Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst
 Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst  Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst
 Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst Punten behaald en nieuw in het spel
  Punten behaald en nieuw in het spel -5 punten geen nieuw Topic geopend
 -5 punten geen nieuw Topic geopend -5 punten punten niet bijgewerkt in vorige topic
  -5 punten punten niet bijgewerkt in vorige topic 

Nee, er werd gevraagd naar 4 spellen van de color-generatie, maar volgens mij was dat de generatie vóór silver en gold. Maar hou het punt maar joh, dan kunnen we tenminste verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:57 schreef Siniti het volgende:
Zijn toch allebei van de gameboy color? Of werd er iets anders bedoeld?

Punt naar ScottTracy zou ik zo zeggen
 Punt naar ScottTracy zou ik zo zeggen

Nah, het boeit me niet. Die generations zijn toch verwarrendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Siniti het volgende:
Dan had ik mijn yellow en green niet een post erna moeten toevoegenPunt naar ScottTracy zou ik zo zeggen

is een Engelse band, en een vertegenwoordiger van de progressive rock. De band is ontstaan als een verzonnen verhaal van Steven Wilson en Malcolm Stocks over een legendarische groep uit de jaren '70, met verzonnen bandleden en een absurde discografie.
 is een Engelse band, en een vertegenwoordiger van de progressive rock. De band is ontstaan als een verzonnen verhaal van Steven Wilson en Malcolm Stocks over een legendarische groep uit de jaren '70, met verzonnen bandleden en een absurde discografie.

quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:04 schreef Tanjaa het volgende:
Is dat niet Steven Wilson? Die 2e van rechts?

Oww .. Hoe heet dat bandje nou.. Iets met treequote:

)
 )

Dat was tquote:

Die is van IQquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat was t
Ik vind Dark matter van hun heel goed

'Tot op de bodem'
 'Tot op de bodem'

Misschien wel meerdere glazen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Een glas in 1 teug leeg drinken'Tot op de bodem'

Ik hou ook zeker wel van een biertje, maar niet in dat tempo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit gedaan. Ik noem mezelf geen geheelonthouder, maar ik heb een sterke voorkeur naar sterkedrank.

Inderdaad, of water, of limonade etc.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Sterke drank kan je ook atten.

Jazeker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:34 schreef starla het volgende:
ben kingsley

Van engelse wikipedia denk k.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens waarom de vraag in het Engels gesteld

Dus ze gaan voor de vragen al naar Wiki ?quote:

Ik niet, maar meestal komt een stukje tekst fso van Wiki. Weet ik eigg niet:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ze gaan voor de vragen al naar Wiki ?
Dacht dat ze dat alleen bij het zoeken van een antwoord doen.

AKQ 1557 stand:quote:
Goede klacht, ik ga mijn volgende vraag in het Duits stellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:
Trouwens waarom de vraag in het Engels gesteld

Dat eerste doet iedereen al heel lang, en dat laatste doen normale spelers niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ze gaan voor de vragen al naar Wiki ?
Dacht dat ze dat alleen bij het zoeken van een antwoord doen.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEN DUITS.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
AKQ 1557 stand:
Ofyles2 1
De_Hertog 1
starla 1
Terpentin07 1
[..]
Goede klacht, ik ga mijn volgende vraag in het Duits stellen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tanjaa op 19-05-2009 22:08:33 ]The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."

is een sterke geestrijke of alcoholische drank. Het wordt gemaakt door de destillatie van een vergist graanbeslag. Door toevoeging van jeneverbessen (of sleedoornbessen in het geval van sleedoorn
  is een sterke geestrijke of alcoholische drank. Het wordt gemaakt door de destillatie van een vergist graanbeslag. Door toevoeging van jeneverbessen (of sleedoornbessen in het geval van sleedoorn  ), krijgt het zijn specifieke smaak. De smaak van gewone
 ), krijgt het zijn specifieke smaak. De smaak van gewone   is erg droog (in tegenstelling tot sleedoorn
  is erg droog (in tegenstelling tot sleedoorn  ), waardoor het zelden puur gedronken wordt.
 ), waardoor het zelden puur gedronken wordt.

Nee, zie hier.quote:
 stamt rechtsreeks van de Hollandse jenever af. Reeds in de Middeleeuwen werd in de lage landen op kleine schaal een op jenever lijkende drank gemaakt. Professor Franciscus de le Boë Sylvius zou omstreeks 1650 een destillaat gestookt hebben dat hij genièvre of genova noemde. De bevolking veranderde de naam al vlug in genever en jenever.
  stamt rechtsreeks van de Hollandse jenever af. Reeds in de Middeleeuwen werd in de lage landen op kleine schaal een op jenever lijkende drank gemaakt. Professor Franciscus de le Boë Sylvius zou omstreeks 1650 een destillaat gestookt hebben dat hij genièvre of genova noemde. De bevolking veranderde de naam al vlug in genever en jenever.

als eerste [1] een demonstratie geven om elektrische signalen over een grote afstand te versturen. Helaas vatte zijn werkruimte vlam en kon hij het experiment niet uitvoeren. In hetzelfde jaar lukte het
  als eerste [1] een demonstratie geven om elektrische signalen over een grote afstand te versturen. Helaas vatte zijn werkruimte vlam en kon hij het experiment niet uitvoeren. In hetzelfde jaar lukte het   (1874-1937) wel om als eerste een radioverbinding van enkele kilometers te maken met een zelfgemaakte zender en ontvanger die was gebaseerd op een oscillator van
  (1874-1937) wel om als eerste een radioverbinding van enkele kilometers te maken met een zelfgemaakte zender en ontvanger die was gebaseerd op een oscillator van  's ontwerpen.
 's ontwerpen. 

da's goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Marconi?

Ook goed..had ingeschat dat deze naam niet bekend zou zijn..wel dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:24 schreef Siniti het volgende:
Tesla?

Tesla Troopersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ook goed..had ingeschat dat deze naam niet bekend zou zijn..wel dus

We gaan een Tong vraagje beantwoordenquote:

Waar wil je een vraag over ?quote:

Hell yeahquote:

Wat is de overeenkomst tussen Marc Dutroux en The Beatles ?quote:

Nee zeg, The Beatlesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Alles is goed, als ie maar niet over the Beatles gaat....

Ze zongen een nummer half in het fransquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen Marc Dutroux en The Beatles ?

"I want to hold your hand" zeiden ze ,maar ze bedoelden iets anders.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]

Nog niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef erkel het volgende:
Ik dacht dat Sunderland Championship speelden

ze houden allebei van jonge meisjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]

Autoritaire vaders waardoor ze getekend door het leven gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]

Voordat ik vier Engelse degradatiekandidaten vroeg, wist niemand een zekere EC-voorzitter te identificeren.quote:

Zie ik niet op mijn mobielquote:

Zit niet zo goed in de europese politiekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat ik vier Engelse degradatiekandidaten vroeg, wist niemand een zekere EC-voorzitter te identificeren.

In wat voor een zaal ?quote:

Ok Dutroux metselde zijn keldertje en The Beatles speelden in een kelder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
tong stel aub een nieuwe vraag jeuzs

Antwoord dan op dezequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
Wie is vorig jaar gekozen tot poltiek talent van het jaar ?

Anders geil je niet alleen op je eigen posts en bekijk je de rest ook. Ja sorry hoor Tong..quote:

Ik snap het echt niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Anders geil je niet alleen op je eigen posts en bekijk je de rest ook. Ja sorry hoor Tong..

Het antwoord is al lang gegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet meer.
De vorige vraag was schijnbaar te moeilijk.
Ik stel een nieuwe en dan is het weer niet goed.
Begrijp jullie en jouw punt niet.

quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Dutroux metselde zijn keldertje en The Beatles speelden in een kelder.
Wie is vorig jaar gekozen tot poltiek talent van het jaar ?
quote:

ScottTracy +1quote:

Jawel! Logisch, maar had verwacht dat de vraagstelling veel mensen zou afschrikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
Regels waar bij collectieve overeenkomst kan worden afgeweken?

Logisch nadenken kan ik welquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel! Logisch, maar had verwacht dat de vraagstelling veel mensen zou afschrikken
Siniti +1
AKQ 1557 stand:
Ofyles2 2
De_Hertog 1
starla 1
Terpentin07 1
qonmann 1
tong80 1
Burnett 1
ScottTracy 1
Siniti 1

is een algemene naam voor de experimentele muziekgroepen die in Duitsland op de voorgrond traden aan het eind van de jaren 60 en aan het begin van de jaren 70.
 is een algemene naam voor de experimentele muziekgroepen die in Duitsland op de voorgrond traden aan het eind van de jaren 60 en aan het begin van de jaren 70.

Nouja, volgens mij weet ik het wel, maar ik wilde toch gaan slapen
 Nouja, volgens mij weet ik het wel, maar ik wilde toch gaan slapen  

= white cabbage (also called Weißkohl)
 = white cabbage (also called Weißkohl) or Rot:X = red cabbage (also called Rotkohl)
 or Rot:X = red cabbage (also called Rotkohl) = fermented white cabbage
 = fermented white cabbage = Weed
 = Weed = Savory
 = Savory = thick sugar beet syrup
 = thick sugar beet syrup

is een kinderprogramma dat op 8 september 1996 voor het eerst uitgezonden werd. Anno 2008 worden er geen afleveringen meer gemaakt, enkel (nagesynchroniseerd) herhaald. Het programma helpt kleuters te leren tellen, lezen, schrijven en praten. Een acteur zoekt aanwijzingen om uit te vinden wat het blauwe hondje Blue wil in een omgeving van getekende meubels en voorwerpen.
  is een kinderprogramma dat op 8 september 1996 voor het eerst uitgezonden werd. Anno 2008 worden er geen afleveringen meer gemaakt, enkel (nagesynchroniseerd) herhaald. Het programma helpt kleuters te leren tellen, lezen, schrijven en praten. Een acteur zoekt aanwijzingen om uit te vinden wat het blauwe hondje Blue wil in een omgeving van getekende meubels en voorwerpen.   is een van de succesvolste kleuterprogramma's van deze tijd.
  is een van de succesvolste kleuterprogramma's van deze tijd. 

houdt in dat alleen de staat recht heeft op het verstrekken van goederen en diensten, waardoor het marktmechanisme (balans vraag en aanbod) komt te vervallen.
  houdt in dat alleen de staat recht heeft op het verstrekken van goederen en diensten, waardoor het marktmechanisme (balans vraag en aanbod) komt te vervallen. is een zogenaamde top-down-economie, dat wil zeggen: Op het hoogste niveau van een denkbeeldige piramide wordt de economie door enkele mensen bepaald, en naar beneden gepropageerd tot het laagste niveau (de consument). In een
  is een zogenaamde top-down-economie, dat wil zeggen: Op het hoogste niveau van een denkbeeldige piramide wordt de economie door enkele mensen bepaald, en naar beneden gepropageerd tot het laagste niveau (de consument). In een   kan de consument het aanbod alleen sturen door de politiek daartoe te bewegen. Daarom wordt ook wel gesproken over een aanbodgerichte economie.
  kan de consument het aanbod alleen sturen door de politiek daartoe te bewegen. Daarom wordt ook wel gesproken over een aanbodgerichte economie.

Berkery +1quote:

tomtomaat + 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef tomtomaat het volgende:
Jean Paul Belmondo?

is een Britse dance-act.
  is een Britse dance-act.   is een van de succesvolste acts die de dansmuziek van de jaren '90 van de twintigste eeuw hebben voortgebracht. De grote man achter
 is een van de succesvolste acts die de dansmuziek van de jaren '90 van de twintigste eeuw hebben voortgebracht. De grote man achter   is Liam Howlett (1971). Muzikaal gezien is hij het brein en de leider van de groep.
 is Liam Howlett (1971). Muzikaal gezien is hij het brein en de leider van de groep. ?
 ?

quote:

quote:
 het is Joost den Draaijer, maar een kniesoor....
 het is Joost den Draaijer, maar een kniesoor.... 

Correctquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef Robbiev85 het volgende:
vadem

waf! (vertaald: yes!)quote:

(Santpedor, Spanje, 18 januari 1971) is een voormalig Spaans profvoetballer en huidig coach van FC Barcelona. Hij speelde als centrale middenvelder en is één van de succesvolste spelers uit de geschiedenis van FC Barcelona. Sinds 2007 is
 (Santpedor, Spanje, 18 januari 1971) is een voormalig Spaans profvoetballer en huidig coach van FC Barcelona. Hij speelde als centrale middenvelder en is één van de succesvolste spelers uit de geschiedenis van FC Barcelona. Sinds 2007 is   in dienst bij FC Barcelona, eerst als coach van het B-elftal en sinds mei 2008 als hoofdtrainer.
  in dienst bij FC Barcelona, eerst als coach van het B-elftal en sinds mei 2008 als hoofdtrainer. 

Natuurlijk! Robbiev85 +1quote:

gevonden!quote:

mijn vrouw is hier grote fan van
 mijn vrouw is hier grote fan van

toch nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
Bette Midler?

The Rose gaf de nodige inspiratiequote:

quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:45 schreef steekbal het volgende:
Ajaccio ?

quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef Yankee het volgende:
Arnhem

Inderdaad, ST +1quote:

Jawelquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef slaveloos het volgende:
5! 120
 Deze was dus niet al te moeilijk, niveau kan hoger komen te liggen
 Deze was dus niet al te moeilijk, niveau kan hoger komen te liggen 

we hebben een bierkenner in ons middenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef slaveloos het volgende:
5! 120

knap!quote:

Grieks + wiskunde = archimedesquote:

Alexander de Grootste dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef Yankee het volgende:
Alexander de Grote

Absoluut! slaveloos +1quote:

AKQ 1557 stand:quote:

is een rivier in Duitsland die in de Nederlandse gemeente Gennep tussen het Genneperhuis en Milsbeek uitmondt in de Maas. Deze is vernoemd naar het woord 'Nersihenis', zoals vernoemd op een altaarsteen, gevonden nabij Jülich. Het altaar was gewijd aan de moedergodinnen van het water van de rivier.
  is een rivier in Duitsland die in de Nederlandse gemeente Gennep tussen het Genneperhuis en Milsbeek uitmondt in de Maas. Deze is vernoemd naar het woord 'Nersihenis', zoals vernoemd op een altaarsteen, gevonden nabij Jülich. Het altaar was gewijd aan de moedergodinnen van het water van de rivier. 

Ja, niemand stelt vragen met foto's jammer genoeg. Ik heb er niet de mogelikheden voor hierquote:

De Niers, maar ik reken het goed, kom je uit dite buurt ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:18 schreef tomtomaat het volgende:
De Nier

quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:37 schreef Robbiev85 het volgende:
beverwijk? niet makkelijk als je uit brabant komt

is een verkeersknooppunt tussen de A200, de N205 en A9 nabij Haarlem.
  is een verkeersknooppunt tussen de A200, de N205 en A9 nabij Haarlem.

quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:43 schreef Siniti het volgende:
Nou iig had ik gelijk dat ik wist hoe die eruit zag
 , maar ik kan je er helaas geen punt voor geven....

Das logischquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]

Burnett +1quote:

quote:was een Britse popgroep die bestond van
-
. Hoewel ze nooit echt buiten Groot-Brittannië doorbraken, worden ze als hoogst invloedrijk voor "Britpop"-bands als Oasis, Suede en Radiohead beschouwd.

Dan ben je waarschijnlijk nog geen 25 en niet woonachtig in Noord-Brabant, Zeeland of Limburgquote:
 (gecalculeerde aanname...)

quote:

18 en Amsterdamquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog geen 25 en niet woonachtig in Noord-Brabant, Zeeland of Limburg

tomtomaat +1quote:

en terugquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |