is dat een verbastering van Hymen:quote:
Wat doe je?quote:
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
is dat een verbastering van Hymen:
Het maagdenvlies of hymen
Stagelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat doe je?
Wat verdien je?
Waar woon je?
Heb je een grote tuin waar we de KLB SC BBQ kunnen houden?
Wat doen je ouders?
Hoe vaak heb je seks?
Hoe vaak heb je seks waarbij je rukken niet mee telt?
Allemaal standaard vragen die je moet beantwoorden voor de KLB SC...
Je vergeet nog: Heb je een zusje, zo ja pics.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat doe je?
Wat verdien je?
Waar woon je?
Heb je een grote tuin waar we de KLB SC BBQ kunnen houden?
Wat doen je ouders?
Hoe vaak heb je seks?
Hoe vaak heb je seks waarbij je rukken niet mee telt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat doe je? lamballen op mijn werk
Wat verdien je? gaat je geen kut aan
Waar woon je? Loosbroek
Heb je een grote tuin waar we de KLB SC BBQ kunnen houden? ja, maar nee jullie mogen niet komen
Wat doen je ouders? weet ik niet
Hoe vaak heb je seks? genoeg
Hoe vaak heb je seks waarbij je rukken niet mee telt? minder dan het antwoord hierboven
ah, van je naam, ik zie het alquote:
Ja, maar die wil je niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je vergeet nog: Heb je een zusje, zo ja pics.
Hmm.. daarom wist je ws ook dat dat lekkers een hoop goed praatquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Hyman het volgende:
En ik heb al gepost hier in de 200 reeks nog.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hmm.. daarom wist je ws ook dat dat lekkers een hoop goed praat
Dat is geen argument, dat snap je zelf ook wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Hyman het volgende:
En ik heb al gepost hier in de 200 reeks nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Begin maar met invullen, newfagquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef Cybey het volgende:
Laten we dat vragenlijstje even aanvullen voor alle nieuwe mensen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef Hyman het volgende:
Nu heb je zeker geen recht van spreken meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze wel van andere fok!kersquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef gers het volgende:![]()
maar tietenposts van je zusje/vriendin zijn hier verplicht
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef gers het volgende:
je mag ook een pubrarretje plaatsen dat is ook goed
Die heb ik thuis, en die krijg je nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef gers het volgende:
je mag ook een pubrarretje plaatsen dat is ook goed
de fokrar heeft al iedereenquote:
dan ben je ook niet welkomquote:
de KLB HOOLIGANS komen ookquote:
idd, OOGKANKER I HAZ ITquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Cybey het volgende:
Waarom kregen we allemaal dat ranzige plaatje in onze PM inbox?
Neuhquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, leuk. En nu weer ophoeren naar PUB. [ afbeelding ]
ja sorry maar dat zijn de klb sc regeltjesquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Cybey het volgende:
Waarom kregen we allemaal dat ranzige plaatje in onze PM inbox?
Pffquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:06 schreef gers het volgende:
[..]
ja sorry maar dat zijn de klb sc regeltjes
sorryquote:
gotiekmuziekquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
Anders post je em hier nog even ofzo...
en ik zou zo geen leven hebben hier...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou zo'n verschrikkelijk goede mod zijn
quote:
Gelukkig gaat ie daar niet over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef jagga het volgende:
[..]
en ik zou zo geen leven hebben hier...continue gebanned door jou waarschijnlijk
Denk je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:09 schreef jagga het volgende:
[..]
en ik zou zo geen leven hebben hier...continue gebanned door jou waarschijnlijk
quote:
alleen als hij fantsoenlijke tieten postquote:
Omdat ik anders weer over je BMW ga beginnen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef gers het volgende:
[..]
alleen als hij fantsoenlijke tieten post
Dat klinkt als een goede redenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik anders weer over je BMW ga beginnen.
quote:
ze draagt teveel kledingquote:
hahaquote:
Gloeiende teringzooi, nu heb ik een tegengoal bij fifa omdat ik te lang bleef kijkenquote:
Gewoon uitprinten en op de muur hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
Ik loop nu dus tieten te zoeken op mn stage
Hopelijk waarderen ze het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:19 schreef 3lmo het volgende:
Goedemorgen.Jij weet hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kut zo had ik het nog niet gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
Alleen dit stukje quoten om het geheel uit z'n context te rukken
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
hier kunnen sommige SC-ers zich wel in vinden
i could hit herquote:
PM post, ban, doeiquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:23 schreef Hyman het volgende:
Wed 20 May 2009 11:19u door dagdag
nij deze een speciale aanbieding, zegt u van ik ga wewg uit de sc
100000 dagdagpunten voor u
[ afbeelding ]
Naam of meer van haar?quote:
Eensch!quote:
Nee, dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef jagga het volgende:
Nee als jitz ooit mod zou worden zou hij iedereen zijn posts gaan zitten editen, waarschijnlijk.
En waarschijnlijk allemaal iets in de trant van:
origineel: TS is een homo!
nadat jitz geweest is: IK ben homo!
Dat zou echt iets voor hem zijn...
Doe ik ook altijd. Zet even het filter uit bij google, dan gaat het makkelijker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
Ik loop nu dus tieten te zoeken op mn stage
Hopelijk waarderen ze het
.......quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef dagdag het volgende:
bowa
dansje van cheerleaders
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en stil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
links rechts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op meiden hup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar studeer je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef 3lmo het volgende:
Hmm, vergeten laptop op te laden. Straks mag ik tijdens college nog gaan opletten hé.
Studeren, hmm.quote:
quote:
quote:
Jullie UI's lijken teveel op elkaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Studeren, hmm.Enschede hedendaags, maar goed - ik haal mijn propedeuse wel het eerste jaar. Heb mij reeds ingeschreven bij de UU.
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
Wat doen al die mods hier ineens? Zijn jullie hier om mij te scouten?
Klopt, tot dusverre weinig extra credits.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
Wat doen al die mods hier ineens? Zijn jullie hier om mij te scouten?
Hoezo dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
Jij zou echt zo'n grote faalmod worden JItz.
Nou ja, en ik doe zo erg mijn bestquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Klopt, tot dusverre weinig extra credits.
Nee, omdat jullie in het echt nooit naar zo'n meisje toe durven te stappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat we een mening hebben over welke van de 5 we vol willen pompen ?
Dat is vooral omdat we daarvoor naar de gevangenis kunnen gaan als we ze echt vol pompenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, omdat jullie in het echt nooit naar zo'n meisje toe durven te stappen.
Oh jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat we daarvoor naar de gevangenis kunnen gaan als we ze echt vol pompen
Ik kijk wel even wat ik nog meer heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Jullie UI's lijken teveel op elkaar
Dacht even dat 3lmo schizofreen was
Omdat ik al zulkes chickie heb misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik al zulkes chickie heb misschien
Jij hebt mijn vriendin heul niet gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zijn best lelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Wie van deze 5 zouden jullie vol willen pompen (als eerste)Blauw/Witte bikini Zwart/Roze bikini Geel/Zwarte bikini Rood/Witte bikini Groen/Zwarte
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Klopt, ik kan nog steeds zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vriendin heul niet gezien
c:/boswachter/school/biologie/geheime fapmapquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik al zulkes chickie heb misschien
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
c:/boswachter/school/biologie/geheime fapmap
I know, maar blind worden bij het zien van jouw vriendin schijnt geen fabeltje te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat je van veel rukken blind wordt is een fabeltje hoor.
die in het geel zwart ziet er trouwens het best uitquote:
Is jouw vriendin model ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat je van veel rukken blind wordt is een fabeltje hoor.
Ja.quote:
Koulo lelijk man. Ik had gister van allemaal rars gedownload.quote:
MSNquote:
KANKER kan je niet meedoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Koulo lelijk man. Ik had gister van allemaal rars gedownload.Blijkt er 1 offline te zijn dus daarom kan ik ze niet uitpakken
![]()
![]()
Ik zat gisteravond samen met iemand te trollen in r&p. Binnen 2 min zijn de posts verwijderdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
Loop je weer topics te maken met een kloon, Jitz? We weten toch wel dat jij het bent.
Te verlegen tegenover meisjes
quote:
Nee, dat ben ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Florian_ het volgende:
Loop je weer topics te maken met een kloon, Jitz? We weten toch wel dat jij het bent.
Te verlegen tegenover meisjes
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond samen met iemand te trollen in r&p. Binnen 2 min zijn de posts verwijderd
Die ene post met ruud van kankerkachelkees was wel leuk toch.quote:
Leuk wel, maar mocht niet blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die ene post met ruud van kankerkachelkees was wel leuk toch.Die mocht wel blijven
quote:
Verwijder jij posts van Chuck?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verwijder jij posts van Chuck?Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Volendammersquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
We kunnen ook gaan trollen op de fanhyve van Yolanthe![]()
God wat een volendammers die daar zeuren
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verwijder jij posts van Chuck?Vergeet het vuurtje nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die reactiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
http://yolanthecabauvankasbergen1.hyves.nl/#searchhyver=&hub_threadlist_1=1&show_reactions_1=1&__state__=5
quote:Kasandra (1)
vandaag, 13:34
ik walg van je!!!!!!!maar ooit krijg je spijttt..JE BESEFT PAS WAT JE HEBT..WANNEER JE HET KWIJT BENT achterbaks kreng..
oioioiquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
http://yolanthecabauvankasbergen1.hyves.nl/#searchhyver=&hub_threadlist_1=1&show_reactions_1=1&__state__=5
quote:Carla (58)
vandaag, 13:02
yolanthe ik vind dat je jan respektloos heb behandeld dat jullie uit elkaar gaan oke maar hem eerst bedriegen verdient hij niet en wat moet je met zo een iel mannetje? zijn geld? jan is veel spontaner en wes kan niet in zijn schaduw staan.ik hoop dat jij ook zo behandeld word. maar je zal wel weer op een nog rijkere gaan vallen.je weet dat je iedereen kan krijgen.maar wes gun ik het ook dat je hem laat zitten jij valt me tegen
hey jij gaan wij nog een keer datenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Haar hyves: http://reethaar.hyves.nl/
Wat een sneue lui, ik heb pijn in mn ogen van die reacties.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Florian_ het volgende:
Proletariërs uitlachen. Het ultieme vermaak op een saaie woensdagmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwhehehe, Wesley staat juist constant in de schaduw van Janquote:
Ze hebben je gratie verleendquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Ey wtf.
Eerst had ik 26 notes, toen 27, en nu opeens weer 26
Dudequote:
Ik zie er 27 hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
Ey wtf.
Eerst had ik 26 notes, toen 27, en nu opeens weer 26
gaan we daten??????quote:
Heb jij er 1 bij gezet zekerquote:
Nee niet eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij er 1 bij gezet zeker![]()
![]()
En hoi Bolletje
zeg jou pm doet het nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier niet, zal ik wel weer internet files moeten weggooien ofzo.
Bwhehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier niet, zal ik wel weer internet files moeten weggooien ofzo.
quote:
26 Usernotes per 13-05-2009 14:52quote:
Het aantal kun je wel meteen zien, alleen de inhoud niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
26 Usernotes per 13-05-2009 14:52
Oh, maar ze worden pas na 7 dagen geupdate ofzo. PM eens, ik wil geen 7 dagen wachten![]()
Heb je een PIMP-abo, kun je je notes niet eens gelijk zien.
Ja, dat had ik al door.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het aantal kun je wel meteen zien, alleen de inhoud niet.
Ik ook.quote:
Zullen we samen naar huis gaan... ?quote:
OEH!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we samen naar huis gaan... ?
Ja, eigenlijk bedoelde ik " samen naar ieders eigen huis gaan."quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk bedoelde ik " samen naar ieders eigen huis gaan."
Heuj, leven in de tent!quote:
Het was 14 min stil.quote:
Ik zie het nu pas inderdaad.quote:
De mazzel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:09 schreef 3lmo het volgende:
Mooi weer, tijd om een terrasje op te zoeken.
Fail.quote:
wat een haters hier!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
Syb-rund en ik hebben net even flink online huisgehouden met Rise of Nations.
Da's net Age of Empiresquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat een haters hier!
check deze roelerende stats dan![]()
[ afbeelding ]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het best wel sexy dat ze dat scheerspul op haar tieten heeft.quote:
Ja ik snapte het plaatje ook al niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe![]()
maar euh, vrouwen scheren zich toch niet?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik vind het best wel sexy dat ze dat scheerspul op haar tieten heeft.
Het is slagroom, jullie snappen er ook niets van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe![]()
maar euh, vrouwen scheren zich toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |