Ben je wel goed in je koppiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
manman wat is dat een heerlijk gevoel als je iemand geestelijk helemaal kapot hebt
happertquote:
Tjaquote:
neem ff wat te etenquote:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat mailcontact er niet gaat komen ..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:33 schreef Danny het volgende:
Ik ga natuurlijk geen mail van anderen hier plaatsen. Ik heb persoonlijk niets meer van B&B vernomen, maar algemeen bekend is dat zij erop staan te bellen, waar ik liever mail zodat alles ook meteen zwart-op-wit staat. En dus bellen ze nu steeds anderen om hun verhaal te doen en via via verneem ik dat dan wel, maar zolang ik het niet direct hoor via mail is het wmb niet gezegd. Voordat er weer dingen komen deel 1 van dit topic waarin Bart uiteindelijk beweerde niet gehint te hebben naar juridische stappen.
Kijk, dat had ik dus niet uit eigen hand vernomen en dan moet ik dat ook niet roepen. Vandaar. Persoonlijk heb ik nog nada gehoord van B&B. Er is wel ENIG contact geweest met die kant, maar dat was én niet met B&B én ging niet direct in op die mail.
Dat is dan weer weinig professioneel te noemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat dat mailcontact er niet gaat komen ..
Tja die posting vandeweek tegen Danny was daarentegen zakelijk enorm correct en professioneel toch ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan weer weinig professioneel te noemen.
Nee dat was hard tegen hard, geheel des foksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja die posting vandeweek tegen Danny was daarentegen zakelijk enorm correct en professioneel toch ?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met zulks gedrag op fok te maken heb gehad!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat was hard tegen hard, geheel des foks
Je bedoelt dat jij nooit een 'geef hier bommie gelijk'topic gehad hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met zulks gedrag op fok te maken heb gehad!
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij nooit een 'geef hier bommie gelijk'topic gehad hebt
Das vrij logisch natuurlijk
Sommige mmensen weten gewoon niet wat ze missenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijn
overigens: Palinggate #8: Yolanthe slachtoffer van overspelige Jan!
Hulde Eend, driewerf hulde!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sommige mmensen weten gewoon niet wat ze missen![]()
Gelukkig heb ik een kamer ingericht als altaar waar ik iedere dag offers aan een levensgroot standbeeld van de grote versabommie breng
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden. Iedereen weet dat mijn vaak vrij goed dorodachte empathische lieve postings een hoogtepunt op ieders dag kunnen zijn
overigens: Palinggate #8: Yolanthe slachtoffer van overspelige Jan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |