abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69281410
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ontopic post.
pi_69281412
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:45 schreef Siniti het volgende:
Topic niet gelezen.

Maar kan iemand mij het nut van hoofddoeken uitleggen als desbetreffend meisje make-up op doet, een rok draagt, strakke truitjes draagt en zich sexueel provocerend gedraagt?
Dat vraag ik me ook af, ja. Hier lopen ze in korte jurkjes.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 03:48:55 #78
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69281423
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

Mooie ontopic post.
nah, maar wel een lieve post, toch?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69281431
Dat is een goede vraag. Die kan je mooi vragen als je er een tegenkomt. "pardon, ik zie dat u een hoofddoekske draagt. Ik vroeg me af waarom. U loopt er immers zo hoerig bij"
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_69283621
quote:
Topic niet gelezen.

Maar kan iemand mij het nut van hoofddoeken uitleggen als desbetreffend meisje make-up op doet, een rok draagt, strakke truitjes draagt en zich sexueel provocerend gedraagt?
Het nut is dat je je geweten schoon houdt door netjes je hoofd te bedekken zoals jouw religie dat voorschrijft. Echter ben ik het ermee eens dat die meisjes dan het doel van die hoofddoek niet hebben begrepen (mits het doel is dat mannen niet meer vol lust naar vrouwen kijken).

Maar goed, dit is een vrij land dus van mij mogen ze zelfs in bikini met hoofddoek.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_69284129
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 02:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een grote onzin.

Zoveel moslima's dragen geen hoofddoek. In de overgrote meerderheid van de moslima's in Nederland is het gewoon eigen keuze hoor.
Niks onderdrukking door de man.
Ook als je er zelf voor kiest is het wmb een teken van onderdrukking. Het staat symbool voor de superioriteit van man boven vrouw en het suggereert dat vrouwen ervoor verantwoordelijk zijn dat mannen hun lusten al dan niet kunnen bedwingen. Als je je hieraan vrijwillig conformeert, ben je gewoon dom.
pi_69284792
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ook als je er zelf voor kiest is het wmb een teken van onderdrukking. Het staat symbool voor de superioriteit van man boven vrouw en het suggereert dat vrouwen ervoor verantwoordelijk zijn dat mannen hun lusten al dan niet kunnen bedwingen. Als je je hieraan vrijwillig conformeert, ben je gewoon dom.
zal je ook wel geïnteresseerd zijn in het volgende item.

en ik vind dat een ieder dit voor zichzelf mag besluiten.

Als een dame een hoofddoek wil dragen is dat prima.

De barbaren die hun partner of familie/gemeenschaplid dit soort dingen op willen dringen door ze simpelweg buiten te sluiten of erger, keur ik geen blik waardig.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69284795
quote:
Topic niet gelezen.

In de tijd van de Koran was de confectie-industrie nog niet zo ver dat er strakke truitjes, korte rokjes etc. gemaakt konden worden en dus kon Allah hier ook geen rekening mee houden in zijn voorschriften.
pi_69284979
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef Exoteria het volgende:

[..]

zal je ook wel geïnteresseerd zijn in het volgende item.

[ afbeelding ]

en ik vind dat een ieder dit voor zichzelf mag besluiten.

Als een dame een hoofddoek wil dragen is dat prima.

De barbaren die hun partner of familie/gemeenschaplid dit soort dingen op willen dringen door ze simpelweg buiten te sluiten of erger, keur ik geen blik waardig.
SM is een heel ander verhaal, dat is namelijk een spel. Oorlogje spelen en WOII zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, wel?

Vrouwen mogen van mij best een hoofddoek dragen als ze dat willen, maar ik vind dat ze dan dom bezig zijn.
pi_69284994
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

In de tijd van de Koran was de confectie-industrie nog niet zo ver dat er strakke truitjes, korte rokjes etc. gemaakt konden worden en dus kon Allah hier ook geen rekening mee houden in zijn voorschriften.
Allah is toch alwetend?
pi_69287100
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

SM is een heel ander verhaal, dat is namelijk een spel. Oorlogje spelen en WOII zijn ook niet echt met elkaar te vergelijken, wel?
Het geeft voor mij aan dat er wel dégelijk sprake is van onderdrukking.
Dat dát ontkent wordt begrijp ik niet, want dat is een feit.
Of ze het zelf willen of niet.. dat is een ander verhaal.
Voor mij mogen ze die keuze maken.
"he ik accepteer het onderdrukt te worden"
of niet.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_69287697
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Het geeft voor mij aan dat er wel dégelijk sprake is van onderdrukking.
Dat dát ontkent wordt begrijp ik niet, want dat is een feit.
Of ze het zelf willen of niet.. dat is een ander verhaal.
Voor mij mogen ze die keuze maken.
"he ik accepteer het onderdrukt te worden"
of niet.
Daar ben ik het mee eens. Als iemand ervoor kiest om vrijwillig te behoren tot een onderdrukte groep, prima toch? Maar wel een beetje dom. En dan niet gaan zeiken dat je niet aangenomen wordt e.d. Ik zou ook geen vrouw met hoofddoek aannemen (ook geen vrouw met een enorm Jezuskruis aan d'r nek overigens).
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:35:56 #88
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337082
Zeg ts het is hier geen Wilders land.En lekker belangrijk ook laat die mensen met hoofddoek rondlopen heb je er soms last van
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69337173
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Slappy het volgende:
Zeg ts het is hier geen Wilders land.En lekker belangrijk ook laat die mensen met hoofddoek rondlopen heb je er soms last van
Van boerka's eerlijk gezegd wel
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:43:28 #90
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337312
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef Siniti het volgende:

[..]

Van boerka's eerlijk gezegd wel
Waarom denk je soms dat daar een bom gordel onder zit
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69337343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waarom denk je soms dat daar een bom gordel onder zit
Ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. Heel erg zelfs. Je weet maar nooit wie eronder zit, je kan niks aan hun aflezen etc...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:47:31 #92
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69337422
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. Heel erg zelfs. Je weet maar nooit wie eronder zit, je kan niks aan hun aflezen etc...
Ja dat heb ik ook altijd als ik Antillianen zien en tokkies je weet maar nooit wat die gaan doen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:40:05 #93
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_69338911
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:47 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook altijd als ik Antillianen zien en tokkies je weet maar nooit wat die gaan doen
Je Nederlands lijkt wel een beetje op die van anti's.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_69338992
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:47 schreef Slappy het volgende:

[..]

Woon jij überhaupt in een buurt waar er mensen met boerka's rondlopen?
pi_69339096
Ik woon midden in Rotterdam en ik heb tot nog toe welgeteld tweemaal iemand in een burka gezien. Zo'n ding bereikt het tegenovergestelde van waar het voor bedoeld is. Iedereen staart namelijk naar je. Ik vind het ziekmakend, zo'n ding. Dat is het overigens ook letterlijk. Je ademt de hele dag je eigen tweedehands adem in en dat is niet bepaald gezond.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:53:59 #96
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69339295
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:

[..]

Woon jij überhaupt in een buurt waar er mensen met boerka's rondlopen?
pi_69339344
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:53 schreef Slappy het volgende:

[..]

Dan vind ik het heel apart dat jij je er niet ongemakkelijk bij voelt.
  zondag 24 mei 2009 @ 00:08:35 #98
93664 waht
Mushir
pi_69339688
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik woon midden in Rotterdam en ik heb tot nog toe welgeteld tweemaal iemand in een burka gezien. Zo'n ding bereikt het tegenovergestelde van waar het voor bedoeld is. Iedereen staart namelijk naar je.
Het doel is niet dat er niemand naar je kijkt, het doel is dat er niemand verleidt wordt door geyle vrouwelijke vormen en andere eigenschappen die duidelijk zichtbaar zijn bij de ongelovige westerse vrouwmensch.
quote:
Ik vind het ziekmakend, zo'n ding. Dat is het overigens ook letterlijk. Je ademt de hele dag je eigen tweedehands adem in en dat is niet bepaald gezond.
Ongezonder is het gebrek aan zonlicht wat tot vitamine D tekorten zou kunnen leiden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 24 mei 2009 @ 00:23:36 #99
219097 Keepertje8
Postmodernist
pi_69340075
Volgens mij is het probleem van de TS niet een gebrek aan assimilatie van de 'hoofddoek' kant, maar een misconceptie van integratie van zijn eigen kant. Integratie is de wisselwerking tussen diegene die komt en diegene die er al is. Wanneer diegene die er al is zich niet voldoende openstelt voor diegene die komt, treedt er irritatie op. Oftewel; de hoofddoek is het probleem niet, diegene die zich eraan irriteert wel.
pi_69432026
quote:
Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Keepertje8 het volgende:
Volgens mij is het probleem van de TS niet een gebrek aan assimilatie van de 'hoofddoek' kant, maar een misconceptie van integratie van zijn eigen kant. Integratie is de wisselwerking tussen diegene die komt en diegene die er al is. Wanneer diegene die er al is zich niet voldoende openstelt voor diegene die komt, treedt er irritatie op. Oftewel; de hoofddoek is het probleem niet, diegene die zich eraan irriteert wel.
Nee degene die zich eraan irriteert is het probleem niet. Die persoon heeft een probleem. Als veel mensen zich ergens aan irriteren is dat een probleem. En een hoofddoek kan een bron van irritatie zijn bij mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 20:58:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')