Nog niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef erkel het volgende:
Ik dacht dat Sunderland Championship speelden![]()
ze houden allebei van jonge meisjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen Marc Dutroux en The Beatles ?
Autoritaire vaders waardoor ze getekend door het leven gaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen Marc Dutroux en The Beatles ?
Voordat ik vier Engelse degradatiekandidaten vroeg, wist niemand een zekere EC-voorzitter te identificeren.quote:
Zie ik niet op mijn mobielquote:
Zit niet zo goed in de europese politiekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voordat ik vier Engelse degradatiekandidaten vroeg, wist niemand een zekere EC-voorzitter te identificeren.
In wat voor een zaal ?quote:
Ok Dutroux metselde zijn keldertje en The Beatles speelden in een kelder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
tong stel aub een nieuwe vraag jeuzs
Antwoord dan op dezequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
Wie is vorig jaar gekozen tot poltiek talent van het jaar ?
Anders geil je niet alleen op je eigen posts en bekijk je de rest ook. Ja sorry hoor Tong..quote:
Ik snap het echt niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Anders geil je niet alleen op je eigen posts en bekijk je de rest ook. Ja sorry hoor Tong..
Het antwoord is al lang gegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet meer.
De vorige vraag was schijnbaar te moeilijk.
Ik stel een nieuwe en dan is het weer niet goed.
Begrijp jullie en jouw punt niet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Dutroux metselde zijn keldertje en The Beatles speelden in een kelder.
Wie is vorig jaar gekozen tot poltiek talent van het jaar ?
quote:
ScottTracy +1quote:
Jawel! Logisch, maar had verwacht dat de vraagstelling veel mensen zou afschrikkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
Regels waar bij collectieve overeenkomst kan worden afgeweken?
Logisch nadenken kan ik welquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jawel! Logisch, maar had verwacht dat de vraagstelling veel mensen zou afschrikken
Siniti +1
AKQ 1557 stand:
Ofyles2 2
De_Hertog 1
starla 1
Terpentin07 1
qonmann 1
tong80 1
Burnett 1
ScottTracy 1
Siniti 1
Berkery +1quote:
tomtomaat + 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef tomtomaat het volgende:
Jean Paul Belmondo?
quote:
quote:
Correctquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:49 schreef Robbiev85 het volgende:
vadem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |