Mooi, met mij ook wel goedquote:
Vertel, wie heb je aan het hosselen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mooi, met mij ook wel goed.
Leuke meisjes enzo
Ik heb mezelf aan het hosselenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Vertel, wie heb je aan het hosselen?
Hoe gaat het otoquote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kan niet wachten tot ze weer langskomt.
Wat is dat nou weer voor reden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat wil je bij onzin doen met dit topic? Hoort daar ook niet thuis?
Ik gooi hem dicht, gezien het aantal views /reacties.
Giggedyquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kan niet wachten tot ze weer langskomt.
Tis goed met jou, vertel jij maar eens wat over jouw hosselfase.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdVertel meer vertel meer
Redelijk. *hoesthoestquote:
FBquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reden?
Als je B&H mod gooi je alle topics zeker dicht?
Ach ja, wat wil je weten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Tis goed met jou, vertel jij maar eens wat over jouw hosselfase.
Redelijk klinkt nog niet helemaal..?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Redelijk. *hoesthoest![]()
Maar afgezien van dat irritante hoesten al bijna een week lang, redelijk.
Dat je er op ingaat ook nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
FB![]()
Maar ik wil het wel voor je uitleggen, het is gewoon een baggertopic, wat heeft het met PUB te maken vraag ik me af, weinig. Ik zou er nog inkomen omdat ze allebei misschien "in" zijn bij pubers/tieners, maar als dr 60 mensen kijken met 2 reacties, waarvan het nog niet eens normale reacties zijn (niets persoonlijks) geloof ik het wel.
Als dat geen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, wat wil je weten?
Meid van polo, ik ging bij haar kampioenswedstrijd kijken en vroeg toen of ze ook bij mij kwam kijken. Het was een uitwedstrijd, dus ze zei: Hoe kom ik daar dan? Léon: Ik heb een auto. En dus ook haar naar huis gebracht, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |