abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69211774
Ik vind het best vervelend van mijzelf, maar als ik vrouwen zie op straat die hoofddoeken dragen, dan voel ik een soort ergernis over mij komen.
Het is geen discriminatie, integendeel zelfs. Ik baal om die onwetendheid van een geloof, dat zegt dat vrouwen bedekt moeten zijn.
(waarom MOET dit?)

Vandaag zag ik een moeder met 5 kleine kinderen waarvan drie nog zeer kleine meisjes, ook zij moesten een hoofddoek dragen.
Ik vraag mij dan werkelijk af, als je in een modern land wil wonen, hoe je dan zo over straat durft te gaan. Nml, hier val je juist enorm op, als vrouw zijnde, tussen al die mensen, als je een hoofddoek draagt. Zouden ze deze niet dragen, zouden mannen er juist minder op gaan letten.
En de bedoeling is toch dat zo min mogelijk mannen haar schoonheid aanschouwen en zo niet op slechte gedachten gebracht kunnen worden?

Ik heb dit gevoel bv ook met een travestiet, die als vrouw rondloopt, vaak zijn ze zo enorm opgemaakt en ligt het te dik bovenop dat ze vrouw willen zijn.
Of bv homo's die overdreven expres homo willen zijn en dus bepaalde kleding dragen, bv Gordon, glitter glimmende pakjes aan etc.
Waar is dat goed voor, als je homo bent doe het dan als een Jos Brink - God hebben zijn ziel-...maar hij deed het op een normale manier.

En ik vraag me nu af, of meerdere mensen dit hebben?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:43:21 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69211806
wat zijn dit nou weer voor een vragen

hoofddoek omdat vrouwen geen lustobject mogen zijn
travestieten omdat het er anders niet als een vrouw uitzien (zo ook niet, maar du snapst)
homo's om weet ik veel, lekker boeiend.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69211820
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zijn dit nou weer voor een vragen
Nou euh gewoon
Vragen dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:45:10 #4
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69211843
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou euh gewoon
Vragen dus
aangepast!
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:48:02 #5
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69211878
Dus eigenlijk erger je je aan iedereen die er anders uit ziet dan 'normaal'. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij dom
Ook geen sig dus
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 00:49:28 #6
34726 Fratz
Max
pi_69211909
momenteel loop ik over straat met een hoofddoek omdat ik door chemo geen haar meer heb.
is dat ook raar voor jou of val je alleen maar over moslima's?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_69211917
hoi duiveltje
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69211937
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dus eigenlijk erger je je aan iedereen die er anders uit ziet dan 'normaal'. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij dom
Je mag dat dom vinden,...
Neen ik wil aangeven dat ik niet discrimineer maar, ze triggeren iets op die manier.
Zal de enige niet zijn vermoed ik.
En vaak zijn het juist die groeperingen die roepen, men discrimineerd ons...ja maar!
je vraagt er ergens om dat mensen je zo gaan bekijken, als je ergens een opzetje erin gooit, en dat kan ook anders!
Dan wil je ook een reactie krijgen denk ik dan...
De vraag is ook meer algemeen bedoeld
pi_69211947
Ik heb er geen last van. Ze moeten het helemaal zelf weten. het werpt voor mij wel een drempel op om contact met ze te leggen omdat ze zelf die afstand creeren met hun hoofddoek maar misschien is dat de bedoeling ook wel. Ik mis het contact ook niet.

Overdreven homo's, hippe travestieten, 50 jarige hoeren, extreme moslims, christenhonden, a-sexuele transsexuelen, vuilnismannen met smetvrees, dislectische notarissen, de koningin en prins Willem-Alexander, het zijn net mensen en stinken ook als ze zitten te poepen . . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  Donald Duck held woensdag 20 mei 2009 @ 00:52:12 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69211949
Gebrek aan integratie he. Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69211963
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef Fratz het volgende:
momenteel loop ik over straat met een hoofddoek omdat ik door chemo geen haar meer heb.
is dat ook raar voor jou of val je alleen maar over moslima's?
Alleen gelovigen!
Dat rokjes voorschrift bv vind ik ook niks bij de blauwe kousen kerken...
Het moeten van iets hou ik niet van!
Maar anderzijds, wil ik ook aangeven dat de aandacht op het zelf vestigen op die manier niet echt goed doet..toch?
pi_69211973
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:50 schreef Exoteria het volgende:
hoi duiveltje
Hai Visjuh
pi_69212050
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Alleen gelovigen!
Dat rokjes voorschrift bv vind ik ook niks bij de blauwe kousen kerken...
Het moeten van iets hou ik niet van!
Maar anderzijds, wil ik ook aangeven dat de aandacht op het zelf vestigen op die manier niet echt goed doet..toch?
Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:59:28 #14
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69212061
Het zijn toch hun kinderen ... wtf boeit het nou weer
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69212065
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:58 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Iedereen straalt wat uit doormiddel van z´n kleding, gedrag, bewegingen, spraak, geloof, ongeloof, smaak, wansmaak en nog veel meer. Als zij tevreden zijn en ´gelukkig´ waarom zal jij er dan van wakker liggen?
Lig er niet wakker van, maar vraag me af waarom?
Heb eigenlijk nergens moeite mee, ja spinnen en zeer donkere peeps vind ik wel eng ja...
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:00:26 #16
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212078
Hoofddoeken zijn but(lapjes).
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_69212087
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebrek aan integratie he.
Bij voorbaat al, hm?
quote:
Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Wat maakt dat uit, als zij (vrouwen met een hoofddoek) in deze maatschappij functioneren zoals vrouwen zonder een hoofddoek?
pi_69212089
Het is weer zover.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:01:36 #19
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212092
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:01 schreef IHVK het volgende:
Het is weer zover.
Sure it is.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:02:24 #20
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212107
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Yavuz het volgende:

Als zij (vrouwen met een hoofddoek) functioneren in deze maatschappij net zoals vrouwen zonder een hoofddoek, maakt dat wat uit?
Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.
pi_69212123
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Gebrek aan integratie he.
Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.
quote:
Ze tonen ermee aan dat hun leven altijd en constant in dienst van de islam staat.
Het is gewoon een manier van klederdracht.
Zo kan je iets over elke kleding zeggen.
Bijvoorbeeld dat westerse kleding een manier is om te tone dat je altijd in dienst staat van de grootkapitalisten. Ofzo..
pi_69212135
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:01 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Sure it is.
Zhe-devilll kon weer eens niet slapen, en moslimdiscussies.

De perfecte combinatie.
pi_69212153
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:02 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Doen ze niet, want vrouwen die niet islamitisch zijn hebben andere standpunten, dus functioneren ook anders, anders zouden standpunten voor niks zijn. Het heft elkaar op.
Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:07 #24
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212155
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Onzin. Genoeg vrouwen met hoofddoek die 100 keer beter geintegreerd zijn dan vrouwen zonder hoofddoek.
[..]

Het is gewoon een manier van klederdracht.
Zo kan je iets over elke kleding zeggen.
Bijvoorbeeld dat westerse kleding een manier is om te tone dat je altijd in dienst staat van de grootkapitalisten. Ofzo..
Hoofddoek afdoen is ook integratie, want zo gaat het hier, geen hoofddoek (althans nog niet) dus die zet je ook maar af, dan ben je geintegreerd.

En het is geen manier van klederdracht, ofja, dat is het wel, gekoppeld aan iets engs, een geloof waar ik het niet mee eens ben.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:05:44 #25
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212166
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen zonder hoofddoek die wel islamitisch zijn hoor.
Geld voor die hetzelfde, alleen die zijn moeilijker te herkenne, dan let je meestal op snor.
pi_69212172
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lig er niet wakker van, maar vraag me af waarom?
Heb eigenlijk nergens moeite mee, ja spinnen en zeer donkere peeps vind ik wel eng ja...
Waarom? Omdat ze uit eerbied voor hun geloof en uit respect voor hun familie/roots dit doen. In jou levenswijze/opvoeding zal je andere dingen doen die zij niet begrijpen/respecten omdat het niet strookt met hun levenswijze. Je kan er een eeuwige discussie over beginnen maar het blijft hun levensopvatting en die van jou . . .
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:07:13 #27
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69212191
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
je vraagt er ergens om dat mensen je zo gaan bekijken, als je ergens een opzetje erin gooit, en dat kan ook anders!
Dan wil je ook een reactie krijgen denk ik dan...
Ben jij er ook zo een die vind dat meisjes met strakke kleding en korte rokjes wel verkracht mogen worden omdat ze er nou eenmaal om vragen?
Ook geen sig dus
pi_69212194
vrouwen met hoofddoekjes zijn hoeren.

(meer info, gebruik google en zoek informatie over het begin van de Islam, geen zin om het nog een keer uit te leggen)
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:07:54 #29
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212205
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze uit eerbied voor hun geloof en uit respect voor hun familie/roots dit doen. In jou levenswijze/opvoeding zal je andere dingen doen die zij niet begrijpen/respecten omdat het niet strookt met hun levenswijze. Je kan er een eeuwige discussie over beginnen maar het blijft hun levensopvatting en die van jou . . .

Ja en die opvattingen worden mooi gelijkgestreken (naar onze behoefte) willen ze kunnen 'functioneren als Nederlanders' (weet niet welke imbeciel dat heeft bedacht, het is namelijk al helemaal verkloot door het instromend tegenverkeer uit het 'buitenland') .
pi_69212208
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Hoofddoek afdoen is ook integratie, want zo gaat het hier, geen hoofddoek (althans nog niet) dus die zet je ook maar af, dan ben je geintegreerd.
Nee dat is assimilatie. Hoofddoek heb jij geen last van dus bij integratie kan ze die gewoon ophouden.
Tenzij je een vreemde ziekte hebt tegen hoofddeksels ofzo.
quote:
En het is geen manier van klederdracht, ofja, dat is het wel, gekoppeld aan iets engs, een geloof waar ik het niet mee eens ben.
Een geloof waar ik het niet mee eens ben.

Hoe kan je het eens zijn met een geloof? Wil je ook alle moskeeen sluiten dan?
Damn, wat een bullshit.
Ik vind jouw levensovertuiging enger.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:09:24 #31
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212236
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee dat is assimilatie. Hoofddoek heb jij geen last van dus bij integratie kan ze die gewoon ophouden.
[..]

Damn, wat een bullshit.
Ik heb last van die hoofddoeken ze stinken ogen niet mooi en past niet bij de Westerse cultuur.

En dat laatste van jouw is zon grote onzin dat ik er morgen pas opreageer als ik wat helderder ben, goeieavond.
pi_69212237
quote:

[..]

Waarom maakt dat nou zoveel uit? Kun je mij vertellen of je je er bijvoorbeeld aangevallen door voelt? Waarom moet jij die vrouwen onderdrukken en wil jij dat zij die hoofddoek afdoen?
quote:
Ik ben het met veel dingen niet eens betreffende andere geloven, maar zolang zij zich 'normaal' gedragen, maakt het mij niet uit waar zij allemaal in geloven.
pi_69212238
quote:

[..]

Geld voor die hetzelfde, alleen die zijn moeilijker te herkenne, dan let je meestal op snor.
Kom je wel eens buiten?
pi_69212256
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Ik heb last van die hoofddoeken ze stinken ogen niet mooi en past niet bij de Westerse cultuur.

En dat laatste van jouw is zon grote onzin dat ik er morgen pas opreageer als ik wat helderder ben, goeieavond.
Ik heb last van jou want je stinkt en je oogt niet mooi en je past niet bij mijn cultuur.

Welterusten .
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:10:49 #35
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212262
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik heb last van jou want je stinkt en je oogt niet mooi en je past niet bij mijn cultuur.

Welterusten .
pi_69212266
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

[..]

Damn, wat een bullshit.
persoonlijk vind ik hoofddeksels ook niet passen bij beschaafde mensen. als je dat hebt ben je of agent of militair. ok op de bouw mag je ook een hoofddeksel dragen.

net als van die mensen die in de stad met een capuchon rondlopen, in de zon.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_69212267
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoelt, aangezien ik je nooit heb gezien. Maar als voorbeeld.
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:44 #38
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69212268
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:09 schreef Bullschnitzel. het volgende:

[..]

Dat is meer een probleem van jou dan van mensen met een hoofddoek.
Ook geen sig dus
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:11:55 #39
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69212271
Morgen, bash ik alle moslim fannetjes de grond in, slaat helemaal nergens op, wacht maar af, mn paracetamol begint nu te werken, dus ikkan niet meer zo goed nadenken. Een goeienavond.
pi_69212286
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik hoofddeksels ook niet passen bij beschaafde mensen. als je dat hebt ben je of agent of militair. ok op de bouw mag je ook een hoofddeksel dragen.

net als van die mensen die in de stad met een capuchon rondlopen, in de zon.
Wat boeit het mij nou wat jij denkt over beschaafde mensen.

Stel ik vind dat spijkerbroeken niet passen bij beschaafde mensen, moet jij ze dan uit doen? Nee. Andersom ook niet.
pi_69212300
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Morgen, bash ik alle moslim fannetjes de grond in, slaat helemaal nergens op, wacht maar af, mn paracetamol begint nu te werken, dus ikkan niet meer zo goed nadenken. Een goeienavond.
Smoesjes.
pi_69212315
Als het wat genuanceerder werd gebracht dan was het een terechte klacht. Nu is het dat slechts deels.

Edit; dit is geen Klaagbaak.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69212329
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Stel ik vind dat spijkerbroeken niet passen bij beschaafde mensen, moet jij ze dan uit doen? Nee. Andersom ook niet.
Lekkere vrouwen mogen anders best nakend over straat. .
pi_69212437
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Als jij je morgen zelf tegenkomt, wees dan lief voor je zelf . . !?
pi_69212707
Het is gewoon een stukje cultuur. Als jij met je meisje een junglesafari zou doen, en je gaat wat inheemse volken bezoeken, vraag je je vriendin dan ook het bovenlichaam te ontbloten? Dat is tenslotte daar de manier van leven. Zo is het ook met hoofddoeken.
En anders praat je eens met een hoofddoek gewoon zomaar op straat. Kijken wat die dan zegt. Voor je het weet zit je gezellig een kopje thee te drinken.
pi_69212794
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
Het is gewoon een stukje cultuur. Als jij met je meisje een junglesafari zou doen, en je gaat wat inheemse volken bezoeken, vraag je je vriendin dan ook het bovenlichaam te ontbloten? Dat is tenslotte daar de manier van leven. Zo is het ook met hoofddoeken.
En anders praat je eens met een hoofddoek gewoon zomaar op straat. Kijken wat die dan zegt. Voor je het weet zit je gezellig een kopje thee te drinken.
?
pi_69212858
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:43 schreef IHVK het volgende:

[..]

?
Je weet toch... ...

Gewoon; He mevrouw mag ik wat vragen? Wat is dat toch met die hoofddoek? Gohja interressant. Dat is zeker wel lekker warm aan de oortjes in de winter he?

Zoiets misschien, maar gebruik je eigen fantasie maar.
pi_69212864
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:
'K heb zonet nog gesproken met mijn theedoek maar begreep er niets van . . . Maar waar begrip eindigt kan respect beginnen . . .
pi_69212886
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef een-wolk-groene-aapjes het volgende:

[..]

Je weet toch... ...

Gewoon; He mevrouw mag ik wat vragen? Wat is dat toch met die hoofddoek? Gohja interressant. Dat is zeker wel lekker warm aan de oortjes in de winter he?

Zoiets misschien, maar gebruik je eigen fantasie maar.
Ik nam het praten met een hoofddoek iets te letterlijk zeg maar.

Praten met een moslims met hoofddoek zou ik het in deze context noemen.

Hoofddoek als geheel aanduiden heeft meestal een negatieve connotatie. Alsin hoofddoek en haatbaard.
Maar ik snap je punt.
pi_69212900
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

'K heb zonet nog gesproken met mijn theedoek maar begreep er niets van . . . Maar waar begrip eindigt kan respect beginnen . . .

Laat ik dan maar niet beginnen over de heftige reactie van mijn handdoek op dit alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')