Zouden ze weleens dubbels hebben op alledrie die banen tegelijk?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:08 schreef Wopper1 het volgende:
Jeetje wat zien die banen er uit. Je zal maar een wedstrijd naast je hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Ram, Querrey echt te kansloos op sommige momenten, sowieso verliezen van iemand die net top 200 staat
.
Why?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:22 schreef Szura het volgende:
Die zal wel een bedank smsje naar Roddick sturen
Roddick zegde af voor de Davis Cup waardoor Fish op werd geroepen.quote:
Oh serieus, op die manier had ik het niet meegekregen, dat is wel briljant hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 23:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Roddick zegde af voor de Davis Cup waardoor Fish op werd geroepen.
De plek van Fish kwam dus vrij en werd ingenomen door lucky loser Ram
Ik dacht dat hij uit Israël kwam.quote:
Dat is dubbelspeler Ramquote:Op maandag 13 juli 2009 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij uit Israël kwam.Dacht al, moet hij niet met die Davis Cup meedoen.
Ja, ik hou het goed bij allemaal.quote:
quote:Richard Gasquet mag opnieuw tennissen wo 15/07/2009 - 18:14
De Fransman Richard Gasquet heeft een milde straf gekregen voor z'n positieve test op cocaïne. Gasquet krijgt een schorsing van 2,5 maand.
Omdat hij al een poosje voorwaardelijk op non-actief stond, mag Gasquet volgende week al spelen.
Gasquet testte eind maart positief op cocaïne bij het toernooi in Miami. Hij zei dat hij onschuldig was en er werd maar een kleine hoeveelheid cocaïne in zijn lichaam gevonden.
"Hem een jaar schorsen zou onrechtvaardig zijn", legt de internationale tennisbond uit. "Daarom schorsen we hem van 1
mei tot vandaag, 15 juli."
De verklaring van Gasquet is echt lachwekkend. Dat mensen dit serieus geloven...quote:
quote:Gasquet cleared to resume playingComment Email Print Share Associated Press
LONDON -- Richard Gasquet escaped a lengthy doping ban Wednesday when the International Tennis Federation ruled that he inadvertently took cocaine. The 23-year-old Frenchman, who was cleared to resume playing after completing a 2½-month ban Wednesday, convinced an independent anti-doping tribunal that he ingested cocaine by kissing a woman he met at a nightclub in Miami.
The tribunal panel of three lawyers said Gasquet consumed no more than "a grain of salt" of the drug, and a long ban would be an injustice in a case which was "unusual to the point of being probably unique."
"We have found the player to be a person who is shy and reserved, honest and truthful and a man of integrity and good character," the tribunal said in its ruling.
The ITF, which had sought a two-year ban under the terms of the World Anti-Doping Agency's code, was told to impose a retroactive ban of two months, 15 days. The ban ended Wednesday morning, clearing 32nd-ranked Gasquet to resume playing.
Gasquet tested positive in a urine sample in March after he pulled out of the Sony Ericsson Open in Key Biscayne, Fla., with a shoulder injury.
After deciding to withdraw from the tournament he went to a nightclub with friends to see a French DJ perform at a Miami dance music festival, which the tribunal noted was "notoriously associated with use of illegal recreational drugs including cocaine."
Gasquet told the tribunal hearing held in London last month that he kissed a woman, identified in the ruling only as "Pamela." The tribunal said it was likely she had consumed cocaine during the night, though it had no direct evidence. Gasquet was "on the balance of probability, contaminated with cocaine by Pamela" and, therefore, not significantly at fault for the doping offense, the ruling said.
"We take into account that the amount of cocaine in the player's body was so small that if he had been tested only a few hours later, his test result would be likely to have been negative," the tribunal stated. Gasquet also argued at the hearing that his positive test was given after he had pulled out of the Key Biscayne tournament. Cocaine is a banned drug for athletes in competition.
The tribunal said Gasquet's rights to practice his profession would be infringed by a one-year suspension, though it was required to find that a doping offense was committed. It also noted that Gasquet would be banned for life if he tested positive for a banned drug a second time.
The ruling allowed the Frenchman to keep the ranking points and prize money he gained at tournaments in April.The ITF provisionally suspended Gasquet when the test result was announced in May and he was forced to miss the French Open and Wimbledon. His ranking has since dropped nine places.
The ruling can be appealed to the Court of Arbitration for Sport within three weeks.
Die verklaring kan perfect kloppen hoor. In het geval van Gasquet was de aangetroffen hoeveelheid echter dermate groot dat die niet waarschijnlijk is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
De verklaring van Gasquet is echt lachwekkend. Dat mensen dit serieus geloven...
[..]
Zou theoretisch wel kunnen volgens mij, ik heb ook wel eens mensen coke op hun tandvlees zien smeren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Complete bullshit gewoon. Dat hij wellicht een klein lijntje heeft gedaan en niet meer dan dat kan prima, maar echt niet dat hij het door een zoen in zijn systeem kon krijgen..
Nee hoor, met een beetje pech heb je al cocaine in je systeem als je wat deeltjes opsnuift ergens op een toilet waar net gebruikt is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Complete bullshit gewoon. Dat hij wellicht een klein lijntje heeft gedaan en niet meer dan dat kan prima, maar echt niet dat hij het door een zoen in zijn systeem kon krijgen..
Wimmers onze cocaïne-kennerquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee hoor, met een beetje pech heb je al cocaine in je systeem als je wat deeltjes opsnuift ergens op een toilet waar net gebruikt is.
Gasquet liet 0,151 nanogram per milligram optekenen bij de test. De hoeveelheid waarbij met zekerheid kan worden gesproken over snuiven of zelfs regelmatig gebruik ligt een stuk hoger.
Mijn opmerking over de angetroffen hoeveelheid bij Gasquet klopte trouwens niet helemaal. Bij Boonen werd er gesproken over (0,09) nanogram/milligram en bij Gasquet over (151) nanogram/milliliter, vandaar de verwarring.
Moet dat bij Boonen ook niet gewoon nanogram/milliliter zijn?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:00 schreef wimderon het volgende:
Mijn opmerking over de angetroffen hoeveelheid bij Gasquet klopte trouwens niet helemaal. Bij Boonen werd er gesproken over (0,09) nanogram/milligram en bij Gasquet over (151) nanogram/milliliter, vandaar de verwarring.
Simon IS gewoon slecht. Ik ben nog steeds benieuwd naar welke doping hij gebruikte vorig jaar..quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Simon, 3 keer gebroken worden door Zverev en in 2 sets eraf gaan
. Simon is echt al heel het jaar zo ontzettend slecht bezig, niet normaal.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
Straks wordt het nog strafbaar om na Gasquet een plaspauze te nemen
Simon moet gewoon niet op gravel spelen. Zijn sterktepunten zijn vlakke slagen en verdediging op snellere banen. Op gravel kan iedereen dat. Op die langzame banen heeft Zverev gewoon alles terug en toen werd Simon ongeduldig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Simon IS gewoon slecht. Ik ben nog steeds benieuwd naar welke doping hij gebruikte vorig jaar..
Op zich zou hij met zijn stijl nog wel redelijk op gravel moeten kunnen ballen..beter dan op gras in ieder geval. Zverev heeft meer last van de trage baan dan andersom..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Simon moet gewoon niet op gravel spelen. Zijn sterktepunten zijn vlakke slagen en verdediging op snellere banen. Op gravel kan iedereen dat. Op die langzame banen heeft Zverev gewoon alles terug en toen werd Simon ongeduldig.
Toch staat Simon nog gewoon 16e in de virtuele race over 2009...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Simon IS gewoon slecht. Ik ben nog steeds benieuwd naar welke doping hij gebruikte vorig jaar..
quote:STICH MAAKT ZIJN COMEBACK IN HAMBURG
Michael Stich heeft voor opmerkelijk
nieuws gezorgd. De 40-jarige Duitser
gaat op het toernooi van Hamburg weer
tennissen. Samen met Mischa Zverev
neemt hij deel aan het dubbeltoernooi.
Stich, die in 1998 afscheid nam van de
ATP-tour, won in 1991 de enkeltitel op
Wimbledon. Tijdens zijn carrière be-
reikte hij de 2e plaats op de ATP-ran-
king. "Ik ben al 5 jaar aan het trainen
met Zverev", zegt Stich. "Het lijkt ons
een leuk idee om samen te spelen."
"Het is een droom om met Michael te
spelen", vertelt Zverev. "Ik weet zeker
dat we enkele matchen gaan winnen."
Jeff Tarango speelt qualies in Indianapolisquote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb begrepen dat Vilas inmiddels ook weer in training is..
quote:roddick pulled out blake wanted too much so i entered indy http://www.atpworldtour.com/posting/2009/419/op.pdf ... check it
about 9 hours ago from web
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
Robredo. Hij houdt één keer z'n service en gaat er met 6-0 6-2 af tegen Monaco
.
Monaco-Soderling finale in Bastad. Leuke finale. De enige hoop voor een leuke winnaar in Stuttgart is nog Chardy...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]. Die arme jongen heeft al amper dominante wapens, dus als hij ook nog eens uit vorm is krijg je dit
.
quote:"Het is een droom om met Michael te
spelen", vertelt Zverev.
Ik las: "Ik weet zeker dat we geen enkele match gaan winnen."quote:"Ik weet zeker
dat we enkele matchen gaan winnen."
En hij wint z'n eerste potquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jeff Tarango speelt qualies in Indianapolis![]()
[..]
Santoro schijnt McEnroe gevraagd te hebben om te dubbelen op de Us Openquote:Op zondag 19 juli 2009 01:34 schreef Wopper1 het volgende:
LOL. Nog even en we krijgen ook nog mannen als Becker en McEnroe.
Het ergste is nog dat die 2 zomaar wat potjes kunnen winnen, dat dubbelen kan nog best met een gemiddelde leeftijd van over de 40.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Santoro schijnt McEnroe gevraagd te hebben om te dubbelen op de Us Open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |