Oe! Oe! Oe!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Emma is vandaag een beetje onrustig. Is al een paar keer van haar nestje geweest, zit de hele tijd te wiebelen, draait zich continu om...
Zal het dan bijna zover zijn?
Nee:quote:
Dat kan natuurlijk ook. Volgens mij had ik 26 mei voorspeld, dus vooralsnog ga ik uit van dinsdag.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:30 schreef Rewimo het volgende:
O, deze mag ik hier vast wel even kwijtVan de vakantie
Moeder produceert een hapje (dat witte flutsje) en de bekkies gaan nóg verder open
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil je illusie niet verstoren, écht niet Greys Rewimo, maar wat je hier ziet is een beebie die een mooi verpakt drolletje produceert (zie je het pluizige kontje uit het nestje steken?) en moeder die dat pakketje oppakt om het ergens te droppen zodat het nest schoon blijft.
Verder wel erg schattige foto's hoor.
Nou, bij de babyvogeltjes die ik in de woonkamer had (stelletje mozambiquesijsjes met een nestje in een kooi in de woonkamer), aten de ouders de babypoep inderdaad opquote:
I know. En ze vreten 'm ook leeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
@TSE: eenden doen dit trouwens niet hoor, die schijten gewoon je hele tuin vol.![]()
Snabbeltje van 'Ernst-Jan en Snabbeltje'?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb trouwens ooit een eend als huisdier gehad... Hij kwam hier ooit aanlopen en toen hebben we hem opgevoed enzo
Hij heeft hier tot zijn dood geleefd, helemaal tam
Hij heette Snabbeltje, en als je hem ging voeren hoefde je alleen maar heel blij Snabbeltje te roepen en dan kwam-ie aanlopen...
Ja dat ja!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Snabbeltje van 'Ernst-Jan en Snabbeltje'?
Hoe koel
Hoe oud kan een eend worden?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb trouwens ooit een eend als huisdier gehad... Hij kwam hier ooit aanlopen en toen hebben we hem opgevoed enzo
Hij heette Snabbeltje, en als je hem ging voeren hoefde je alleen maar heel blij Snabbeltje te roepen en dan kwam-ie aanlopen...
Snabbeltjequote:Op zondag 24 mei 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vond ik de leukste verhalen die we hadden in groep 4 van de basisschool. Speelde ook mee trouwens dat de broer van een klasgenootje en vriendje ook Ernst-Jan heet dus ja dan was het altijd leukquote:
Nee, en Emma is zojuist opgestaan om even wat de drinken waardoor ik heb kunnen waarnemen dat er nog altijd 6 eieren in het nestje liggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:15 schreef Patapon het volgende:
nog geen kuikens?
Genoteerd!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik stem voor Ernst-Jan als bonusnaam als er een tweeling geboren wordt of er nog een ei bijkomt!
Dan kan Emma er niet meer bij...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, en Emma is zojuist opgestaan om even wat de drinken waardoor ik heb kunnen waarnemen dat er nog altijd 6 eieren in het nestje liggen.
Een collega raadde me aan om een net over het stuk Emmatuin te spannen tegen katten, kraaien, enz. Weet iemand of dit inderdaad aan- of juist af te raden is?
Ze is geen aardbeienplantje.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een collega raadde me aan om een net over het stuk Emmatuin te spannen tegen katten, kraaien, enz. Weet iemand of dit inderdaad aan- of juist af te raden is?
Het schijnt dat een woerd zich sowieso na de geboorte niet meer laat zien, en ik bedoelde het meer als tijdelijke oplossing tot de eenden naar de grote vijver gaan, maar ik begrijp dus dat het geen goed plan is.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Emma en Eduard moeten natuurlijk wel de tuin in en uit kunnen, hoe wil je dat dan doen?
Ik denk dat mijn leerlingen er ook zo over zullen denken.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat je beter gewoon altijd thuis kunt blijven om de monsters eigenhandig weg te jagen![]()
Emma kan wel weg (vliegend), maar de piepjes niet...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef heaven7 het volgende:
Dat lijkt me dan wel weer primaZe moet alleen gewoon wegkunnen als ze dat wil.
Helemaal niet, of gewoon niet naar de buren?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Emma kan wel weg (vliegend), maar de piepjes niet...
Toch de webcamquote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat je beter gewoon altijd thuis kunt blijven om de monsters eigenhandig weg te jagen![]()
Super Soakerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Toch de webcam
+ op afstand bestuurbare waterpistool
De piepjes zouden misschien nog onder de poort door kunnen, maar Emma past daar absoluut niet onder.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helemaal niet, of gewoon niet naar de buren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |