Heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:49 schreef versabommie het volgende:
[relmode aan]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA antwoorden![]()
[/relmode]
euh zei ik dat hardop?
ja nou elke rls hoort een hele goede knaller van een rel bijquote:
Nou ik wachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nou elke rls hoort een hele goede knaller van een rel bij
same here... waar blijft Bart?quote:
Wat deed Gert in de bunker tijdens de finale?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nou elke rls hoort een hele goede knaller van een rel bij
Je heb de rel net in de kiem gesmoord en die nep commando is lazers en stoned zijn overwinning aan het vierenquote:
huh?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat deed Gert in de bunker tijdens de finale?
Renate beffenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hoho! Je moet een rel zien als een vuurtje... je maakt hem aan met lucifers en hout maar om te blijven branden heeft ze zuurstof nodig... zie mij als de zuurstof...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb de rel net in de kiem gesmoord en die nep commando is lazers en stoned zijn overwinning aan het vieren
Ik ga er geen energie in stekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho! Je moet een rel zien als een vuurtje... je maakt hem aan met lucifers en hout maar om te blijven branden heeft ze zuurstof nodig... zie mij als de zuurstof...
We spelen allemaal een rol in dit circus en dat is de mijne
Zo is dat, ze mogen de financiele balans ook wel ff hier op het forum gooienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:44 schreef Soury het volgende:
Nou dat lijkt me wel fair .. Al kan Danny er niks aan doen als ie het antwoord niet heeft (Lijkt me sterk btw als er nog geen sms of wat dan ook heeft plaatsgevonden breekt mijn klomp). Maar zo ja wil ik vanwege dat transparante gedoe ook wel een antwoorden lezen !!! van de Bunker crew
Zijn 2e WO fetisj botvieren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
En de emotionele balans !!! Doel even op de mail van Danny. Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, ze mogen de financiele balans ook wel ff hier op het forum gooien
Ja dat ging wel een tijdje lekker en nu zit ik ook een beetje met een onbevredigend gevoelquote:
quote:Doel even op de mail van Danny. Dat wil ik zien
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
[..]
staat er al een tijdje hoor...
Verklaring mbt de Bunker
Emotionele schade = ook schade!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging wel een tijdje lekker en nu zit ik ook een beetje met een onbevredigend gevoel
Ze zullen wel professioneel willen zijn ofzo![]()
[..]
[..]
Ja, maar waarom is het zijn forum? Kan dat niet anders en vanaf nu het forum van Bart en Bram zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef kraakvandaal het volgende:
Danny heeft altijd gelijk, het is zijn forum.
voor 1 miljoen credits he!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is het zijn forum? Kan dat niet anders en vanaf nu het forum van Bart en Bram zijn?
Pas het even aan. De mail van Danny is het begin. Ik wacht nog steeds op antwoord van de bunker crew.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En de emotionele balans !!! Doel even op de mail van Danny. Dat wil ik zien
Oh dus bij de volgende aktie van fok hou ik mijn knip dichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost met wat sponsorgeld van Fok!
Zo een beetje de beste die er isquote:
Quote mezelf ffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dus bij de volgende aktie van fok hou ik mijn kop dichtZou zomaar kunnen hoor
manman wat is dat een heerlijk gevoel als je iemand geestelijk helemaal kapot hebtquote:
Ben je wel goed in je koppiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
manman wat is dat een heerlijk gevoel als je iemand geestelijk helemaal kapot hebt
happertquote:
Tjaquote:
neem ff wat te etenquote:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat mailcontact er niet gaat komen ..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:
Ik ga natuurlijk geen mail van anderen hier plaatsen. Ik heb persoonlijk niets meer van B&B vernomen, maar algemeen bekend is dat zij erop staan te bellen, waar ik liever mail zodat alles ook meteen zwart-op-wit staat. En dus bellen ze nu steeds anderen om hun verhaal te doen en via via verneem ik dat dan wel, maar zolang ik het niet direct hoor via mail is het wmb niet gezegd. Voordat er weer dingen komen deel 1 van dit topic waarin Bart uiteindelijk beweerde niet gehint te hebben naar juridische stappen.
Kijk, dat had ik dus niet uit eigen hand vernomen en dan moet ik dat ook niet roepen. Vandaar. Persoonlijk heb ik nog nada gehoord van B&B. Er is wel ENIG contact geweest met die kant, maar dat was én niet met B&B én ging niet direct in op die mail.
Dat is dan weer weinig professioneel te noemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat mailcontact er niet gaat komen ..
Tja die posting vandeweek tegen Danny was daarentegen zakelijk enorm correct en professioneel toch ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan weer weinig professioneel te noemen.
Nee dat was hard tegen hard, geheel des foksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja die posting vandeweek tegen Danny was daarentegen zakelijk enorm correct en professioneel toch ?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met zulks gedrag op fok te maken heb gehad!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat was hard tegen hard, geheel des foks
Je bedoelt dat jij nooit een 'geef hier bommie gelijk'topic gehad hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met zulks gedrag op fok te maken heb gehad!
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij nooit een 'geef hier bommie gelijk'topic gehad hebt
Das vrij logisch natuurlijk
Sommige mmensen weten gewoon niet wat ze missenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijn
overigens: Palinggate #8: Yolanthe slachtoffer van overspelige Jan!
Hulde Eend, driewerf hulde!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommige mmensen weten gewoon niet wat ze missen![]()
Gelukkig heb ik een kamer ingericht als altaar waar ik iedere dag offers aan een levensgroot standbeeld van de grote versabommie breng
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijn
overigens: Palinggate #8: Yolanthe slachtoffer van overspelige Jan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |