dat was in fase 3. dit is fase 4. de puzzelfase.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn toch geen sancties in de ronde?
En daar ben ik het helemaal met je eens. Dit is op dit punt in het spel niet eerlijk van jeroen omdat ze al zo weinig te eten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
[..]
daar mag best een sanctie op staan eigenlijk.
Een sanctie? Van mij mag die een beloning krijgen voor getoond initiatief.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
[..]
daar mag best een sanctie op staan eigenlijk.
Een COS'je of 150 geleden had ik al uitgerekend dan het stemmen niet meer dan 10.000 euro opbrengt. De streams zijn veel waardevoller imo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Toverheks het volgende:
Nog even mijn antwoord op Danny zijn post, werd van FOK afgeflikkert zijn er kwade geesten in het spel of de duivel him self (en daar bedoel ik niet Danny mee hahaha)
Ja jammer dat je er zo over denkt, maar ik dacht, dit is de beste oplossing, en welke winnaar er ook uit de Bunker rolt, zo gaat iedereen Blanco op papier en later stemmen tellen, want nu wordt het, als ik zo lees toch ook een hopeloze zaak, die gaat niet stemmen omdat die denkt haal Marilien toch niet van de 1e plaats de ander denkt aju mijn geld vergooi ik aan Jeroen maar nu 20 euro minder dan oorsprokelijk want ik wil graag deel uitmaken met de Bunker maar toch etc.etc. en er bestaan ook eerlijke mensen die echt gewoon de stemmen tellen die er binnen komen zonder dat een red. als B&B daar een vinger in de pap hebben.
gewoon een onafhankelijk iemand.
Ben wel benieuwd wat B&B er van vinden want dat er een oplossing moet komen voor die stomme credit`s is me nu wel duidelijk, want ze verliezen een hoop geld op deze manier terwijl er volgens mij veel meer binnen kan komen, en uiteindelijk draaid zo een prog. om geld, want hoe meer geld er binnen komt des te beter wordt het volgende Bunker prog.
Maar het was maar gewoon een idee hoor, vind het altijd prettig als er een leuke discussie uit voort vloeit.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
samenvatting:
ze puzzelen en kunnen gebraden kip met patat eten. Jeroen voert snode plannen uit.
Waarmee we kunnen concluderen dat het nu eigenlijk pas interessant wordt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jeroen opperde gisteren dat hij AL het eten eerlijk verdeeld wilt hebben. Hij vrat nu snel zonder dat de rest het zag eten op van de rest. Hij verstopte de verpakkingen en ook lucifers gooide hij weg.
misschien komen ze er later achter, en dat ze dan bonje maken wie het gepakt heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet want ze zijn bezig met een puzzel waarvan hij ook een deel van de prijs krijgt als die klaar is. Dus daarom vind ik het achterbaks wat hij doet. Wees gewoon dan upfront en in hun gezicht.
daar waren ze zelf bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow ja, ik was even in de war met het oude concept.
uit het grote blik heeft hij trouwens ook meer dan een kwart gegeten.
tot er iemand flauwvalt wegens slaapgebrek en te weinig voedingsstoffen omdat jeroen andermans rantsoen op zit te vreten. Maar dan is het te laat.quote:
Inderdaad, ik zeg: het grootste stuk kip met de meeste patat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een sanctie? Van mij mag die een beloning krijgen voor getoond initiatief.
Wat een stelletje dooien zeg,
Wat spel? Het karige rantsoen zeveel mogelijk zelf opvreten?quote:
Nou iig laat hem maar lekker het spel spelen... toch nog iemand die creatief is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was in fase 3. dit is fase 4. de puzzelfase.
preciesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
daar waren ze zelf bij
wees op je hoede in een spel
Dat groepsgevoel is ook gewoon hypocriet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarmee we kunnen concluderen dat het nu eigenlijk pas interessant wordt.
*poef* - Weg groepsgevoel...
en morgen *poef* weg jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarmee we kunnen concluderen dat het nu eigenlijk pas interessant wordt.
*poef* - Weg groepsgevoel...
volgens mij zijn ze er niet zo erg aan toequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
tot er iemand flauwvalt wegens slaapgebrek en te weinig voedingsstoffen omdat jeroen andermans rantsoen op zit te vreten. Maar dan is het te laat.
met zo weinig rantsoen valt er haast niks sneaky te doen ... de kauwgommetjes waren notabene al geteld dus zal het wel snel opvallen ... hoop dat hij er dan flink van langs krijgt ..is altijd nog beter dan kijken naar puzzelen en het is een spelletje he ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Vindt dat geen snode plannen maar gewoon pure egoisme. Ze hebben allemaal te weinig te eten en dan flik je zoiets niet. Tekend een klein beetje zijn karakter om achterbaks iets te gaan eten. Wees dan flink en doe het in hun face zodat er gereageerd kan worden door de andere 3.
idd want dan zeggen ze ook niet nou ik heb zo'n groepsgevoel ik deel het geld door 4enquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat groepsgevoel is ook gewoon hypocriet.
Als puntje bij paaltje komt dan kiezen ze allemaal voor de geldprijs en niet voor het groepsgevoel.
Inderdaad, dit was weer een echte luizenstreek van Jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
tot er iemand flauwvalt wegens slaapgebrek en te weinig voedingsstoffen omdat jeroen andermans rantsoen op zit te vreten. Maar dan is het te laat.
Volgens mij hadden ze vanochtend allemaal schoongewassen bekkies?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef Dottey het volgende:
Straks hebben zij allemaal flink veel pukkels als zij niet steeds de bekkies kunnen wassen
Doet een beetje denken aan E10 in BB6, die shag moest jatten..quote:
Precies wat ik van hem vond en vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:18 schreef tonja het volgende:
Mijn eerste indruk toen ik Jeroen zag was dat ik hem een ontzettende zelfingenomen etterbak vond. Dat beeld heeft hij de afgelopen weken bevestigd.
Thanks, maar je zegt Bunkelo he haha ja erg he kon er niet meer opkomenquote:
.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef moha het volgende:
[..]
idd want dan zeggen ze ook niet nou ik heb zo'n groepsgevoel ik deel het geld door 4en
Ik zou er ook niet graag naast wakker worden. Maar voor dit programma is die geweldig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies wat ik van hem vond en vind.
Eng, geniepig mannetje
Daar ben ik het wel mee eens. Maar ik zou nooit op hem stemmen omdat ik hem een lul vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet graag naast wakker worden. Maar voor dit programma is die geweldig!
Je moet er toch niet aan denken als er alleen maar Elines en Pimmetjes te zien waren?
Dat wel natuurlijk, maar als mensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet graag naast wakker worden. Maar voor dit programma is die geweldig!
Je moet er toch niet aan denken als er alleen maar Elines en Pimmetjes te zien waren?
Hoor je ook hoe Bart klinkt? Die is helemaal weg van haar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
ah, gaat Eline weer. Zij die haar kaken niet beweegt maar slechts spreekt met haar lippen als een slecht nagesynchroniseerde duitse pr0n actrice
ZDHKNBMSSMHLAESNDPA
Ik heb geen Danny-hetze hoor, daar ging het idee niet om om tegen of voor Danny te wezen, kreeg gewoon een idee in het vorige topic over een oplossing, juist omdat Danny er steeds op aangevallen werd dat HIJ alleen voor Marilien aan het stemmen was, maar er zijn nog meer mensen die op Marilien stemmen net zoals op de andere bewoners.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Een COS'je of 150 geleden had ik al uitgerekend dan het stemmen niet meer dan 10.000 euro opbrengt. De streams zijn veel waardevoller imo.
Ik snap je punt wel, want geld is geld, maar nogmaals, ik snap niet waarom er nu een soort Danny-hetze is omdat hij voor een groot aantal credits stemt... Micha doet dat ook en het hele Pim-dorp ook...
Nou, dat weten wij ook niet. Mensen kunnen je altijd verbazen, zowel ten goede als ten slechte.quote:
ook als hij naar haar kijkt wordt zijn blik veel zachter BARTquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
Bart's stem wordt meteen veel liever... BARTELINE
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
Bart's stem wordt meteen veel liever... BARTELINE
![]()
![]()
![]()
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoor je ook hoe Bart klinkt? Die is helemaal weg van haar.
Het ligt er duimendik bovenop en niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.
Het werd voornamelijk een blamage toe ze daarna moesten puzzelen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
[..]
vanmorgen tijdens die blamage prees hij haar ook al de hemel in omdat ze als eerste onder de tafel zat.
Lekker PUH!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
waarom noemt iedereen het PUUUUzelen? het is PUZZELEN. puh-ze-len, niet puuuu-ze-len
Wij zoeken nergens iets achter, het valt ons nu de laatste dagen gewoon opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.
Had je Gerrit Zalm vandaag op het nieuws moeten zien, die doet dat nog veel erger, praten zonder je kaken te bewegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
ah, gaat Eline weer. Zij die haar kaken niet beweegt maar slechts spreekt met haar lippen als een slecht nagesynchroniseerde duitse pr0n actrice
ZDHKNBMSSMHLAESNDPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |