Ik moet een 5.6 halen van mezelf, en in het begin dacht ik dat ik een 8 had, maar dat nam ik terug nadat ik mensen erover hoorde pratenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb -met streng nakijken- tussen de 4 en de 6! Moet een 4.6 hebben. Maar dat komt goed aangezien de nomering de afgelopen jaren boven de 1 waren
!
Naja ik moest een 4.6 halen om een 5 te staanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moe teen 5.6 halen van mezelf, en in het begin dacht ik dat ik een 8 had, maar dat nam ik terug nadat ik mensen erover hoorde praten.
Maar, netjes! Wat sta je nu?
Jarric staat gemiddeld een 7.2, dus ja, dan noem ik ook iemand.quote:
Oh, dat komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja ik moest een 4.6 halen om een 5 te staan.
Waar heeft hij hersens gekocht? Bij de Masters-of-Hardcore-parenclub?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Jarric staat gemiddeld een 7.2, dus ja, dan noem ik ook iemand.
En wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:50 schreef hello2kitty het volgende:
jaa tuurlijk verkopen we ook woestijnzandd
Tussen de bomberjacks en de lonsdale petjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waar heeft hij hersens gekocht? Bij de Masters-of-Hardcore-parenclub?
whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tussen de bomberjacks en de lonsdale petjes
plaats dan eens pics in d'r foboquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef RoBro het volgende:
hello2kitty is een kloon van mij voordat ik weer gebanned word
Bij Poing!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:04 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waar heeft hij hersens gekocht? Bij de Masters-of-Hardcore-parenclub?
daar heb je ook weer tantoegelijk in, al die internetversierders hier, falerts jwtzquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee dan komen al die falers weer mijn fotoboek spammen en dat vind ik zonde
Ja man is tantoe niet normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daar heb je ook weer tantoegelijk in, al die internetversierders hier, falerts jwtz
Wat zei ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:57 schreef xalo het volgende:
Volgens mij.. Heb ik wiskunde best wel goed gemaakt.
zeker ik kwam ooit een user tegen hij hette hethupt maar tegenwoordig noem ik hem dekut want hij liep gvd al mijn kloons te spammen en ik zat dan met een harde plasser achter me pc maar nu vind ik dat niet meer leuk en denk ik eigenlijk best zonde van de tijd en vooral van men bloed einde verhaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
daar heb je ook weer tantoegelijk in, al die internetversierders hier, falerts jwtz
bohbohboooooooooooh gekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Ja man is tantoe niet normaal.
Maaaar, ik weet niet zeker of 't een voldoende is, omdat ik net toch even snel heb gekeken hoeveel ik goed heb.quote:
Ik had vanmiddag les van zo'n leraar, en hij zo van: en dan komt de druk, en dan de passie en op een gegeven moment denk je 'wat doe ik hier?'.quote:
Nijn is mod. Mods zijn eng want die geven mij notes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Moet ik nijn erbij roepen? M'n cavia.
waarom pwn je dan ook jezelfquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:12 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag les van zo'n leraar, en hij zo van: en dan komt de druk, en dan de passie en op een gegeven moment denk je 'wat doe ik hier?'.
Zo echt een minuut lang ofzo, en ik kon het niet meer inhouden, want ik zag iets heel anders voor me dan een teamverbanddus hij zo van: jwz wat lach je? en ik zo van: HAHA~!eins tantoefout hoe jij verteld jwt
En hij zo van:![]()
wil je me de volgende keer niet voor lul zetten?
pwn
Voor niets jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Nijn is mod. Mods zijn eng want die geven mij notes.
Niet ineens terugkrabbelen jij.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:11 schreef xalo het volgende:
[..]
Maaaar, ik weet niet zeker of 't een voldoende is, omdat ik net toch even snel heb gekeken hoeveel ik goed heb.
Ja, niet geprobeerd. Jij de spiderman al gedaan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:14 schreef ImTheBase het volgende:
Kennen jullie de angry dragon? Zo ja, al eens geprobeerd?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Moet ik nijn erbij roepen? M'n cavia.
Mits ze leuk zijn wil ik er wel voor betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Who fucking cares. Wat moet je nou met Notes.
Nee, maar ik heb gehoord dat de angry coalminer ook wel een goeie was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, niet geprobeerd. Jij de spiderman al gedaan?
Die ken ik nog niet, vertelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gehoord dat de angry coalminer ook wel een goeie was.
quote:
When doing a girl from behind, you shove your fist in her ass as she is about to orgasm and pull out a chunk of "coal", when she turns around to see what you are doing...you throw it in her face making her look like a coal miner. Gold nuggets (corn) get bonus points!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |