Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef Zaith het volgende:
Oh, ik sta op de front-page. Krijgen we weer opnieuw die kraag posts.
Die is dan ook gewoon meesterquote:
Nee, mijn kraagje blijft. Is een bazen kraagje, laat mij kraagjes-baas zijn 1x in de maand, thanks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...
Beter doe je je kraagje normaal
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ja sorry, een typo. Het is laat dus...![]()
Ja ja, ik doe mijn kraag goed.
toch wel frontpagequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
ja maar hij niet..quote:
Een beetje (erg) fout, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, alsof iemand dat gelooft. En DeLarge, wtf is dat voor kutnaam?
Ontopic:
Van een paar jaar terug, met zonnebrilom de discussie maar even aan te wakkeren.
[ afbeelding ]
Het zal je goed doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Zaith het volgende:
Die foto (met de emoticon) is echt een bazen foto!![]()
Ik zal de volgende wel een foto plaatsen zonder mijn kraag zo, dan blij?
Toch vind ik het lef hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:17 schreef Zaith het volgende:
[..]
Leuk hoor!![]()
Maar je hoort zonnebrillen foto's buiten te maken. Ik dan ook maar een verkapt-ik-post-mezelf-met-bril post, maar dan wel buiten.:
[afbeelding]
Jaartje oud.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |