abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69211774
Ik vind het best vervelend van mijzelf, maar als ik vrouwen zie op straat die hoofddoeken dragen, dan voel ik een soort ergernis over mij komen.
Het is geen discriminatie, integendeel zelfs. Ik baal om die onwetendheid van een geloof, dat zegt dat vrouwen bedekt moeten zijn.
(waarom MOET dit?)

Vandaag zag ik een moeder met 5 kleine kinderen waarvan drie nog zeer kleine meisjes, ook zij moesten een hoofddoek dragen.
Ik vraag mij dan werkelijk af, als je in een modern land wil wonen, hoe je dan zo over straat durft te gaan. Nml, hier val je juist enorm op, als vrouw zijnde, tussen al die mensen, als je een hoofddoek draagt. Zouden ze deze niet dragen, zouden mannen er juist minder op gaan letten.
En de bedoeling is toch dat zo min mogelijk mannen haar schoonheid aanschouwen en zo niet op slechte gedachten gebracht kunnen worden?

Ik heb dit gevoel bv ook met een travestiet, die als vrouw rondloopt, vaak zijn ze zo enorm opgemaakt en ligt het te dik bovenop dat ze vrouw willen zijn.
Of bv homo's die overdreven expres homo willen zijn en dus bepaalde kleding dragen, bv Gordon, glitter glimmende pakjes aan etc.
Waar is dat goed voor, als je homo bent doe het dan als een Jos Brink - God hebben zijn ziel-...maar hij deed het op een normale manier.

En ik vraag me nu af, of meerdere mensen dit hebben?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:43:21 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69211806
wat zijn dit nou weer voor een vragen

hoofddoek omdat vrouwen geen lustobject mogen zijn
travestieten omdat het er anders niet als een vrouw uitzien (zo ook niet, maar du snapst)
homo's om weet ik veel, lekker boeiend.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69211820
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Nou euh gewoon
Vragen dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:45:10 #4
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69211843
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou euh gewoon
Vragen dus
aangepast!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:48:02 #5
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69211878
Dus eigenlijk erger je je aan iedereen die er anders uit ziet dan 'normaal'. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij dom
Ook geen sig dus
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 00:49:28 #6
34726 Fratz
Max
pi_69211909
momenteel loop ik over straat met een hoofddoek omdat ik door chemo geen haar meer heb.
is dat ook raar voor jou of val je alleen maar over moslima's?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_69211917
hoi duiveltje
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69211937
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dus eigenlijk erger je je aan iedereen die er anders uit ziet dan 'normaal'. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij dom
Je mag dat dom vinden,...
Neen ik wil aangeven dat ik niet discrimineer maar, ze triggeren iets op die manier.
Zal de enige niet zijn vermoed ik.
En vaak zijn het juist die groeperingen die roepen, men discrimineerd ons...ja maar!
je vraagt er ergens om dat mensen je zo gaan bekijken, als je ergens een opzetje erin gooit, en dat kan ook anders!
Dan wil je ook een reactie krijgen denk ik dan...
De vraag is ook meer algemeen bedoeld
pi_69211947
Ik heb er geen last van. Ze moeten het helemaal zelf weten. het werpt voor mij wel een drempel op om contact met ze te leggen omdat ze zelf die afstand creeren met hun hoofddoek maar misschien is dat de bedoeling ook wel. Ik mis het contact ook niet.

Overdreven homo's, hippe travestieten, 50 jarige hoeren, extreme moslims, christenhonden, a-sexuele transsexuelen, vuilnismannen met smetvrees, dislectische notarissen, de koningin en prins Willem-Alexander, het zijn net mensen en stinken ook als ze zitten te poepen . . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  Donald Duck held woensdag 20 mei 2009 @ 00:52:12 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69211949
Gebrek aan integratie he. Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69211963
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef Fratz het volgende:
momenteel loop ik over straat met een hoofddoek omdat ik door chemo geen haar meer heb.
is dat ook raar voor jou of val je alleen maar over moslima's?
Alleen gelovigen!
Dat rokjes voorschrift bv vind ik ook niks bij de blauwe kousen kerken...
Het moeten van iets hou ik niet van!
Maar anderzijds, wil ik ook aangeven dat de aandacht op het zelf vestigen op die manier niet echt goed doet..toch?
pi_69211973
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef Exoteria het volgende:
hoi duiveltje
Hai Visjuh
pi_69212050
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Alleen gelovigen!
Dat rokjes voorschrift bv vind ik ook niks bij de blauwe kousen kerken...
Het moeten van iets hou ik niet van!
Maar anderzijds, wil ik ook aangeven dat de aandacht op het zelf vestigen op die manier niet echt goed doet..toch?
Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:59:28 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69212061
Het zijn toch hun kinderen ... wtf boeit het nou weer
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69212065
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?
Lig er niet wakker van, maar vraag me af waarom?
Heb eigenlijk nergens moeite mee, ja spinnen en zeer donkere peeps vind ik wel eng ja...
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:00:26 #16
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212078
Hoofddoeken zijn but(lapjes).
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69212087
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebrek aan integratie he.
Bij voorbaat al, hm?
quote:
Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Wat maakt dat uit, als zij (vrouwen met een hoofddoek) in deze maatschappij functioneren zoals vrouwen zonder een hoofddoek?
pi_69212089
Het is weer zover.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:01:36 #19
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212092
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:01 schreef IHVK het volgende:
Het is weer zover.
Sure it is.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:02:24 #20
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212107
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Yavuz het volgende:

Als zij (vrouwen met een hoofddoek) functioneren in deze maatschappij net zoals vrouwen zonder een hoofddoek, maakt dat wat uit?
Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.
pi_69212123
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebrek aan integratie he.
Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.
quote:
Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Het is gewoon een manier van klederdracht.
Zo kan je iets over elke kleding zeggen.
Bijvoorbeeld dat westerse kleding een manier is om te tone dat je altijd in dienst staat van de grootkapitalisten. Ofzo..
pi_69212135
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Sure it is.
Zhe-devilll kon weer eens niet slapen, en moslimdiscussies.

De perfecte combinatie.
pi_69212153
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.
Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:07 #24
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212155
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.
[..]

Het is gewoon een manier van klederdracht.
Zo kan je iets over elke kleding zeggen.
Bijvoorbeeld dat westerse kleding een manier is om te tone dat je altijd in dienst staat van de grootkapitalisten. Ofzo..
Hoofddoek afdoen is ook integratie, want zo gaat het hier, geen hoofddoek (althans nog niet) dus die zet je ook maar af, dan ben je geintegreerd.

En het is geen manier van klederdracht, ofja, dat is het wel, gekoppeld aan iets engs, een geloof waar ik het niet mee eens ben.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:44 #25
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212166
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.
Geld voor die hetzelfde, alleen die zijn moeilijker te herkenne, dan let je meestal op snor.
pi_69212172
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lig er niet wakker van, maar vraag me af waarom?
Heb eigenlijk nergens moeite mee, ja spinnen en zeer donkere peeps vind ik wel eng ja...
Waarom? Omdat ze uit eerbied voor hun geloof en uit respect voor hun familie/roots dit doen. In jou levenswijze/opvoeding zal je andere dingen doen die zij niet begrijpen/respecten omdat het niet strookt met hun levenswijze. Je kan er een eeuwige discussie over beginnen maar het blijft hun levensopvatting en die van jou . . .
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:07:13 #27
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69212191
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
je vraagt er ergens om dat mensen je zo gaan bekijken, als je ergens een opzetje erin gooit, en dat kan ook anders!
Dan wil je ook een reactie krijgen denk ik dan...
Ben jij er ook zo een die vind dat meisjes met strakke kleding en korte rokjes wel verkracht mogen worden omdat ze er nou eenmaal om vragen?
Ook geen sig dus
pi_69212194
vrouwen met hoofddoekjes zijn hoeren.

(meer info, gebruik google en zoek informatie over het begin van de Islam, geen zin om het nog een keer uit te leggen)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:07:54 #29
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212205
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze uit eerbied voor hun geloof en uit respect voor hun familie/roots dit doen. In jou levenswijze/opvoeding zal je andere dingen doen die zij niet begrijpen/respecten omdat het niet strookt met hun levenswijze. Je kan er een eeuwige discussie over beginnen maar het blijft hun levensopvatting en die van jou . . .

Ja en die opvattingen worden mooi gelijkgestreken (naar onze behoefte) willen ze kunnen 'functioneren als Nederlanders' (weet niet welke imbeciel dat heeft bedacht, het is namelijk al helemaal verkloot door het instromend tegenverkeer uit het 'buitenland') .
pi_69212208
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Hoofddoek afdoen is ook integratie, want zo gaat het hier, geen hoofddoek (althans nog niet) dus die zet je ook maar af, dan ben je geintegreerd.
Nee dat is assimilatie. Hoofddoek heb jij geen last van dus bij integratie kan ze die gewoon ophouden.
Tenzij je een vreemde ziekte hebt tegen hoofddeksels ofzo.
quote:
En het is geen manier van klederdracht, ofja, dat is het wel, gekoppeld aan iets engs, een geloof waar ik het niet mee eens ben.
Een geloof waar ik het niet mee eens ben.

Hoe kan je het eens zijn met een geloof? Wil je ook alle moskeeen sluiten dan?
Damn, wat een bullshit.
Ik vind jouw levensovertuiging enger.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:09:24 #31
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212236
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee dat is assimilatie. Hoofddoek heb jij geen last van dus bij integratie kan ze die gewoon ophouden.
[..]

Damn, wat een bullshit.
Ik heb last van die hoofddoeken ze stinken ogen niet mooi en past niet bij de Westerse cultuur.

En dat laatste van jouw is zon grote onzin dat ik er morgen pas opreageer als ik wat helderder ben, goeieavond.
pi_69212237
quote:

[..]

Waarom maakt dat nou zoveel uit? Kun je mij vertellen of je je er bijvoorbeeld aangevallen door voelt? Waarom moet jij die vrouwen onderdrukken en wil jij dat zij die hoofddoek afdoen?
quote:
Ik ben het met veel dingen niet eens betreffende andere geloven, maar zolang zij zich 'normaal' gedragen, maakt het mij niet uit waar zij allemaal in geloven.
pi_69212238
quote:

[..]

Geld voor die hetzelfde, alleen die zijn moeilijker te herkenne, dan let je meestal op snor.
Kom je wel eens buiten?
pi_69212256
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ik heb last van die hoofddoeken ze stinken ogen niet mooi en past niet bij de Westerse cultuur.

En dat laatste van jouw is zon grote onzin dat ik er morgen pas opreageer als ik wat helderder ben, goeieavond.
Ik heb last van jou want je stinkt en je oogt niet mooi en je past niet bij mijn cultuur.

Welterusten .
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:10:49 #35
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212262
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik heb last van jou want je stinkt en je oogt niet mooi en je past niet bij mijn cultuur.

Welterusten .
pi_69212266
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

[..]

Damn, wat een bullshit.
persoonlijk vind ik hoofddeksels ook niet passen bij beschaafde mensen. als je dat hebt ben je of agent of militair. ok op de bouw mag je ook een hoofddeksel dragen.

net als van die mensen die in de stad met een capuchon rondlopen, in de zon.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_69212267
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoelt, aangezien ik je nooit heb gezien. Maar als voorbeeld.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:44 #38
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69212268
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Dat is meer een probleem van jou dan van mensen met een hoofddoek.
Ook geen sig dus
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:55 #39
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212271
Morgen, bash ik alle moslim fannetjes de grond in, slaat helemaal nergens op, wacht maar af, mn paracetamol begint nu te werken, dus ikkan niet meer zo goed nadenken. Een goeienavond.
pi_69212286
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik hoofddeksels ook niet passen bij beschaafde mensen. als je dat hebt ben je of agent of militair. ok op de bouw mag je ook een hoofddeksel dragen.

net als van die mensen die in de stad met een capuchon rondlopen, in de zon.
Wat boeit het mij nou wat jij denkt over beschaafde mensen.

Stel ik vind dat spijkerbroeken niet passen bij beschaafde mensen, moet jij ze dan uit doen? Nee. Andersom ook niet.
pi_69212300
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Morgen, bash ik alle moslim fannetjes de grond in, slaat helemaal nergens op, wacht maar af, mn paracetamol begint nu te werken, dus ikkan niet meer zo goed nadenken. Een goeienavond.
Smoesjes.
pi_69212315
Als het wat genuanceerder werd gebracht dan was het een terechte klacht. Nu is het dat slechts deels.

Edit; dit is geen Klaagbaak.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69212329
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Stel ik vind dat spijkerbroeken niet passen bij beschaafde mensen, moet jij ze dan uit doen? Nee. Andersom ook niet.
Lekkere vrouwen mogen anders best nakend over straat. .
pi_69212437
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Als jij je morgen zelf tegenkomt, wees dan lief voor je zelf . . !?
pi_69212707
Het is gewoon een stukje cultuur. Als jij met je meisje een junglesafari zou doen, en je gaat wat inheemse volken bezoeken, vraag je je vriendin dan ook het bovenlichaam te ontbloten? Dat is tenslotte daar de manier van leven. Zo is het ook met hoofddoeken.
En anders praat je eens met een hoofddoek gewoon zomaar op straat. Kijken wat die dan zegt. Voor je het weet zit je gezellig een kopje thee te drinken.
pi_69212794
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
Het is gewoon een stukje cultuur. Als jij met je meisje een junglesafari zou doen, en je gaat wat inheemse volken bezoeken, vraag je je vriendin dan ook het bovenlichaam te ontbloten? Dat is tenslotte daar de manier van leven. Zo is het ook met hoofddoeken.
En anders praat je eens met een hoofddoek gewoon zomaar op straat. Kijken wat die dan zegt. Voor je het weet zit je gezellig een kopje thee te drinken.
?
pi_69212858
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

?
Je weet toch... ...

Gewoon; He mevrouw mag ik wat vragen? Wat is dat toch met die hoofddoek? Gohja interressant. Dat is zeker wel lekker warm aan de oortjes in de winter he?

Zoiets misschien, maar gebruik je eigen fantasie maar.
pi_69212864
quote:
'K heb zonet nog gesproken met mijn theedoek maar begreep er niets van . . . Maar waar begrip eindigt kan respect beginnen . . .
pi_69212886
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:

[..]

Je weet toch... ...

Gewoon; He mevrouw mag ik wat vragen? Wat is dat toch met die hoofddoek? Gohja interressant. Dat is zeker wel lekker warm aan de oortjes in de winter he?

Zoiets misschien, maar gebruik je eigen fantasie maar.
Ik nam het praten met een hoofddoek iets te letterlijk zeg maar.

Praten met een moslims met hoofddoek zou ik het in deze context noemen.

Hoofddoek als geheel aanduiden heeft meestal een negatieve connotatie. Alsin hoofddoek en haatbaard.
Maar ik snap je punt.
pi_69212900
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

'K heb zonet nog gesproken met mijn theedoek maar begreep er niets van . . . Maar waar begrip eindigt kan respect beginnen . . .

Laat ik dan maar niet beginnen over de heftige reactie van mijn handdoek op dit alles.
pi_69212925
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef IHVK het volgende:

[..]

Laat ik dan maar niet beginnen over de heftige reactie van mijn handdoek op dit alles.
Die wou je geen hand geven . .?
pi_69212937
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Die wou je geen hand geven . .?
Scherp hoor, op dit tijdstip van de dag.
pi_69213064
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik nam het praten met een hoofddoek iets te letterlijk zeg maar.

Praten met een moslims met hoofddoek zou ik het in deze context noemen.

Hoofddoek als geheel aanduiden heeft meestal een negatieve connotatie. Alsin hoofddoek en haatbaard.
Maar ik snap je punt.
Ach, hoofddoek, haatbaard, bontkraagje, pauper..... Die termen die zie ik hier zo vaak voorbij komen dat ik haast ongevoelig begin te worden voor de negatieve connotatie. Maar je hebt natuurlijk gelijk.
pi_69213166
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:

hoofddoek omdat vrouwen geen lustobject mogen zijn
"..5 kleine kinderen waarvan drie nog zeer kleine meisjes, ook zij moesten een hoofddoek dragen". Dus kinderen zijn in de ogen van dergelijke verdraaide geesten een lustobject? Ik zou me aardig opgelaten voelen als ik zoiets zou aanschouwen, moeder geit en de vijf doekjes..
Eigen brokjes eerst.
pi_69213169
Ja, hoofddoekjes is een teken van onderdrukking door de man.

Je kan die vrouwen niets kwalijk nemen eigenlijk, of ze het nu willen of niet vaak MOETEN ze dat hoofddoekje dragen anders worden ze flink gespankt.

Veel vrouwen die een hoofddoekje dragen zijn niet eens gelovig maar doen net alsof ze geloven voor de buitenwereld.
pi_69213183
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:18 schreef Kwamkwammers het volgende:

Je kan die vrouwen niets kwalijk nemen eigenlijk, of ze het nu willen of niet vaak MOETEN ze dat hoofddoekje dragen anders worden ze flink gespankt.

Veel vrouwen die een hoofddoekje dragen zijn niet eens gelovig maar doen net alsof ze geloven voor de buitenwereld.
Wat een grote onzin.

Zoveel moslima's dragen geen hoofddoek. In de overgrote meerderheid van de moslima's in Nederland is het gewoon eigen keuze hoor.
Niks onderdrukking door de man.
pi_69213210
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een grote onzin.

Zoveel moslima's dragen geen hoofddoek. In de overgrote meerderheid van de moslima's in Nederland is het gewoon eigen keuze hoor.
In Nederland, maar het is ook wel onzin dat jij hier zo stellig beweerd dat het en meerderheid is terwijl je waarschijnlijk geen 1 islamistische vrouw kent met een hoofddoekje, dus waar basseer jij jouw cijfers op?

Het is naief om te ontkennen dat velen verplicht een hoofddoekje moeten dragen, neen het is geen stereotypering want de dochters van mijn buren dragen geen van allen een hoofddoekje, maar de buren van de overkant hebben ook 6 dochters die verplicht zijn hoofddoekjes te dragen want anders zwaait er echt wat.

Je moest eens weten hoeveel vrouwen voor de buitenwereld doen alsof ze moslim zijn en in werkelijkheid helemaal geen hoofddoekje willen dragen, in dat geval is er sprake van onderdrukking, onderdrukking in de eerste plaats door religie en in de tweede plaats door de man.
pi_69213235
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:24 schreef Kwamkwammers het volgende:

[..]

In Nederland, maar het is ook wel onzin dat jij hier zo stellig beweerd dat het en meerderheid is terwijl je waarschijnlijk geen 1 islamistische vrouw kent met een hoofddoekje, dus waar basseer jij jouw cijfers op?

Het is naief om te ontkennen dat velen verplicht een hoofddoekje moeten dragen, neen het is geen stereotypering want de dochters van mijn buren dragen geen van allen een hoofddoekje, maar de buren van de overkant hebben ook 6 dochters die verplicht zijn hoofddoekjes te dragen want anders zwaait er echt wat.

Je moest eens weten hoeveel vrouwen voor de buitenwereld doen alsof ze moslim zijn en in werkelijkheid helemaal geen hoofddoekje willen dragen, in dat geval is er sprake van onderdrukking, onderdrukking in de eerste plaats door religie en in de tweede plaats door de man.
Ik ken ontzettend veel vrouwen met een hoofddoek en ook ontzettend veel moslima's zonder hoofddoek. En misschien baseer ik het wel naief op mijn eigen ervaringen. Maar bij ons gaat het gewoon zo: hoofddoek dragen mag, maar hoeft niet. En het is volgens mij 50/50 in mijn omgeving
Het is gewoon een persoonlijke keuze.

Onderdrukking door religie? Daar geloof ik niet in. Als je vindt dat je wordt onderdrukt door je eigen religie, dan moet je er niet in geloven. Onderdrukking door de man komt volgens mij ook zelden in deze vorm. Hoofddoek of geen hoofddoek vreemdgaan kan altijd. Onderdrukking door de man is er helaas wel meer in die culturen. Maar een verband met de hoofddoek zie ik niet.

En dwang werkt sowieso niet, eerder averechts ik ken ook zo' n verhaal, maar zodra de meiden wat volwassener zijn, en een eigen leven opbouwen doen ze gewoon waar ze zin in hebben. En gelukkig maar.

Ik denk dat we in Nederland dus eerder kunnen spreken van een grote dwang om GEEN hoofddoek te dragen. Omdat je veel moeilijker aan een baan komt. En velen op je neerkijken (zie dit topic) als onderdrukte vrouw. Tja wat doen je dan, dan je maar in plaatstelijke Turkse supermarkt werken, wat weer segregatie tot gevolg heeft. Gelukkig doet de overheid (nog) niet moeilijk.
  woensdag 20 mei 2009 @ 02:43:16 #59
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69213319
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ken ontzettend veel vrouwen met een hoofddoek en ook ontzettend veel moslima's zonder hoofddoek. En misschien baseer ik het wel naief op mijn eigen ervaringen. Maar bij ons gaat het gewoon zo: hoofddoek dragen mag, maar hoeft niet. En het is volgens mij 50/50 in mijn omgeving
50/50 inderdaad, als je iedereen (dus de vele geïmmigreerde huisvrouwen) meetelt. Let je echter alleen op de jonge moslima's dan zit je volgens mij al gauw aan 90/10. Althans in mijn Vogelaar/Pracht/Kans-wij is dat zo. Het is een verdwijnend fenomeen. Mijn zusje heeft er overigens wel eentje. Heeft ze helemaal zelf voor gekozen.

Verder ben ik het helemaal met je eens.
pi_69213345
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

50/50 inderdaad, als je iedereen (dus de vele geïmmigreerde huisvrouwen) meetelt. Let je echter alleen op de jonge moslima's dan zit je volgens mij al gauw aan 90/10. Althans in mijn Vogelaar/Pracht/Kans-wij is dat zo. Het is een verdwijnend fenomeen. Mijn zusje heeft er overigens wel eentje. Heeft ze helemaal zelf voor gekozen.

Verder ben ik het helemaal met je eens.
Mijn zus heeft er dan weer geen, en mijn nichtje ook niet.
Mijn andere nichtje weer en tante weer wel etc.

ben er nogal /care over.
pi_69215510
quote:

whaha, lul niet uit je nek man. Diezelfde "onderdrukking door de man" kun je hier in het Westen toepassen op het schoonheidsideaal.

Iedereen hier in het Westen gaat er altijd maar vanuit alles direct te snappen over de moslims. Zijn er überhaupt mensen hier ooit in het Midden Oosten geweest? Ooit met een moslima gepraat? Ooit met 10 verschillende moslima's gepraat? Nee, nee en nee.

Je weet het dus niet. En als je het wel zou weten zou blijken dat er zowaar moslima's zijn die niet zonder bedekking willen lopen. Net zoals er geyle blanke meisjes zijn die niet onder zo'n gewaad willen lopen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_69216626
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onderdrukking door religie? Daar geloof ik niet in. Als je vindt dat je wordt onderdrukt door je eigen religie, dan moet je er niet in geloven. Onderdrukking door de man komt volgens mij ook zelden in deze vorm. Hoofddoek of geen hoofddoek vreemdgaan kan altijd. Onderdrukking door de man is er helaas wel meer in die culturen. Maar een verband met de hoofddoek zie ik niet.

En dwang werkt sowieso niet, eerder averechts ik ken ook zo' n verhaal, maar zodra de meiden wat volwassener zijn, en een eigen leven opbouwen doen ze gewoon waar ze zin in hebben. En gelukkig maar.

Ik denk dat we in Nederland dus eerder kunnen spreken van een grote dwang om GEEN hoofddoek te dragen. Omdat je veel moeilijker aan een baan komt. En velen op je neerkijken (zie dit topic) als onderdrukte vrouw. Tja wat doen je dan, dan je maar in plaatstelijke Turkse supermarkt werken, wat weer segregatie tot gevolg heeft. Gelukkig doet de overheid (nog) niet moeilijk.
Het is ook heel naief te denken dat de vrouwen die niet willen geloven zomaar kunnen stoppen met geloven.
Zelfs in Nederland komt eerwraak voor.
pi_69216786
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:04 schreef waht het volgende:

[..]

whaha, lul niet uit je nek man. Diezelfde "onderdrukking door de man" kun je hier in het Westen toepassen op het schoonheidsideaal.

Iedereen hier in het Westen gaat er altijd maar vanuit alles direct te snappen over de moslims. Zijn er überhaupt mensen hier ooit in het Midden Oosten geweest? Ooit met een moslima gepraat? Ooit met 10 verschillende moslima's gepraat? Nee, nee en nee.

Je weet het dus niet. En als je het wel zou weten zou blijken dat er zowaar moslima's zijn die niet zonder bedekking willen lopen. Net zoals er geyle blanke meisjes zijn die niet onder zo'n gewaad willen lopen.
Best wel vaak, ik ben in 6 keer in Turkije geweest 2 x in Iran en 1 x in Dubai.
Daarnaast komt ongeveer 20% van de mensen uit mijn straat uit het Midden-oosten.
De mensen die het meest kritisch zijn en zich aan de feiten ergeren weten meer en dat is het hele eieren eten nou juist. Je moest eens weten hoeveel moslims voor de buitenwereld doen alsof ze geloven maar dat in werkelijkheid niet doen.

Daarnaast is en vergelijking met onderdrukking door religie en onderdrukking door schoonheidsideaal een vergelijking van niets.

Jij hebt erg veel vooroordelen die nergens op gebasseerd zijn
pi_69216814

[ Bericht 100% gewijzigd door Kwamkwammers op 20-05-2009 09:53:54 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:45:56 #65
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69220824
--> WFL, daar is deze discussie beter op z'n plaats
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69225746
quote:
Als je in Iran bv op vakantie gaat passen wij ons toch ook aan?
Vrouwen moeten daar verplicht een hoofddoek dragen....dus?
pi_69225753
Ik zou nooit naar dat land willen gaan, dit ff terzijde
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:32:46 #68
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69226337
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Als je in Iran bv op vakantie gaat passen wij ons toch ook aan?
Vrouwen moeten daar verplicht een hoofddoek dragen....dus?
En daarom wil ik graag denken dat ons land beschaafder is dan landen als Iran. Als je hoofddoekjes verbied zak je dus af naar hun niveau.
Ook geen sig dus
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:31:15 #69
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69234237
Een hoofddoek moet gewoon af, het heeft met geloof temaken, en geloof moet onderdrukt worden want geloof dreift tot waanzin. Zij komen hier, en passen hunzelf aan, en geven dus in feite hun geloof op, is dat het niet waard dan verdienen ze het ook niet.
pi_69238188
irritatie ? neuh...meer een beetje hetzelfde gevoel als wanneer je een jongere met een afgezakte broek ziet
pi_69239363
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:52 schreef Kwamkwammers het volgende:
Daarnaast is en vergelijking met onderdrukking door religie en onderdrukking door schoonheidsideaal een vergelijking van niets.
In jouw ogen. In de ogen van menig moslim kan dit anders zijn. Verschillende culturen, verschillende perspectieven. Wij vinden onze vrouwen geëmancipeerd, vrijgevochten en modern. Zij vinden hun vrouwen beter voor zichzelf zorgen, zichzelf meer respecteren en geen hoeren. Om maar wat te noemen.
quote:
Jij hebt erg veel vooroordelen die nergens op gebasseerd zijn
Excuses voor de vooroordelen, maar ik geloof dat jij daar ook schuldig aan bent.

Maar we weten allebei dat jouw ervaringen met moslima's of mijn ervaringen met moslima's niet direct een afspiegeling van álle moslima's zijn. Niet álle moslima's zullen enkel en alleen 'omdat het moet' een hoofddoek dragen. Uiteraard zit er vast en zeker een factor in als 'omgevingsinvloeden' of 'familie eer', maar dat is bij ons ook zo. Je zal geen 14-jarige westers meisje snel in een bedekkend gewaad naar school zien gaan ook al zou ze dit willen.
pi_69281353
quote:

Ik ken genoeg mensen die het vrijwillig doen.
Zelfs een meisje van mijn leeftijd met een Egyptische moeder en een Nederlandse vader.
pi_69281390
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:31 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Een hoofddoek moet gewoon af, het heeft met geloof temaken, en geloof moet onderdrukt worden want geloof dreift tot waanzin. Zij komen hier, en passen hunzelf aan, en geven dus in feite hun geloof op, is dat het niet waard dan verdienen ze het ook niet.
Veel mensen zijn hier geboren, die zijn niet hierheen "gekomen". En net zoals veel mensen hier Katholiek en Protestants worden opgevoed - worden zij Islamitisch opgevoed. Dat mag niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69281399
Topic niet gelezen.

Maar kan iemand mij het nut van hoofddoeken uitleggen als desbetreffend meisje make-up op doet, een rok draagt, strakke truitjes draagt en zich sexueel provocerend gedraagt?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 03:46:26 #75
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69281408
pi_69281410
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ontopic post.
pi_69281412
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:45 schreef Siniti het volgende:
Topic niet gelezen.

Maar kan iemand mij het nut van hoofddoeken uitleggen als desbetreffend meisje make-up op doet, een rok draagt, strakke truitjes draagt en zich sexueel provocerend gedraagt?
Dat vraag ik me ook af, ja. Hier lopen ze in korte jurkjes.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 03:48:55 #78
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69281423
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

Mooie ontopic post.
nah, maar wel een lieve post, toch?
pi_69281431
Dat is een goede vraag. Die kan je mooi vragen als je er een tegenkomt. "pardon, ik zie dat u een hoofddoekske draagt. Ik vroeg me af waarom. U loopt er immers zo hoerig bij"
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_69283621
quote:
Topic niet gelezen.

Het nut is dat je je geweten schoon houdt door netjes je hoofd te bedekken zoals jouw religie dat voorschrijft. Echter ben ik het ermee eens dat die meisjes dan het doel van die hoofddoek niet hebben begrepen (mits het doel is dat mannen niet meer vol lust naar vrouwen kijken).

Maar goed, dit is een vrij land dus van mij mogen ze zelfs in bikini met hoofddoek.
pi_69284129
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een grote onzin.

Ook als je er zelf voor kiest is het wmb een teken van onderdrukking. Het staat symbool voor de superioriteit van man boven vrouw en het suggereert dat vrouwen ervoor verantwoordelijk zijn dat mannen hun lusten al dan niet kunnen bedwingen. Als je je hieraan vrijwillig conformeert, ben je gewoon dom.
pi_69284792
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ook als je er zelf voor kiest is het wmb een teken van onderdrukking. Het staat symbool voor de superioriteit van man boven vrouw en het suggereert dat vrouwen ervoor verantwoordelijk zijn dat mannen hun lusten al dan niet kunnen bedwingen. Als je je hieraan vrijwillig conformeert, ben je gewoon dom.
zal je ook wel geïnteresseerd zijn in het volgende item.

en ik vind dat een ieder dit voor zichzelf mag besluiten.

Als een dame een hoofddoek wil dragen is dat prima.

De barbaren die hun partner of familie/gemeenschaplid dit soort dingen op willen dringen door ze simpelweg buiten te sluiten of erger, keur ik geen blik waardig.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69284795
quote:
Topic niet gelezen.

In de tijd van de Koran was de confectie-industrie nog niet zo ver dat er strakke truitjes, korte rokjes etc. gemaakt konden worden en dus kon Allah hier ook geen rekening mee houden in zijn voorschriften.
pi_69284979
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef Exoteria het volgende:

[..]

zal je ook wel geïnteresseerd zijn in het volgende item.

[ afbeelding ]

en ik vind dat een ieder dit voor zichzelf mag besluiten.

Als een dame een hoofddoek wil dragen is dat prima.

De barbaren die hun partner of familie/gemeenschaplid dit soort dingen op willen dringen door ze simpelweg buiten te sluiten of erger, keur ik geen blik waardig.
SM is een heel ander verhaal, dat is namelijk een spel. Oorlogje spelen en WOII zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, wel?

Vrouwen mogen van mij best een hoofddoek dragen als ze dat willen, maar ik vind dat ze dan dom bezig zijn.
pi_69284994
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

In de tijd van de Koran was de confectie-industrie nog niet zo ver dat er strakke truitjes, korte rokjes etc. gemaakt konden worden en dus kon Allah hier ook geen rekening mee houden in zijn voorschriften.
Allah is toch alwetend?
pi_69287100
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

SM is een heel ander verhaal, dat is namelijk een spel. Oorlogje spelen en WOII zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, wel?
Het geeft voor mij aan dat er wel dégelijk sprake is van onderdrukking.
Dat dát ontkent wordt begrijp ik niet, want dat is een feit.
Of ze het zelf willen of niet.. dat is een ander verhaal.
Voor mij mogen ze die keuze maken.
"he ik accepteer het onderdrukt te worden"
of niet.
pi_69287697
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Het geeft voor mij aan dat er wel dégelijk sprake is van onderdrukking.
Dat dát ontkent wordt begrijp ik niet, want dat is een feit.
Of ze het zelf willen of niet.. dat is een ander verhaal.
Voor mij mogen ze die keuze maken.
"he ik accepteer het onderdrukt te worden"
of niet.
Daar ben ik het mee eens. Als iemand ervoor kiest om vrijwillig te behoren tot een onderdrukte groep, prima toch? Maar wel een beetje dom. En dan niet gaan zeiken dat je niet aangenomen wordt e.d. Ik zou ook geen vrouw met hoofddoek aannemen (ook geen vrouw met een enorm Jezuskruis aan d'r nek overigens).
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:35:56 #88
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337082
Zeg ts het is hier geen Wilders land.En lekker belangrijk ook laat die mensen met hoofddoek rondlopen heb je er soms last van
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69337173
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Slappy het volgende:
Zeg ts het is hier geen Wilders land.En lekker belangrijk ook laat die mensen met hoofddoek rondlopen heb je er soms last van
Van boerka's eerlijk gezegd wel
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:43:28 #90
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337312
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef Siniti het volgende:

[..]

Van boerka's eerlijk gezegd wel
Waarom denk je soms dat daar een bom gordel onder zit
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69337343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waarom denk je soms dat daar een bom gordel onder zit
Ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. Heel erg zelfs. Je weet maar nooit wie eronder zit, je kan niks aan hun aflezen etc...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:47:31 #92
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337422
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. Heel erg zelfs. Je weet maar nooit wie eronder zit, je kan niks aan hun aflezen etc...
Ja dat heb ik ook altijd als ik Antillianen zien en tokkies je weet maar nooit wat die gaan doen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:40:05 #93
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_69338911
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:47 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook altijd als ik Antillianen zien en tokkies je weet maar nooit wat die gaan doen
Je Nederlands lijkt wel een beetje op die van anti's.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_69338992
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:47 schreef Slappy het volgende:

[..]

Woon jij überhaupt in een buurt waar er mensen met boerka's rondlopen?
pi_69339096
Ik woon midden in Rotterdam en ik heb tot nog toe welgeteld tweemaal iemand in een burka gezien. Zo'n ding bereikt het tegenovergestelde van waar het voor bedoeld is. Iedereen staart namelijk naar je. Ik vind het ziekmakend, zo'n ding. Dat is het overigens ook letterlijk. Je ademt de hele dag je eigen tweedehands adem in en dat is niet bepaald gezond.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:53:59 #96
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69339295
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:

[..]

Woon jij überhaupt in een buurt waar er mensen met boerka's rondlopen?
pi_69339344
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:53 schreef Slappy het volgende:

[..]

Dan vind ik het heel apart dat jij je er niet ongemakkelijk bij voelt.
  zondag 24 mei 2009 @ 00:08:35 #98
93664 waht
Mushir
pi_69339688
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon midden in Rotterdam en ik heb tot nog toe welgeteld tweemaal iemand in een burka gezien. Zo'n ding bereikt het tegenovergestelde van waar het voor bedoeld is. Iedereen staart namelijk naar je.
Het doel is niet dat er niemand naar je kijkt, het doel is dat er niemand verleidt wordt door geyle vrouwelijke vormen en andere eigenschappen die duidelijk zichtbaar zijn bij de ongelovige westerse vrouwmensch.
quote:
Ik vind het ziekmakend, zo'n ding. Dat is het overigens ook letterlijk. Je ademt de hele dag je eigen tweedehands adem in en dat is niet bepaald gezond.
Ongezonder is het gebrek aan zonlicht wat tot vitamine D tekorten zou kunnen leiden.
  zondag 24 mei 2009 @ 00:23:36 #99
219097 Keepertje8
Postmodernist
pi_69340075
Volgens mij is het probleem van de TS niet een gebrek aan assimilatie van de 'hoofddoek' kant, maar een misconceptie van integratie van zijn eigen kant. Integratie is de wisselwerking tussen diegene die komt en diegene die er al is. Wanneer diegene die er al is zich niet voldoende openstelt voor diegene die komt, treedt er irritatie op. Oftewel; de hoofddoek is het probleem niet, diegene die zich eraan irriteert wel.
pi_69432026
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Keepertje8 het volgende:
Volgens mij is het probleem van de TS niet een gebrek aan assimilatie van de 'hoofddoek' kant, maar een misconceptie van integratie van zijn eigen kant. Integratie is de wisselwerking tussen diegene die komt en diegene die er al is. Wanneer diegene die er al is zich niet voldoende openstelt voor diegene die komt, treedt er irritatie op. Oftewel; de hoofddoek is het probleem niet, diegene die zich eraan irriteert wel.
Nee degene die zich eraan irriteert is het probleem niet. Die persoon heeft een probleem. Als veel mensen zich ergens aan irriteren is dat een probleem. En een hoofddoek kan een bron van irritatie zijn bij mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 20:58:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')