Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Not workingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Even de meisjes vertederen:
[ afbeelding ].
Cute.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vind het meer een bange kat dan puppy eyesquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
Ahh ok, beterschap!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ziekjes, opvliegers, etc.ja, ik ben gek
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
aai poesje... aai poesje......![]()
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
dat hoor je niet vaak van vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
Alweer?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Hahaha ja, de gelegenheid was nu zo perfect - een claxong over een vers verbroken relatie, waarover je niet (meer) erg ongelukkig was... En ik had hem op onze eerste date meegenomen naar een optreden van Op Sterk Water ook (de jongens die die claxong zingen).quote:
Very charmingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik gister dus op de bank, Rip.
Hahaha ze hebben podcasts van 3 fm dus tis zoterug te luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Rebel.quote:
Ik ben niet zo dat ik elke dag met de auto moet, maar als dan is het wel zo lekker als het mooi weer isquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat hoor je niet vaak van vrouwen(nee nouk, hoef je niet op te reageren
)
Altijd fijn om te horen dat je geld aan andere dingen kan uitgeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
kom er net achter dat ik deze maanden geen collegegeld meer hoef te betalenscheelt weer
More beerquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
kom er net achter dat ik deze maanden geen collegegeld meer hoef te betalenscheelt weer
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een end rijden met de radio hard en het raam open ook heerlijk hoorEn dan lekker hard meezingen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben niet zo dat ik elke dag met de auto moet, maar als dan is het wel zo lekker als het mooi weer is
en de ramen open, of zoals nu dakje open.
Ik weet precies wat jullie bedoelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind een end rijden met de radio hard en het raam open ook heerlijk hoorEn dan lekker hard meezingen
Als dat via uitzending gemist op 3fm.nl is, werkt dat bij mij niet (ik heb wsl. een plugin niet ofzo?) - maar ik zou 't zeker wel terug willen horen! Als jij weet hoe ik dat aan moet pakken.... zou ik erg dankbaar zijn voor die info!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha ze hebben podcasts van 3 fm dus tis zoterug te luisteren
Oké, dan doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef rival het volgende:
dat hoor je niet vaak van vrouwen(nee nouk, hoef je niet op te reageren
)
true maar ze vinden me niet lief als ik me ziek meld, moet trouwens sowieso uitkijken en minder gaan werken anders ga ik straks over de ibg-grens heen (met vakantiegeld en 13emaand dan meegerekend)quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
More beer.
*edit* dan heb je ook niet zoveel geld meer nodig, hoef je morgen ook niet te gaan werken.
Dat is gezellig, even uitstappen en dansen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, ik geniet soms best van het file rijden, raampje open, muziek hard en bleren inderdaaden diegene die nog meer bleren die zie je ook altijd lachen naast de chagrijnige gezichten.. Ben 1x een echte held tegen gekomen in de file.. die zat gewoon met zijn drumstokjes mee te drummen op zijn stuur/achteruit kijk spiegel etc.!
Ik weet niet eens dat jij ook een J bentquote:
Had je anders wel gedaan, 100%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy, aangenaamquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet niet eens dat jij ook een J benthoe heet je dan?
Das ook weer zo, maar ik kon een poging wagen om je over te halen natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true maar ze vinden me niet lief als ik me ziek meld, moet trouwens sowieso uitkijken en minder gaan werken anders ga ik straks over de ibg-grens heen (met vakantiegeld en 13emaand dan meegerekend)en dat wil je niet...
Wil je hem niet zelf houden dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Ripley het volgende:
Post dan, J
Ik ben een knappe man naar singles aan het lokken, dames
ik had graag willen komen hoor maar kan t nu niet maken af te zeggen, en ik vermaak me wel, krijg morgenavond een collega te etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das ook weer zo, maar ik kon een poging wagen om je over te halen natuurlijk.
het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had graag willen komen hoor maar kan t nu niet maken af te zeggen, en ik vermaak me wel, krijg morgenavond een collega te eten
gelukkig maar dat t me vergeven is, ik was al even bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor.
Have fun.
Ja, dat had je een probleem gehad he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig maar dat t me vergeven is, ik was al even bang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |