tantoe vet ik heb gelijk 2 koters gemaakt genaamd krenteknol en rembluf maar die kunnen helemaal niks behalve broekpoepenquote:
Je moet voor elk examen klagen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef xalo het volgende:
Ik heb net m'n eerste klacht ingediend. Nu ben ik een echte examenkandidaat.
Het moet hoger zijn dan een 5.6, anders mag je me slaan.quote:
Hehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:20 schreef ImTheBase het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=angry+dragon
Die blijft 't geniaalste
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef s0k het volgende:
[..]
tantoe vet ik heb gelijk 2 koters gemaakt genaamd krenteknol en rembluf maar die kunnen helemaal niks behalve broekpoepen
Deze staat vast.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Het moet hoger zijn dan een 5.6, anders mag je me slaan.
haha ik had zo een kindje gemaakt die er als een marokkaan uitzag ik let hem de hele tijd in de kont neuken door een giraf en een eland maar toen kwam ron aanrijden iig dat dacht ik maar het bleek iemand van 16 te zijn en toen was de marokkaan dood maar de eland ook einde verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef s0k het volgende:
[..]
tantoe vet ik heb gelijk 2 koters gemaakt genaamd krenteknol en rembluf maar die kunnen helemaal niks behalve broekpoepen
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En dan 't liefst nog meerdere keren ook.
was niet eens een grapquote:
Nee, alleen bij de vakken die verneukt zijn. Of echt lastig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En dan 't liefst nog meerdere keren ook.
Gecreëerd naar eigen evenbeeld?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef s0k het volgende:
[..]
Niet. Bij alle vakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, alleen bij de vakken die verneukt zijn. Of echt lastig.
nee jij praat altijd in de leegte behalve als ik er ben want ik neem wel de moeite om je posts te lezen kennelijk heeft niet iedereen die beleefdheid blijkbaar alleen als het om op's en tt's gaat want die veranderen om de haverklap bij jou dankzij mods die onder massadruk staan van puberende kwijlersquote:
Vereeuwigd op FOK!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef KingGone het volgende:
[..]
Deze staat vast.
Al sla ik niet.
Maar je hebt vast hoger dan 5.6.
soort van ik nam een petrischaaltje met een voedingsbodem met jouw foto erin en knalde daar wat zaad op en toen kwamen de toddler krenteknol te voor schijn dus beetje van mij en beetje van jouquote:
ja ik heb net een verhaal getypt over het leven van bezwarnoud maar niemand leest het komt vooral door al die vervelende users die iedereen tegen mij opzetten het lijkt wel een hetze maar bezwarnoud vindt dat niet erg want het was toch een negatief verhaal einde verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
[..]
nee jij praat altijd in de leegte behalve als ik er ben want ik neem wel de moeite om je posts te lezen kennelijk heeft niet iedereen die beleefdheid blijkbaar alleen als het om op's en tt's gaat want die veranderen om de haverklap bij jou dankzij mods die onder massadruk staan van puberende kwijlers
Dan geloven ze LAKS niet meer als 'n vraag echt kut is.quote:
Ik heb over vraag 18 geklaagd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef KingGone het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Ik ga het examen ook even bekijken.
bezwarnoud is een koningquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja ik heb net een verhaal getypt over het leven van bezwarnoud maar niemand leest het komt vooral door al die vervelende users die iedereen tegen mij opzetten het lijkt wel een hetze maar bezwarnoud vindt dat niet erg want het was toch een negatief verhaal einde verhaal
SG: Stedelijk Gebied. Dus het moet 'het' zijn ipv 'de'.quote:
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef s0k het volgende:
welk eindexamen was er vandaag eigenlijk natuurlijk bedoel ik vwo want alles lager dan dat kan je geen examen noemen maar hooguit een tussentijdse toets want iets bereiken doe je er immers niet mee
Wiskunde A, havo.quote:
Jij moet ook klagen over vraag 18. Omdat het kan.quote:
Jep, maar je kon kiezen uit A en B.quote:
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij moet ook klagen over vraag 18. Omdat het kan.
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt neequote:
En je verpest m'n kwartet.quote:
Ik ga de volwassenen van de toekomst lesgeven, dus ik zorg voor een goede toekomst. Noem dat maar niets bereiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef s0k het volgende:
[..]
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt nee
of je begint een zangcarriere zoals popeyequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef s0k het volgende:
[..]
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt nee
YES! Ik hoop zóoo dat ze die niet meer meerekenen, want dan weet ik zeker dat ik 'n voldoende heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.
Klopt. Voor deze keer vergeef ik het je ook. Zo, en nu ga ik volleyen, doegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Mijn excuses!
Het was een nuttige vraag!
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef s0k het volgende:
mensen voor het nabespreken van sudoku's hebben we het eindexamenforum voor graag weer verder puberen na deze post jwtz
Zegt meer iets over jullie dan de vraag he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt. Voor deze keer vergeef ik het je ook. Zo, en nu ga ik volleyen, doeg.
Idd, dat is niets bereiken. Dat is mensen die wellicht wel wat gaan bereiken een helpende hand geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga de volwassenen van de toekomst lesgeven, dus ik zorg voor een goede toekomst. Noem dat maar niets bereiken.
Och, zonder helpende hand komen ze nergens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd, dat is niets bereiken. Dat is mensen die wellicht wel wat gaan bereiken een helpende hand geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |