SG: Stedelijk Gebied. Dus het moet 'het' zijn ipv 'de'.quote:
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:28 schreef s0k het volgende:
welk eindexamen was er vandaag eigenlijk natuurlijk bedoel ik vwo want alles lager dan dat kan je geen examen noemen maar hooguit een tussentijdse toets want iets bereiken doe je er immers niet mee
Wiskunde A, havo.quote:
Jij moet ook klagen over vraag 18. Omdat het kan.quote:
Jep, maar je kon kiezen uit A en B.quote:
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij moet ook klagen over vraag 18. Omdat het kan.
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt neequote:
En je verpest m'n kwartet.quote:
Ik ga de volwassenen van de toekomst lesgeven, dus ik zorg voor een goede toekomst. Noem dat maar niets bereiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef s0k het volgende:
[..]
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt nee
of je begint een zangcarriere zoals popeyequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef s0k het volgende:
[..]
geeft niet hoor de maatschappij heeft ook putjesscheppers nodig dus iedereen kan best zijn rol vervullen in de maatschappij maar of je dat iets bereiken noemt nee
YES! Ik hoop zóoo dat ze die niet meer meerekenen, want dan weet ik zeker dat ik 'n voldoende heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.
Klopt. Voor deze keer vergeef ik het je ook. Zo, en nu ga ik volleyen, doegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Mijn excuses!
Het was een nuttige vraag!
Nee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef s0k het volgende:
mensen voor het nabespreken van sudoku's hebben we het eindexamenforum voor graag weer verder puberen na deze post jwtz
Zegt meer iets over jullie dan de vraag he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen. Niemand had hem goed bij ons.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Klopt. Voor deze keer vergeef ik het je ook. Zo, en nu ga ik volleyen, doeg.
Idd, dat is niets bereiken. Dat is mensen die wellicht wel wat gaan bereiken een helpende hand geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga de volwassenen van de toekomst lesgeven, dus ik zorg voor een goede toekomst. Noem dat maar niets bereiken.
Och, zonder helpende hand komen ze nergens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd, dat is niets bereiken. Dat is mensen die wellicht wel wat gaan bereiken een helpende hand geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |