maakten.
Ben wel benieuwd of en wanneer Jan en Yolanthe met modder gaan gooien!
Kom op, hij wordt er (om onverklaarbare redenen, dat wel) naar gevraagd. Moet ie dan zijn mond houden? Je denkt toch niet werkelijk dat ie daar zelf over begonnen is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?
Ik vind dat hij ze best prive een smsje mag sturen om ze sterkte te wensen, maar dit soort dingen moet hij zich in de media niet mee bemoeien vind ik.
Ik heb dat gezien. Hij klonk erg serieus en overtuigend, maar ik weet 't niet....quote:
Dat is een goed punt. Als ernaar wordt gevraagd geef je gewoon antwoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kom op, hij wordt er (om onverklaarbare redenen, dat wel) naar gevraagd. Moet ie dan zijn mond houden? Je denkt toch niet werkelijk dat ie daar zelf over begonnen is?
Zijn sexleven is toch iets heel anders en is niet iets wat een dorp of half Nederland bezig houd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
En als hij gevraagd wordt naar zijn sexleven ook?
Nou ja, laat ook maar. Wat mij betreft komt het zijn geloofwaardigheid niet ten goede in elk geval en ik zal niet de enige zijn. Meningen verschillen nou eenmaal, dat houdt het spannend
Even kijken/luisteren wat Wesley te melden had...
quote:Wesley Sneijder: Ik ben niet verliefd op Yolanthe
20 mei 2009, 23:21
AMSTERDAM - Wesley Sneijder geeft toe dat hij het zo nu en dan heel gezellig heeft met Yolanthe, maar van een relatie is volgens hem geen sprake.
Wesley vertelt: "Ik vind het jammer dat Yolanthe de zwarte piet krijgt in deze situatie. De relatie tussen Jan en Yolanthe was al over. Ik kan goed met haar opschieten, er is ook wel wat gebeurd, je hebt de beelden gezien."
Maar meer dan dat is het niet volgens Wesley. "Ik ben vrijgezel, en zij ook. Ik ben niet verliefd op haar. Maar we hebben een leuke vriendschap, we kunnen goed lachen en gaan wel eens samen op stap."
Hij sloot echter niet uit dat het ooit meer wordt dan alleen af en toe lachen... "Het is een mooie vrouw en niemand kan in de toekomst kijken."
Bron : wie anders dan de telegraaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |