Hoor je ook hoe Bart klinkt? Die is helemaal weg van haar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
ah, gaat Eline weer. Zij die haar kaken niet beweegt maar slechts spreekt met haar lippen als een slecht nagesynchroniseerde duitse pr0n actrice
ZDHKNBMSSMHLAESNDPA
Ik heb geen Danny-hetze hoor, daar ging het idee niet om om tegen of voor Danny te wezen, kreeg gewoon een idee in het vorige topic over een oplossing, juist omdat Danny er steeds op aangevallen werd dat HIJ alleen voor Marilien aan het stemmen was, maar er zijn nog meer mensen die op Marilien stemmen net zoals op de andere bewoners.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Een COS'je of 150 geleden had ik al uitgerekend dan het stemmen niet meer dan 10.000 euro opbrengt. De streams zijn veel waardevoller imo.
Ik snap je punt wel, want geld is geld, maar nogmaals, ik snap niet waarom er nu een soort Danny-hetze is omdat hij voor een groot aantal credits stemt... Micha doet dat ook en het hele Pim-dorp ook...
Nou, dat weten wij ook niet. Mensen kunnen je altijd verbazen, zowel ten goede als ten slechte.quote:
ook als hij naar haar kijkt wordt zijn blik veel zachter BARTquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
Bart's stem wordt meteen veel liever... BARTELINE
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Maanvis het volgende:
Bart's stem wordt meteen veel liever... BARTELINE
![]()
![]()
![]()
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoor je ook hoe Bart klinkt? Die is helemaal weg van haar.
Het ligt er duimendik bovenop en niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.
Het werd voornamelijk een blamage toe ze daarna moesten puzzelen....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
[..]
vanmorgen tijdens die blamage prees hij haar ook al de hemel in omdat ze als eerste onder de tafel zat.
Lekker PUH!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
waarom noemt iedereen het PUUUUzelen? het is PUZZELEN. puh-ze-len, niet puuuu-ze-len
Wij zoeken nergens iets achter, het valt ons nu de laatste dagen gewoon opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Je kan ook overal wat achter zoeken zeg.
Had je Gerrit Zalm vandaag op het nieuws moeten zien, die doet dat nog veel erger, praten zonder je kaken te bewegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Danny het volgende:
ah, gaat Eline weer. Zij die haar kaken niet beweegt maar slechts spreekt met haar lippen als een slecht nagesynchroniseerde duitse pr0n actrice
ZDHKNBMSSMHLAESNDPA
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Rica het volgende:
Ik verwacht eigenlijk elk moment dat Bart haar vraagt om verkering.
Ach, dat lijkt tenminste nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
waarom noemt iedereen het PUUUUzelen?
Ook wel lolita's genoemdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
Mannen zijn ook zo dom. Een beetje praten als Calimero, een beetje giechelen en schaapachtig lachen, en je wikkelt 90% van de mannen om je vingertje.
wie niet..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoor je ook hoe Bart klinkt? Die is helemaal weg van haar.
Vreselijk ,kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
waarom noemt iedereen het PUUUUzelen? het is PUZZELEN. puh-ze-len, niet puuuu-ze-len
Zo werkt het nu eenmaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
Mannen zijn ook zo dom. Een beetje praten als Calimero, een beetje giechelen en schaapachtig lachen, en je wikkelt 90% van de mannen om je vingertje.
die kaneelopdracht, vanaf toen is er geen ontkennen meer aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zoeken nergens iets achter, het valt ons nu de laatste dagen gewoon op.
Dat sowieso, maar daarnaast: In een concept over overleven is dat hele kumbaya-gebeuren (als groep overwinnen, door keihard te puzzelen) natuurlijk een stuk minder geloofwaardig dan beelden waarbij de aard van het individu, zelfpreservatie en eigenbelang noodgedwongen naar boven komen. Ik denk dat de 'fasen' voor TBO2 langs die lijnen opgesteld moeten worden, als dat allemaal voldoende ethisch te realiseren isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat groepsgevoel is ook gewoon hypocriet.
Als puntje bij paaltje komt dan kiezen ze allemaal voor de geldprijs en niet voor het groepsgevoel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef akveor het volgende:
Ja Pim we vinden het ontzettend leuk... smaakmakertje is het toch ook...
Inderdaad... Hier heb ik een al jaren lopende, lichtelijk frustrerende discussie over met een vriend van mequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef Danny het volgende:
je zou je inderdaad de pestpleuris en de touwtering schrikkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Je zal Jeroen toch in een donker steegje tegen komen, ter plekke schrik je je toch een hartverzakking.
en zo'n 2% van de vrouwen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef mazaru het volgende:
dis-pleejquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad... Hier heb ik een al jaren lopende, lichtelijk frustrerende discussie over met een vriend van me
Hoe spreek jij display uit?
het is zooooooo spannend dat ik er bijna van inslaap valquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
goeisavonds.. vinden jullie het nog een beetje spannend??
Da's nou wel Rotterdamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
je zou je inderdaad de pestpleuris en de touwtering schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |