Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Not workingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Even de meisjes vertederen:
[ afbeelding ].
Cute.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vind het meer een bange kat dan puppy eyesquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
Ahh ok, beterschap!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ziekjes, opvliegers, etc.ja, ik ben gek
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
aai poesje... aai poesje......![]()
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
dat hoor je niet vaak van vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
Alweer?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Hahaha ja, de gelegenheid was nu zo perfect - een claxong over een vers verbroken relatie, waarover je niet (meer) erg ongelukkig was... En ik had hem op onze eerste date meegenomen naar een optreden van Op Sterk Water ook (de jongens die die claxong zingen).quote:
Very charmingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik gister dus op de bank, Rip.
Hahaha ze hebben podcasts van 3 fm dus tis zoterug te luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Rebel.quote:
Ik ben niet zo dat ik elke dag met de auto moet, maar als dan is het wel zo lekker als het mooi weer isquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat hoor je niet vaak van vrouwen(nee nouk, hoef je niet op te reageren
)
Altijd fijn om te horen dat je geld aan andere dingen kan uitgeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
kom er net achter dat ik deze maanden geen collegegeld meer hoef te betalenscheelt weer
More beerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
kom er net achter dat ik deze maanden geen collegegeld meer hoef te betalenscheelt weer
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een end rijden met de radio hard en het raam open ook heerlijk hoorEn dan lekker hard meezingen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben niet zo dat ik elke dag met de auto moet, maar als dan is het wel zo lekker als het mooi weer is
en de ramen open, of zoals nu dakje open.
Ik weet precies wat jullie bedoelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een end rijden met de radio hard en het raam open ook heerlijk hoorEn dan lekker hard meezingen
Als dat via uitzending gemist op 3fm.nl is, werkt dat bij mij niet (ik heb wsl. een plugin niet ofzo?) - maar ik zou 't zeker wel terug willen horen! Als jij weet hoe ik dat aan moet pakken.... zou ik erg dankbaar zijn voor die info!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha ze hebben podcasts van 3 fm dus tis zoterug te luisteren
Oké, dan doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rival het volgende:
dat hoor je niet vaak van vrouwen(nee nouk, hoef je niet op te reageren
)
true maar ze vinden me niet lief als ik me ziek meld, moet trouwens sowieso uitkijken en minder gaan werken anders ga ik straks over de ibg-grens heen (met vakantiegeld en 13emaand dan meegerekend)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
More beer.
*edit* dan heb je ook niet zoveel geld meer nodig, hoef je morgen ook niet te gaan werken.
Dat is gezellig, even uitstappen en dansen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaaden diegene die nog meer bleren die zie je ook altijd lachen naast de chagrijnige gezichten.. Ben 1x een echte held tegen gekomen in de file.. die zat gewoon met zijn drumstokjes mee te drummen op zijn stuur/achteruit kijk spiegel etc.!
Ik weet niet eens dat jij ook een J bentquote:
Had je anders wel gedaan, 100%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy, aangenaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat jij ook een J benthoe heet je dan?
Das ook weer zo, maar ik kon een poging wagen om je over te halen natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true maar ze vinden me niet lief als ik me ziek meld, moet trouwens sowieso uitkijken en minder gaan werken anders ga ik straks over de ibg-grens heen (met vakantiegeld en 13emaand dan meegerekend)en dat wil je niet...
Wil je hem niet zelf houden dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
Post dan, J
Ik ben een knappe man naar singles aan het lokken, dames
ik had graag willen komen hoor maar kan t nu niet maken af te zeggen, en ik vermaak me wel, krijg morgenavond een collega te etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer zo, maar ik kon een poging wagen om je over te halen natuurlijk.
het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had graag willen komen hoor maar kan t nu niet maken af te zeggen, en ik vermaak me wel, krijg morgenavond een collega te eten
gelukkig maar dat t me vergeven is, ik was al even bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor.
Have fun.
Ja, dat had je een probleem gehad he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maar dat t me vergeven is, ik was al even bang![]()
gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had je een probleem gehad he?. Maar zo ben ik niet
.
Heey J! Indrukwekkende post historie! Hoe is het ermee? Haal Rip eens over om met je te daten! Ik vind dat ze weer eens met een leuke vent op stap moet en verliefd moet worden!quote:
Alle spiegels van een auto zijn om achter te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaaden diegene die nog meer bleren die zie je ook altijd lachen naast de chagrijnige gezichten.. Ben 1x een echte held tegen gekomen in de file.. die zat gewoon met zijn drumstokjes mee te drummen op zijn stuur/achteruit kijk spiegel etc.!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef rival het volgende:
Had je anders wel gedaan, 100%
Dan had ik gedacht: Jezus, moet ik Jor nou weer vertellen dat ik autorijden tof vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben in een goeie bui sinds :quote:
Niet dat ik hem veel gebruik hoor, maar ooit gehoord van make up spiegels?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alle spiegels van een auto zijn om achter te kijken
Believe me, you made that pointquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
Dan had ik gedacht: Jezus, moet ik Jor nou weer vertellen dat ik autorijden tof vind
ah dus als je niet in een goeie bui was geweest, had ik wel een probleem gehad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben in een goeie bui sinds :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In de auto?! Die gebruik ik ook om achteruit te kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet dat ik hem veel gebruik hoor, maar ooit gehoord van make up spiegels?
quote:
We zullen het nooit weten he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah dus als je niet in een goeie bui was geweest, had ik wel een probleem gehad?
Ja, ik ben nogal groen hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey J! Indrukwekkende post historie! Hoe is het ermee? Haal Rip eens over om met je te daten! Ik vind dat ze weer eens met een leuke vent op stap moet en verliefd moet worden!
Had ze niet al voordat jij de mogelijkheid hebt tot het kapot scheuren van der kleren alles al uit gedaan? Als ik haar zo hoor ben jij een man die haar behoorlijk warm kan krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef _J_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal groen hier
Rip overhalen,..mja ze durft niet, vaag he...het is niet alsof ik meteen al haar kleren van haar lijf scheur als ik haar zie.............denk ik
Wel een beetje hoor, ik zou je nooit in de problemen willen zienquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef _J_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nogal groen hier
Rip overhalen,..mja ze durft niet, vaag he...het is niet alsof ik meteen al haar kleren van haar lijf scheur als ik haar zie.............denk ik
Dat is dan wel weer aardigquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een beetje hoor, ik zou je nooit in de problemen willen zien.
.
Het foutste zuipoord dat ze daar hebben blijkbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Ripley het volgende:
waar in kreta ga je eigenlijk heen, HW? Ik ben er vorig jaar geweest voor RMV
Dag lieffiequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga eens via de intratuin naar mn werk fietsen, dag liefjes
Chersonissos of malia?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het foutste zuipoord dat ze daar hebben blijkbaar.
Dat eerstequote:
Werkze!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga eens via de intratuin naar mn werk fietsen, dag liefjes
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
same here. ik moet vrijdag gewoon werken
Na morgen in het park ben je zo "ziek" dat je niet kan gaan werkenquote:
Niks dus. Het weer is veelste lekker om te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach at is nu 2 uurtjes
en je moest eerst vrijdag eigenlijk werken dussuh....
Zolang die van mij er maar niet op komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme toch!
Damn, wist niet dat er filmpjes van Nouk gemaakt waren
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Na morgen in het park ben je zo "ziek" dat je niet kan gaan werken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ik
Dat soort mensen mogen ze wat mij betreft direct het rijbewijs afpakken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Och arme toch!
Damn, wist niet dat er filmpjes van Nouk gemaakt waren
Ik heb na deze vakantie nog 25 dagen overquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga volgend weekend leuke dingen doen en wil dan vrijdag vrij, dus dan moet ik deze wel werken denk ik
Dat ligt er een beetje aan of ik vrijdag vrij kan krijgenquote:
en als je vrij kan krijgen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan of ik vrijdag vrij kan krijgen
te erg gewoon, ruilen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb na deze vakantie nog 25 dagen over.
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kretaquote:
ohjaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kreta.
Ja dan ligt het wat anders inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
gelukkig, kweenie of ik t een week zou volhouden om een beetje wijdbeens rond te lopen en afentoe mn zogenaamde ballen te krabben enzoquote:
Da hoeft ook niet, eenmaal aangekomen mag je je weer op je vrouwelijkst gedragenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gelukkig, kweenie of ik t een week zou volhouden om een beetje wijdbeens rond te lopen en afentoe mn zogenaamde ballen te krabben enzo
watskeburt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer eens.. ben het effe helemaal zat met die huisgenote van me.. En wil naar huis
eenmaal aangekomen begint het gezeur dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da hoeft ook niet, eenmaal aangekomen mag je je weer op je vrouwelijkst gedragen.
Als vrouwen eenmaal aankomen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
eenmaal aangekomen begint het gezeur dus
een collega van mij wist nog iemand die hier werkte die een kamer zoekt. Rustige jonge, wil zich wel aanpassen en dergelijke, perfecte huisgenoot! Alleen hij rookt. Wij zijn een anti-rookhuis.quote:
zou dat juist een reden zijn om niet naar huis te willen!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer eens.. ben het effe helemaal zat met die huisgenote van me.. En wil naar huis
Lefgozers jij en ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als vrouwen eenmaal aankomen....
Enniewee, dit is glad ijs zeg maar.
Da's zielig voorquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij gaat al mee naar Kreta.
alleen maar omdat hij rookt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een collega van mij wist nog iemand die hier werkte die een kamer zoekt. Rustige jonge, wil zich wel aanpassen en dergelijke, perfecte huisgenoot! Alleen hij rookt. Wij zijn een anti-rookhuis.
Wanneer we dat tegen hem zouden zeggen, zou hij absoluut buiten gaan roken, geen probleem. Maar ondanks dat wil zij hem niet eens een kans geven
Ware doodsverachting dit!quote:
So, innepin wil ook mee... waarom ga ik uberhaupt met hem?quote:
Het zou mogelijk zijn dat ze dan idd even langs komt vallen, maar zou eig nu even gewoon de stad in willen gaan ofzo. En anders gewoon lekker opsluiten in m'n kamerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou dat juist een reden zijn om niet naar huis te willen!?!?
Bij haar dus nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef rival het volgende:
alleen maar omdat hij rookt?
regel dan alvast dat hij heeft toegezegt niet te roken binnen
dan is alles opgelost?
nu al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk hoor, dat vakantiegeld. Maar ik had op meer gerekend
Ik ben benieuwd hoeveel dat is voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Same!! hoorde al dat je iets van 42% inlevert ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Die heeft al iemand die lief voor d'r is. En bij Nick vlot dat niet zoquote:
kan ik me weinig bij voorstellen.quote:
Salarisstrook al gehadquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef rival het volgende:
nu al?
wil ik ookdan kan ik weer eens fatsoenlijk shoppen
Dat zonder vakantie heeft geen invloed op je vakantiegeldquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel dat is voor mij
Werk nu sinds september 40 uur in de week zonder vakantie
Heb tot nu toe altijd zwart gewerkt
Klopt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Same!! hoorde al dat je iets van 42% inlevert ofzo
true, maar alles kan kapot en voor nick zal ik nooit ZO lief wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heeft al iemand die lief voor d'r is. En bij Nick vlot dat niet zo
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
eenmaal aangekomen begint het gezeur dus
Hmm, je spaart toch alleen vakantie geld op dagen die je gewerkt hebquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Salarisstrook al gehad
[..]
Dat zonder vakantie heeft geen invloed op je vakantiegeld![]()
[..]
Klopt..
Ze wil liever geen jongen, maar wil daar nog wel een compromis in makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
kan ik me weinig bij voorstellen.
of wilt ze perse geen jongen? of is het echt alleen dat roken?
die discussie zou je in 3 tellen klaar moeten hebben
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook no way een rokende huisgenoot zou willen. Af en toe een joint vind ik prima. Maar eentje die echt rookt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me weinig bij voorstellen.
of wilt ze perse geen jongen? of is het echt alleen dat roken?
die discussie zou je in 3 tellen klaar moeten hebben
Ik vermoed dat daar al rekening mee wordt gehoudenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, je spaart toch alleen vakantie geld op dagen die je gewerkt heb?
Ik moet al dat soort zooi nog leren
Ook als het een mak lammetje is die daadwerkelijk altijd buiten zal staan roken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook no way een rokende huisgenoot zou willen. Af en toe een joint vind ik prima. Maar eentje die echt rookt.
Ja, wij hebben geen tuin en het balkon grenst aan mijn kamer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook als het een mak lammetje is die daadwerkelijk altijd buiten zal staan roken?
en je in tijdsnood zit
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
Als jij Nick bent, moet je wel af en toe met mij zoenen, duim
Als hij het daar nou gewoon mee eens is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Het eerste wat ze daarop zei was: Maar ik wil dat niet van die jongen vragen, is zielig dat hij dan buiten moet roken.![]()
Bij ons zal hij echt buiten op straat moeten roken (balkon gebruiken we daar niet voor) .. dusjah en mijn kamer is de enige die daar aan grenst.. achja.. gedoe weer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, wij hebben geen tuin en het balkon grenst aan mijn kamer.
als hij dat nou gewoon buiten doet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook no way een rokende huisgenoot zou willen. Af en toe een joint vind ik prima. Maar eentje die echt rookt.
oke dan ist een ander verhaalquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, wij hebben geen tuin en het balkon grenst aan mijn kamer.
Ik heb duidelijk mijn zegje gedaan tegen haar erover en ze wijkt nergens vanaf. Dusja op een gegeven moment houdt het op he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als hij het daar nou gewoon mee eens is.
en dat even niet via jou maar aan haar duidelijk maakt
dan is het toch opgelost?
anders geef je haar een tik, mensen luisteren beter na een tik
Is het zo lastig om verder een betrouwbaar persoon te vinden dan? Of heb je gewoon liever geen onbekende?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk mijn zegje gedaan tegen haar erover en ze wijkt nergens vanaf. Dusja op een gegeven moment houdt het op he.
Het aanbod is erg laag en niemand wil de kamer. De meesten willen toch wel het gezellig studentenhuis met samen eten enzo en dat doen wij niet. En anderen vinden de kamer te klein.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is het zo lastig om verder een betrouwbaar persoon te vinden dan? Of heb je gewoon liever geen onbekende?
Ik ken geen mensen die niet voor rede vatbaar zijn denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk mijn zegje gedaan tegen haar erover en ze wijkt nergens vanaf. Dusja op een gegeven moment houdt het op he.
Niet als het ook nog eens een 'gevoels'persoon is die overal een 'goed' gevoel bij moet hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef rival het volgende:
Ik ken geen mensen die niet voor rede vatbaar zijn denk ik
of die heb ik vroeger al bij me uit de buurt gehouden...
ik lees wel vaker dit soort koppige dingen, ik kan me er niks bij voorstellen... zo iemand is met de juiste argumenten toch gewoon over te halen
hoe kan je je er goed bij voelen als je er al van te voren negatief naar kijkt? ontmoet die jongen eens, misschien voelt het daarna fucking goed...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet als het ook nog eens een 'gevoels'persoon is die overal een 'goed' gevoel bij moet hebben![]()
En daarbij gewoon koppig bij hun punt blijven, wantja als dit.. als dat.. etc
Ah okee. Wel een kamer met keuken dan? Of alles gedeeld?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het aanbod is erg laag en niemand wil de kamer. De meesten willen toch wel het gezellig studentenhuis met samen eten enzo en dat doen wij niet. En anderen vinden de kamer te klein.
Dus dit was de perfecte oplossing volgens mij dan
Volgende maand pas. Meteen weer mijn ticket van kopen naar Braziliequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Zou typisch iets voor nick zijn trouwens - dat ie 2 vrouwen aan het zoenen krijgt en \zelf met lege handen overblijftquote:
Dat zei ik dus ook, gewoon op de kameravond langs laten komen en dan kan je als nog bepalen of het wat is. Maar dat wil ze ook niet wnant het 'gevoel' is niet goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
hoe kan je je er goed bij voelen als je er al van te voren negatief naar kijkt? ontmoet die jongen eens, misschien voelt het daarna fucking goed...
als ze dan nog nee zou zeggen zou ik die jongen gewoon eens meenemen, fuck dat kinderachtige gedoe!
Nee alles is gedeelt. Redelijk standaard hier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Wel een kamer met keuken dan? Of alles gedeeld?
Je weet dat ik dit allemaal doorstuur he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou typisch iets voor nick zijn trouwens - dat ie 2 vrouwen aan het zoenen krijgt en \zelf met lege handen overblijft
iemand met zo een kinderachtige instelling heb je echt niks aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat wil ze ook niet wnant het 'gevoel' is niet goed.
Nou en?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet dat ik dit allemaal doorstuur he?.
Is hij van thuis uit wel gewend om buiten te roken dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, gewoon op de kameravond langs laten komen en dan kan je als nog bepalen of het wat is. Maar dat wil ze ook niet wnant het 'gevoel' is niet goed.
Nee echt het slaat echt helemaal nergens op! Soms kan ik haar nog wel eens overhalen, maar nu dus niet.
Nou ja, het is vrij relevant of je een goed gevoel hebt bij iemand die in je huis komt wonen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
iemand met zo een kinderachtige instelling heb je echt niks aan
Geen idee, ik ken hem verder ook niet. Alleen daarnet even kort kennisgemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Ofresca het volgende:
Is hij van thuis uit wel gewend om buiten te roken dan?
Maar niet na aanleiding van 1 mailtje of reactie van kamernet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij relevant of je een goed gevoel hebt bij iemand die in je huis komt wonen hoor
Damn, weer geen chantagemateriaalquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou en?
Dit soort dingen zeg ik live ook wel eens en hij weet dat ik het goed met 'm voor heb
dat klopt zeker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, het is vrij relevant of je een goed gevoel hebt bij iemand die in je huis komt wonen hoor
ik heb geen idee wie nick isquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zou typisch iets voor nick zijn trouwens - dat ie 2 vrouwen aan het zoenen krijgt en \zelf met lege handen overblijft
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie nick is
neem aan een 30 jarige gozer waar ik me voor moet gaan uitgeven wil ik naar kreta kunnen!?
De wereld is, voor vandaag, weer gered?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef kingmob het volgende:ik word simpel van die luie mensen die al vroeg naar huis gaan. Als ik om 5 uur 's ochtends vertrek is er niemand te bekennen, maar als ik om half 3 terug rij staat er genoeg file om m'n reis 2 keer zo lang te laten duren
Maar goed, ik ben thuis
Hij hangt nog steeds in de lucht gelukkigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De wereld is, voor vandaag, weer gered?
Aah okee, als het gewoon vanwege een mailtje is, is het inderdaad onzin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat klopt zeker!
maar een goed of slecht gevoel ergens bij krijgen als je iemand niet kent en dan al zo dwars gaan doen?
je ontmoet iemand, en dan krijg je daar een bepaald gevoel bij...
dit is gewoon kinderachtig, "ik wil het niet dus klaar" gevoel krijg ik erbij
Het is dat 't uit de buurt is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus als er hier nog mensen zijn die een 'ongezellig' huis zoeken, met een irritante huisgenote, kleine kamer en relatief duur.. Laat het horen!
Dan kan ik ook wel weer begrijpen dat je soms een email krijgt, die leest en denkt, SHIFT DELETE..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef kingmob het volgende:
ligt aan het mailtje...
Ik heb er wel eens gehad voor m'n studentenhuis
Klinkt ideaal!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus als er hier nog mensen zijn die een 'ongezellig' huis zoeken, met een irritante huisgenote, kleine kamer en relatief duur.. Laat het horen!
owja het is in enschedequote:
Nog 1 uurtje gelukkigquote:
Kom eens met een stelling dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef Belsezar het volgende:
De fut is er helemaal uit in het topic merk ik
Vroegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef kingmob het volgende:
Iedereen gaat vervroegd naar huis denk ik
Vak zuid is voor makelaargastjes, ik zou lekker de stad in gaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
4 uur, mooie dag geweest!
Ik ga een biertje doen op rembrandtplein (of misschien in vak zuid(?) bij de rai, voordat jullie massaal naar rembrandt rennen om een glimp van mij op te vangen)
sterkte aan Bels, die nog een heeel uur werken moet.
en ook de rest natuurlijk
Fijn weekend alvast enzo
Ik zit met 2 uurtjes op het Leidse te eten bij Stoop en Stoop, daarna door naar de Melkwegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Ik ga een biertje doen op rembrandtplein (of misschien in vak zuid(?) bij de rai, voordat jullie massaal naar rembrandt rennen om een glimp van mij op te vangen)
Fijn weekend alvast enzo
Ik ben niet zo van de stellingen bedenken om eerlijk te zijn, nu helemaal niet want ik kak een beetje inquote:
Ja dankje hehe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Fijn weekend alvast enzo
Niks! Mijn haar is na ruim 4 jaar ofzo weer wat langer! Niks 6mm!quote:
Tha_Erik komt die wel even bevestigen hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb nog een leuke ''stelling" in de schuur nodig?
Is goed zal alvast wat ruimte makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tha_Erik komt die wel even bevestigen hoor!.
Omdat ik er al helemaal niet meer uit zag met m'n lange haar en die inhammenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Waarom halen jullie allemaal jullie haar eraf?
De moderne man zal er geen problemen mee hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Is veel verdienen als vrouw, een nadeel in je liefdesleven?
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroonquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De moderne man zal er geen problemen mee hebben
ben je gek, i-de-aal!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Is veel verdienen, als vrouw, een nadeel in je liefdesleven?
Ligt er aan hoe dat geld verkregen wordt. Ik val op ambitieuze, zelfstandige vrouwen, maar ik vind het zwaar irritant als ze 70 uur per week werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De moderne man zal er geen problemen mee hebben
Persoonlijk zou ik het top vinden laat mij maar lekker huisvadertje spelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroon
Jij bent niet echt van het mensen op hun woord vertrouwen welquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel, maar toch vinden ze het ergens niet leuk vaak. De meeste mannen hebben toch het liefst het ouderwetse rollenpatroon
Ik zeg dit uit ervaringquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij bent niet echt van het mensen op hun woord vertrouwen wel
De man van (bijv) Yolanthe, als onbekende? Nueh, denk het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij zou er geen problemen mee hebben, om-de-man-van van te zijn?
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De man van (bijv) Yolanthe, als onbekende? Nueh, denk het niet.
Dat ligt er idd helemaal aan, als ze meer verdient, soit, als ze echt alleen maar werkt is het niet leuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.
Ik heb moeite om respect op te brengen voor mensen die dat niet doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, niet van zo iemand. Ik bedoel een carrièrevrouw. Die haar geld verdient, alleen met haar hersenen.
Ook voor voetballers, zangers en kunstenaars?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb moeite om respect op te brengen voor mensen die dat niet doen
Ik heb het soort van uitgeprobeerd kleine 2jaar terug ik in de ziekte wet vriendin werken en ik voor de kleine zorgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb het soort van uitgeprobeerd kleine 2jaar terug ik in de ziekte wet vriendin werken en ik voor de kleine zorgen
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Goeie deal! Even duelleren en ik ga metinnepin
trouwen, of ik ben dood.
Prima odds.
Daar pak je mooi 3 uitzonderingen er uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook voor voetballers, zangers en kunstenaars?
Niet allemaal he Ripquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
Maar is slim zijn dan niet net zo goed een kwaliteit als goed kunnen zingen, of mooi zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar pak je mooi 3 uitzonderingen er uit(al is het bij voetballers niet zo enorm)
Don't break me the beak open again Q!quote:
Ik zou het zo weer doen alleenquote:
I won't.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Don't break me the beak open again Q!.
umm ja? (behalve mooi zijn, dat is wel een kwaliteit, maar die komt volledig vanzelf)quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar is slim zijn dan niet net zo goed een kwaliteit als goed kunnen zingen, of mooi zijn?
Je iq toch ook? Als je mooi bent, en je verdient daar je geld mee. Heb jij daar dan wat op tegen/ geen respect voor?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
umm ja? (behalve mooi zijn, dat is wel een kwaliteit, maar die komt volledig vanzelf)
Nee, je moet bij dat alles de potentie er nog uit weten te halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je iq toch ook? Als je mooi bent, en je verdient daar je geld mee. Heb jij daar dan wat op tegen/ geen respect voor?
Voor wie heb jij dan (naast vrouwen die een man trouwen om het geld) totaal geen respect?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, je moet bij dat alles de potentie er nog uit weten te halen.
Een intelligente vrouw die mooi zingt is het walhalla
Wijsheid komt met de jaren dan, zo ben je niet altijd geweestquote:
I have grown.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren dan, zo ben je niet altijd geweest.
Where? not on your headquote:
lol, zit ik op het beklaagdenbankje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor wie heb jij dan (naast vrouwen die een man trouwen om het geld) totaal geen respect?
tot morgen:)quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Fijne avond allemaal! En voor sommige tot morgen en anderen fijn weekend!![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
Cum laude geslaagd, beste van de opleiding.
Super ! gefeliciteerd ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef JoeyT het volgende:
Cum laude geslaagd, beste van de opleiding.
Omdat ik het kan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:20 schreef Ripley het volgende:
good for youquote:
feeling a bit betterquote:
quote:
Goed planquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dus ik denk dat ik morgen maar naar het vondelpark moet
Moetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar op cs?is niet zo groot daar namelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik ben er van tussen, morgen 13:00 CS, of 13:30 Leidseplein it is.
Gelukkig welquote:
quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:
Voor jou wel jaquote:
Daar was hij niet bij hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
![]()
al denk ik dat ik niet zo druk zal zijn als de vorige meet haha
nee hoor het is paas 17:40.. dus middag en geen avondquote:
De vorige vorige meet bedoel je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
al denk ik dat ik niet zo druk zal zijn als de vorige meet haha
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzzquote:
leugens!quote:
die jaquote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzz
Ik vind het avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor het is paas 17:40.. dus middag en geen avond
alles wat je vindt moet je inleveren bij de politequote:
Als ze nog niet weten dat je het gevonden hebt hoeft dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alles wat je vindt moet je inleveren bij de politecue
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar goed ook anders durfde hij niet te komen... net als Djayzz
quote:
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij benquote:
Hoe moet ik dat zien? Druk, mond niet dicht kunnen houden? Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.
best wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha. Je was wel lekker op dreef toen.
Gezelligquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij ben
alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Druk, mond niet dicht kunnen houden? Wat?
Niet dat ik bang ben aangelegd, integendeel.
quote:
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best grootquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erug moe maar voel me wel wat beter.... dus grote kans dat ik er morgen ook bij ben
quote:
quote:
is daar een AH to go?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best groot
zolang je je fobo niet hebt geactiveerd mag je niet komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Top denk dat ik ook kom , snap alleen nog niet waar precies centraal station is best groot
Nee morgen samen op dreefquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden idee
ik kan nogal goed zijn in mensen af te branden op een zeer vermakkelijke manier (als je er tegen kunt haha) maar zal morgen stuk rustiger zijn denk ik
er is wel een ako en een free recordshopquote:
ik doe mijn best...quote:
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
zolang je je fobo niet hebt geactiveerd mag je niet komen![]()
heb al naar HeatWave pm gestuurd van waar op csook maar mijn foonnummer aan hem gegeven haha
Doen we de free recordshopquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is wel een ako en een free recordshop
dag mejuffrouwquote:
Wat doe je voor studie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Feitosa het volgende:
WERKLOOS!!!![]()
![]()
![]()
Naja , iig tijd om veel te studeren.
Dag meneerquote:
Dacht dat het voor een iedereen zichtbaar wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ook
[..]
Doen we de free recordshop
the free it is... en nu maar hopen dat ik er een keertje ZONDER dvdtje wegga... net kruistocht in spijkerbroek gekocht voor 5equote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer in ieder geval, dus we kunnen hem lokaliseren, en heb de jouwe ook
[..]
Doen we de free recordshop
Kut zeg...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Feitosa het volgende:
WERKLOOS!!!![]()
![]()
![]()
Naja , iig tijd om veel te studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |