Sommige mensen vinden het moeilijk om zelf na te denkenquote:
Dat is wel kut, sla je het tussendoor niet op dan? Of is het gewoon gedelete ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
godverdomme! hele ochtend werk kwijt
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als Emo moet je ook wat te klagen houden natuurlijk.
Dat is ook weer waarquote:
... maak je je zin nog afquote:
Ik wist echt wel dat je hem sloot omdat het een Remsjo bagger topic was hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het moeilijk om zelf na te denken
Wel opgeslagen, maar verkankertquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is wel kut, sla je het tussendoor niet op dan? Of is het gewoon gedelete ofzo?
De reden die ik gaf is precies hetzelfde als de uitleg die ik hier gaf, alleen ging ik er vanuit dat in ieder geval jij dat zelf kon bedenkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist echt wel dat je hem sloot omdat het een Remsjo bagger topic was hoor.
Alleen de reden die je gaf..
Klote man, lang aan gewerktquote:
Ach ja, ze was zondag hier, en vrijdag komt ze weerquote:
Snaaien als een dolle maestro, niceeequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, ze was zondag hier, en vrijdag komt ze weer
Nee, ik ga niet zomaar van alles doen, want ik vind dit gewoon echt een superleuke meidquote:
een hoop denkwerk en uitvogel werk gelukkig.quote:
mietje, die lul is gemaakt om mee te pompenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zomaar van alles doen, want ik vind dit gewoon echt een superleuke meid. Dan komt het vanzelf wel
.
Ja ik kan ook gevoelig zijn, of hoe je het wil noemen.
Stuk emotioneel vreten... SNAAIEN!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zomaar van alles doen, want ik vind dit gewoon echt een superleuke meid. Dan komt het vanzelf wel
.
Ja ik kan ook gevoelig zijn, of hoe je het wil noemen.
Ah oke, maar dan nog is het wel klote, sterkte met rebuildenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een hoop denkwerk en uitvogel werk gelukkig.
Nee, ik ben gewoon menselijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mietje, die lul is gemaakt om mee te pompen
dankquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, maar dan nog is het wel klote, sterkte met rebuilden
Das wel beter ja, anders ben je 1 keer je zaad kwijt en kan je daarna niet meer het knuffelbare konijnquote:
Zou jij haar geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |