Ik heb werkelijk geen idee... beveilingscamera's op een verlaten industrieterrein in de gaten houden is en stuk boeiender.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik snap niet zo goed waarom Jeroen in zijn eentje liep te eten. Heeft hij iets gemist omdat hij lag te slapen ofzo?
leeg blikje wat hij stiekem heeft opgegeten. Als ik een gok moet doen was het van Marielin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef stillive het volgende:
wat gooide Jeroen zo stiekem in de vuilnisbak, heeft iemand dat gezien??
Gebeurt er es een keer wat .. let ik weer niet opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Kanjer het volgende:
haha die jeroen is weer wat van plan
lucifers weg gegooit in de vuilnisbak,na dat tie eerst zelf heeft gegeten
een klein blikje? het leek meer op een lege verpakking van iets kleins ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
leeg blikje wat hij stiekem heeft opgegeten. Als ik een gok moet doen was het van Marielin.
Het is toch echtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietoh hier wordt ik een beetje melig van, kan er een poll komen
nee danny, leeg blikje ging boven op de troep, dat andere onderop met melkpak of zo er boven,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Danny het volgende:
[..]
leeg blikje wat hij stiekem heeft opgegeten. Als ik een gok moet doen was het van Marielin.
Maar waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat de topic starter even een korte samenvatting gaf van wat er gaande is???quote:
Je bent een overlever .. of je bent het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Oxymorons het volgende:
Jeroen is al een tijdje bezig met voedsel. Vanmorgen al begonnen!
mooi! gebeurd er tenminste nog iets ... snode plannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Oxymorons het volgende:
Jeroen is al een tijdje bezig met voedsel. Vanmorgen al begonnen!
maar hij stond toch openlijk te eten en te schrapen, hoe kon dat dan stiekem zijn??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen had stiekem iets gegeten en bewijzen ver weg geduwd in de vuilnisbak. Kijk en daarom heb ik nu niets met jeroen want ze hebben allemaal best trek in dingen en dit klopt dus niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel meevalt en dat er genoeg gestemd gaat wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Toverheks het volgende:
Nog even mijn antwoord op Danny zijn post, werd van FOK afgeflikkert zijn er kwade geesten in het spel of de duivel him self (en daar bedoel ik niet Danny mee hahaha)
Ja jammer dat je er zo over denkt, maar ik dacht, dit is de beste oplossing, en welke winnaar er ook uit de Bunker rolt, zo gaat iedereen Blanco op papier en later stemmen tellen, want nu wordt het, als ik zo lees toch ook een hopeloze zaak, die gaat niet stemmen omdat die denkt haal Marilien toch niet van de 1e plaats de ander denkt aju mijn geld vergooi ik aan Jeroen maar nu 20 euro minder dan oorsprokelijk want ik wil graag deel uitmaken met de Bunker maar toch etc.etc. en er bestaan ook eerlijke mensen die echt gewoon de stemmen tellen die er binnen komen zonder dat een red. als B&B daar een vinger in de pap hebben.
gewoon een onafhankelijk iemand.
Ben wel benieuwd wat B&B er van vinden want dat er een oplossing moet komen voor die stomme credit`s is me nu wel duidelijk, want ze verliezen een hoop geld op deze manier terwijl er volgens mij veel meer binnen kan komen, en uiteindelijk draaid zo een prog. om geld, want hoe meer geld er binnen komt des te beter wordt het volgende Bunker prog.
Maar het was maar gewoon een idee hoor, vind het altijd prettig als er een leuke discussie uit voort vloeit.
Ze zoeken nog steeds naar puzzelstukjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat de topic starter even een korte samenvatting gaf van wat er gaande is???
(of gebeurt er werkelijk zo weinig dat er niets samen te vatten valt?)
vind ik ook....quote:
Nee Kaat hahaha was een ander idee, ff het vorige topic door lezen ergens pag. 8 of zoiets.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Kaat38 het volgende:
Gelijk toverheks! Zet een max bedrag neer pp en dan gaat het eerlijk, nu verliezen B&B stemmen want het heeft geen zin meer.
Dus een bedrag wat ieder zich kan veroorloven.
Ja maar eerst sloeg hij stiekem een blikje sardientjes achterover in de isoleer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef stillive het volgende:
[..]
maar hij stond toch openlijk te eten en te schrapen, hoe kon dat dan stiekem zijn??
Dat was in de iso klaargemaakt van het grote blik eerdre stond hij iets stiekems te eten uit een klein blikje en dat heeft hij onder in de vuilnisbak gestopt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef stillive het volgende:
[..]
maar hij stond toch openlijk te eten en te schrapen, hoe kon dat dan stiekem zijn??
Hier is het nooit een goeie ouwe tijd geweest hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maar waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat de topic starter even een korte samenvatting gaf van wat er gaande is???
Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
samenvatting:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze krijgen al een kippetje en patat/friet/iets van aardappelen, vind je dat niet genoeg en nu nog een lekker bed, hallo het is geen bunkelohuisjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
vind ik ook....
Het is toch een paar dagen geleden dat ze normaal gegeten en geslapen hebben.
ik hoop dat ze vanavond gewoon op een gewoon bed mogen slapen in plaats van een vochtige grond.
Dat is niet als groep zien te overleven, Dat lijkt meer eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef lies1958 het volgende:
Jeroen had stiekem iets gegeten en bewijzen ver weg geduwd in de vuilnisbak. Kijk en daarom heb ik nu niets met jeroen want ze hebben allemaal best trek in dingen en dit klopt dus niet.
de boef!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat was in de iso klaargemaakt van het grote blik eerdre stond hij iets stiekems te eten uit een klein blikje en dat heeft hij onder in de vuilnisbak gestopt.
Vindt dat geen snode plannen maar gewoon pure egoisme. Ze hebben allemaal te weinig te eten en dan flik je zoiets niet. Tekend een klein beetje zijn karakter om achterbaks iets te gaan eten. Wees dan flink en doe het in hun face zodat er gereageerd kan worden door de andere 3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:04 schreef snetje het volgende:
[..]
mooi! gebeurd er tenminste nog iets ... snode plannen
lees deze even zodat je straks ook gewoon kunt quotenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.
Ik geloof dat ik een watje aan het worden ben, maar heb het een beetje met ze te doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze krijgen al een kippetje en patat/friet/iets van aardappelen, vind je dat niet genoeg en nu nog een lekker bed, hallo het is geen bunkelohuisje(weet niet eens meer hoe je bunkelo schrijft erg he ben helemaal van het padje af, of zoals een ander zou zeggen, ben van mijn bezemsteel afgedonderd)
Jeroen opperde gisteren dat hij AL het eten eerlijk verdeeld wilt hebben. Hij vrat nu snel zonder dat de rest het zag eten op van de rest. Hij verstopte de verpakkingen en ook lucifers gooide hij weg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef stillive het volgende:
wat gooide Jeroen zo stiekem in de vuilnisbak, heeft iemand dat gezien??
Ook een idee (maar de mijne is lekker beter hahaha) nee is ook een idee, en heb jij maar 1 keer op huub gestemd, je weet het he wat ik dan zeg, die ene keer was al teveelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.
lees deze even: http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
dan moeten ze maar oplettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat was in de iso klaargemaakt van het grote blik eerdre stond hij iets stiekems te eten uit een klein blikje en dat heeft hij onder in de vuilnisbak gestopt.
dat van die lucifers heb ik niet gezien wel dat blikje onder het pak melk wegstoppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jeroen opperde gisteren dat hij AL het eten eerlijk verdeeld wilt hebben. Hij vrat nu snel zonder dat de rest het zag eten op van de rest. Hij verstopte de verpakkingen en ook lucifers gooide hij weg.
daar mag best een sanctie op staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jeroen opperde gisteren dat hij AL het eten eerlijk verdeeld wilt hebben. Hij vrat nu snel zonder dat de rest het zag eten op van de rest. Hij verstopte de verpakkingen en ook lucifers gooide hij weg.
het is eerder camping "het duistere steegje"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze krijgen al een kippetje en patat/friet/iets van aardappelen, vind je dat niet genoeg en nu nog een lekker bed, hallo het is geen bunkelohuisje(weet niet eens meer hoe je bunkelo schrijft erg he ben helemaal van het padje af, of zoals een ander zou zeggen, ben van mijn bezemsteel afgedonderd)
Bungalowquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet want ze zijn bezig met een puzzel waarvan hij ook een deel van de prijs krijgt als die klaar is. Dus daarom vind ik het achterbaks wat hij doet. Wees gewoon dan upfront en in hun gezicht.quote:
Bedankt dat was me ontgaan,(in slaap gevallen zeker, kon de spanning niet meer aan)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen sancties in deze ronde?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
[..]
daar mag best een sanctie op staan eigenlijk.
ow ja, ik was even in de war met het oude concept.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |