Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Wat ga je doen bij de kaakchirurg Lien?
Ik heb 't zo lang uitgesteld dat het nu ein-de-lijk maar eens moet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Frollo het volgende:
Brr!
Tegen die tijd vast wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Ervaar je ook hellenangst en pijn, Liene?
Christus...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.
Toen ik mijn verstandskies liet weghalen deed ik heel masculien alsof er niets aan de hand was. Ik gaf geen krimp bij de prik, of toen het niet lukte de kies te trekken. Toen de tandarts als een beeldhouwer alles ging wegbeitelen bleef ik ook kalm. Maar toen alles klaar was en ik de resten van mijn tand zag liggen, ging ik prompt van mijn stokje. Ik werd tussen de planten wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Christus...
Ik vond het al vervelend dat er één verstandskies uit moest...
Nou ja, hij moest het sowieso al nooit van z'n woordgrappen hebben, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Z het volgende:
Het is eigenlijk rete knap dat je ook grappig bent in een andere taal.
Ik had 't opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Z, had je teeuwen in londen opgenomen of is het ergens terug te zien? Wilde het gisteren terugkijken, maar kon niet vinden waar.
Zoals ik al zei, ik moest ook niet echt lachen. En ik zat inderdaad na ongeveer de helft alleen nog maar te wachten tot het voorbij zou zijn. En toch vond ik het goed. Verstandelijk wist ik dat het erg sterk was, alleen m'n lachspieren deden niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef k_man het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Het kon me niet meer boeien.
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
Ik associeer 'wachten tot het voorbij is' niet direct met 'erg sterk'.
Ja, bedankt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Toen ik mijn verstandskies liet weghalen deed ik heel masculien alsof er niets aan de hand was. Ik gaf geen krimp bij de prik, of toen het niet lukte de kies te trekken. Toen de tandarts als een beeldhouwer alles ging wegbeitelen bleef ik ook kalm. Maar toen alles klaar was en ik de resten van mijn tand zag liggen, ging ik prompt van mijn stokje. Ik werd tussen de planten wakker.
Maar ik wil je niet bang maken. Het gaat vast beter als je er twee tegelijk moet laten trekken.
.
Ik ben kleinzerig en ik vond het laten trekken van 2 verstandskiezen niet zoveel voorstellen. Je wordt toch verdoofd. Komt wel goed!quote:
Op Radio Veronica (quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dat van Wesley zeiden ze er bij de NOS dan weer niet bij. Da's meer een SBS-nieuwtje.
Ja, zo was het bij mij ook. En zoals Claudia zei: het komt goed,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef NoCigar het volgende:
Het wordt allemaal goed verdoofd, daarna voel je je wat raar, maar het is allemaal te overzien. Tenminste, dat is mijn herinnering.
Ik zou er juist graag over spuiten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik kots op Yolanthe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
Ja, vreselijk hè, van Jan en Yolanthe.
Ik zat gistermiddag op kantoor toen ik het hoorde. Mijn collega's waren ook helemaal uit het lood geslagen en vanzelfsprekend kwam er van werken niet veel meer. Om drie uur zei mijn baas dan ook dat hij de tent maar ging sluiten.
Vervolgens naar huis. Mijn vrouw was er gelukkig al en we waren dolblij dat we ons verhaal aan elkaar kwijt konden. 's Avonds zijn we, heel raar, naar de kerk geweest. Op de een of andere manier heb je toch de behoefte om het te delen met iets dat groter is dan jezelf. Je kunt het gewoon niet alleen.
Slecht geslapen natuurlijk en nu zit ik een beetje katterig aan de koffie. Toch maar proberen of ik iets van de dag kan maken, je kan niet anders.
Nu is mijn vraag: Waar was JIJ toen je het hoorde van Jan en Yolanthe?
En o ja, weet iemand waar ik het condoleanceregister kan vinden?
Afgebroken sleutels en wat weinig slaap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Toestanden?
Hoe doe jij dat met de kinderen dan? Ik bedoel, je kunt niet niets vertellen, want ze krijgen hoe dan ook wat mee. Voor de jongste zou je een dagboekje kunnen bijhouden, zodat ze als ze oud genoeg is zelf kan lezen hoe jullie als gezin deze dagen hebben beleefd.quote:
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
Slecht geslapen natuurlijk en nu zit ik een beetje katterig aan de koffie. Toch maar proberen of ik iets van de dag kan maken, je kan niet anders.
M'n therapiesessies zijn al geregeld voor de komende maanden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...
Had je Jimmy niet gewoonquote:Bolik (Болик) ran away just days before her flight in September 1951. A replacement named ZIB (a Russian acronym for "Substitute for Missing Bolik", "Замена исчезнувшему Болику" Zamena ischeznuvshemu Boliku), who was an untrained street dog found running around the barracks, was quickly located and made a successful flight.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
's Avonds zijn we, heel raar, naar de kerk geweest. Op de een of andere manier heb je toch de behoefte om het te delen met iets dat groter is dan jezelf. Je kunt het gewoon niet alleen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef JAM het volgende:
Wie is Yolanthe in hemelsnaam en wat heeft ze gedaan?
Nu, of ze vrijgezel zijn of niet maakt me nooit zoveel uit. Dat ze geil is,- daar kunnen we het best wel even over hebben inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is geil en nu weer vrijgezel. Dan kunnen we het daar best wel even over hebben denk ik.
Welnee joh, alleen Lienekien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef NoCigar het volgende:
Zou ze eigenlijk in Volendam blijven wonen? En is de rest van het dorp niet woedend op haar?
Nu, vroeger deden we weleens van die spelletjes van: 'Wat krijg je als je stoep omdraait?' 'Peots!', misschien dat Mainport het daar over heeft, maar dat was het dan ook wel weer. Ik zou niet eens weten hoe ik daar aan zou moeten beginnen, iets omgekeerds zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef Gellius het volgende:
Waarom zou je iets omgekeerds willen zeggen? Leren jullie dat op school tegenwoordig? Ik begrijp daar niets van. Zeg jij wel eens wat omgekeerds, JAM? Zo zijn wij toch niet opgevoed?
Triggershot is inderdaad een vreselijke idioot. Sinds hij daar z'n kortzichtige (on)besneden pielemuisje in het rond wappert is het helemaal niets meer, dat forum. Het was al niet veel,- maar het is zowaar nog minder en minder en minder geworden. Ik stel voor een lastercampagne te beginnen tegen zijn persoon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef Mainport het volgende:
In WFL wordt het slowchattopic gesloten 'om het niveau op peil te houden'. Elk forum heeft een slowchat! riep een user. 'Dan wordt WFL één van de eersten,' aldus Triggershot, de idioot die daar de scepter zwaait, 'maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.'
Mijn gedachte 'Ik hoop dat ze geen Grolsch schenken" staat er niet tussen.quote:Stel, u wordt samen met uw partner uitgenodigd op een feest bij vrienden. U maakt zich net klaar voor het feest. Los van de voorpret, welke gedachten gaan er op zo'n moment door uw hoofd?
Dat het voor mij belangrijk is om een goede indruk te maken.
Of hetgeen we meebrengen (wijn, bonbons, bloemen ...) wel goed is.
Dat ik eigenlijk niet graag naar feesten ga.
Dat ik aantrek wat comfortabel is, omdat het me te bont is om me bezig te houden met kledingregels.
Ach, ja! Ik heb hem helemaal door. Meneer was even sarcastisch. Zo van: 'Ik zeg dit, maar eigenlijk bedoel ik het compleet tegenovergestelde!' Vroeger zag je die nog weleens in de kroeg, zo'n sarcasmelijder. Zo van: 'Zo, jij bent een lekker wijf zeg.' Na de aanranding in Rijswijk, waar een jonge toen door zeven vrouwen met bijna onmenselijk overgewicht tot bloedens toe afgetrokken werd, hoor je die grapjes ook bijna niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat hij ironie bedoelt. Dat is wat ik denk. Ironie is nog een tijdje een postmodern subcultuurtje geweest toen ik net studeerde. Vooral wat later op de middag zag je er wel eens eentje bleek en afgetrokken door de UB schuifelen, zo'n ironicus.
Mijn reden 'Ik heb een te lange voorhuid' staat er niet tussen.quote:6.
Waarom, denkt u, hebt u tot op heden de juiste partner nog niet gevonden?
Ik stel hoge eisen aan mijn toekomstige partner.
Ik was er gewoon nog niet aan toe.
Ik ben te verlegen of te geremd.
Blijkbaar had ik te weinig tijd of gelegenheid om diepere contacten aan te knopen.
Ik heb me in het verleden, om welke reden dan ook, te veel afgesloten.
Volgens mij post je dit alleen maar omdat je hoopt dat G., of ik daar dan een flauw grapje over maakt. Nou, ik bijt niet hoor. Zoek het maar lekker uit. Je hebt hersens genoeg in je kop om een meerkeuzevragenlijstje af te werken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Mainport het volgende:
Kunnen jullie mij even helpen? Ik maak de persoonlijkheidstest van PARSHIP.nl, maar bij sommige vragen kom ik er niet helemaal uit.
[..]
Mijn gedachte 'Ik hoop dat ze geen Grolsch schenken" staat er niet tussen.
Dan moet je niet naar parship.nl, dan moet je naar een uroloog.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Mainport het volgende:
[..]
Mijn reden 'Ik heb een te lange voorhuid' staat er niet tussen.
Ik dacht ...een garpje...overdrijving dacht ik...ik...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...
Met drank is het per definitie gezellig, dus 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef JAM het volgende:
Drinkt u alcohol?
1.Ja, bij de maaltijden, als het gezellig is, om te ontspannen.
2.Soms.
3.Nee,
,
.
Bij deze reageer ik op jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:42 schreef Z het volgende:
Bent u ook zo benieuwd wie er op wie gaat reageren?
Iedereen wordt op een gegeven moment burgerlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:45 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg al tijden geen morrende of honende reacties meer op mijn intens doorleefde burgerlijkheid.
Met zodiakk en Jimmy.quote:
Ik had net administreren bedacht. Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:54 schreef Gellius het volgende:
Opruimen en archiveren. Dat doe ik meestal in zo'n geval.
Nee, met Gavin Weightman - The Industrial Revolutionaries. The creators of the modern world 1776-1914quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nou kom maar met literair verantwoorde meuk zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Varrak zag , kerel, ban jij hat?
Flikker toch op joh, met je interessantdoenerij... en je Harry Potter-avatar
V.
quote:
Hier hebben zelfs bijstandstrekkers gewoon een tuin hoor! Dus het is ook je eigen keuze.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:39 schreef ShadyLane het volgende:
U vraagt, wij draaien.
Ik moet wel steeds vrienden-met-twee-inkomens aanhoren over de huizen met tuin en/of dakterras waarop ze geboden hebben. Ik mag hopen dat ze dan toch wel op z'n minst, uit compassie met de flatbewonende medemens, mij in dat huis laten als ze op vakantie gaan. Vooral omdat dat vaak in de zomer is.
Nee, vast niet. Wij hebben wel een rupsenplaag in de appelboom. Dat is ook wat.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben op het terras bij Polder gezeten. In jullie tuin hebben ze vast niet zulke lekkere amandeltaart.
Wat voor rupsen het zijn weet ik niet. Een mot zou goed kunnen, want ik zie zelden dagvlinders bij de boom. En deze rupsen hullen zich inderdaad in een spinsel, met nestjes van zo'n 30 rupsen bij elkaar. Dat maakt het uitroeien (met de hand) gemakkelijker.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:42 schreef dwerg het volgende:
Rupsen van de spinselmot?
Ja, zoiets. In de meidoornstruiken hier zie je ze helemaal veel zitten. Maar volgens mij is de meidoorn ook nauw verwant aan de appel.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Zien ze er zo uit?
[ afbeelding ]
Die zagen we in het plaatselijke plantsoen en er stond iets over in de krant.
quote:Stippelmot of spinselmot
Door Tuindokter Geplaatst 09/28/2007 Plagen nvt
Stippelmot of spinselmot (Hyponomeuta padellus)
De stippelmot die ook wel spinselmot wordt genoemd is een (nacht) vlinder die we vanaf juli tot eind augustus kunnen waarnemen. Het zijn kleine witte vlindertjes met zwarte stippen. De stippelmot is op zich het probleem niet, het zijn de larven die zich verpoppen tot rupsen waar de stippelmot uitkomt. Deze larven vreten het jong uitgelopen frisse groene blad van de bomen. De stippelmot heeft het voornamelijk gemunt op appelachtigen. Onderschat dit niet, ze zijn werkelijk in staat om ieder blaadje van een boom of struik te vreten. De larven beschermen zichzelf door zich in te spinnen. De indrukwekkende nesten van gesponnen draden geven de struiken een mysterieuze, bijna spookachtige, uitstraling.
In zeer korte tijd worden door deze hongerige diertjes o.a. de Prunus, Crataegus, Malus, Euonymus en Pieris kaalgevreten en ingepakt. Ook een Olea kan getroffen worden door de stippelmot. Gelukkig brengt de stippelmot maar één generatie per jaar voort waardoor de struiken zich nog kunnen herstellen van de geleden schade. Na de langste dag zullen alle rupsen veranderd zijn in een vlinder wat nog vroeg genoeg is voor de struik om nieuw blad aan te zetten.
Bestrijding:
Persoonlijk zal ik altijd eerst opteren voor een milieuvriendelijke manier van bestrijden van de stippelmot. Helaas blijft er dan niet veel meer over dan het met de hand verwijderen van de nesten. Indien het om een enkele struik in uw tuin gaat zal ik dit zeker aanbevelen, zeker gezien de plant er niet dood aan gaat. Indien de tuin vele struiken heeft die ieder jaar weer de dupe zijn van de larve van de stippelmot zou een chemische bestrijding een oplossing kunnen zijn. Bedenk wel dat chemische bestrijdingsmiddelen niet alleen een remmende werking op het zenuwstelsel van insecten hebben, maar ook op het zenuwstelsel van vogels, andere dieren en mensen!
Chemische bestrijding:
Wie de stippelmotten toch chemisch wil bestrijden moet er vroeg bij zijn. Nog voordat de spinselwebben zijn gevormd. Bestrijden kan middels het spuiten van:
Bromofos: niet giftig voor bijen.
Deltamethrin: giftig voor bijen, vissen en tal van insecten.
Bij gebruik van bestrijdingsmiddelen dien je de gebruiksaanwijzing op de verpakking goed te lezen! Voorkom ongelukken.
Hou op!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef LXIV het volgende:
Zolang ik geen reply krijg van een TTK-er ga ik gewoon door met het posten van wetenswaardigheden over de spinselmot.
Houd ons niet langer in spanning.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:04 schreef LXIV het volgende:
Over grappige dieren gesproken: waarom is de kikker het grappigste dier en de banaan het grappigste fruit?
Het was geen raadsel maar een vraag. Of eigenlijk gewoon een constatering zonder gefundeerde achterliggende theorie, al kan ik me bij die banaan wel iets voorstellen. En bij die kikker ook natuurlijk.quote:
Een mysterie, dat moertje. Die spaar ik trouwens ook, maar heb ik beduidend minder.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:37 schreef Gellius het volgende:
Ik heb evenwel op mijn toetsenbord op het werk nog een moertje liggen, een schitterend moertje, dat ik verleden maart midden op de Zwanewaterstuifduik op Ameland vond. Daar kan ik geen afstand van doen. Het is een nagelnieuw moertje, zonder ook maar een vlekje of een plekje, en toch lag het daar in het duinzand, vlak naast een kolossale paardenkeutel. Niettemoin heeft het moertje ooit ook de binnenkant van een fabriek gezien, een overslagpunt, een groothandel, en waarschijnlijk zelfs het magazijn van een detailhandelaar, voor het op die stuifdijk terechtkwam. Dat moertje mag nog even blijven, hoewel het geen nut heeft, op mijn toetsenbord.
Ja, je leest het goed: een complete auto ingepakt. Dan wil je 's ochtends gaan werken en dan is je auto één grote, witte cocon geworden. Het lijkt wel een science-fiction film!quote:Spinselmot slaat toe Rotterdam - De rupsen van de spinselmot beginnen een plaag te vormen in Rotterdam.
Na al eerder andere delen van Nederland te hebben geteisterd, zijn de spinselmotrupsen nu massaal in de regio Rijnmond opgedoken, meldt RTV Rijnmond.
In de Rotterdamse Spuistraat hebben de beestjes een aantal bomen en een complete auto ingepakt met hun witte net van draden. Volgens deskundigen zijn de rupsen niet gevaarlijk voor mensen en bomen. Auto's moeten wel versheidene keren door de wasstraat.
Oh, komt dat door de spinspelmot! Is die ook verantwoordelijk voor de ingepakte bomen in het Oosterpark, Gellius? Een week geleden zag ik ook weer ingepakte bomen bij de Praxis in Oost.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:33 schreef LXIV het volgende:
Vandaag op de voorpagina van de Telegraaf!:
[..]
Ja, je leest het goed: een complete auto ingepakt. Dan wil je 's ochtends gaan werken en dan is je auto één grote, witte cocon geworden. Het lijkt wel een science-fiction film!
Wel een aanrader, hoor, als je toevallig in de buurt bent.quote:
De spinselmot is de Christo van het insectenrijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, komt dat door de spinspelmot! Is die ook verantwoordelijk voor de ingepakte bomen in het Oosterpark, Gellius? Een week geleden zag ik ook weer ingepakte bomen bij de Praxis in Oost.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, onze poes is gisteravond dan toch overleden.
Op de foto zag het er ook wel leuk uit. ik hou alleen niet van die 'Pijp'-namen.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel een aanrader, hoor, als je toevallig in de buurt bent.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, onze poes is gisteravond dan toch overleden.
Mijn ouders gaan geregeld naar de dierenarts met hem, hij heeft namelijk ook een hartruisje.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Als dit F&F was, zou ik je naar de dierenarts sturen op verdenking van een schildklierprobleem.
Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Leeftijd plus afvallen = verdenking van schildklierprobleem. Dat kun je ook elders verifiëren. Zelfs bij de dierenarts.
De rechtvaardiging van mijn advies. Als dit F&F was.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.
Om je gerust te stellen: mijn ouders gaan al periodiek naar de dierenarts met het beestje, dus daar zal heus wel aangegeven worden dat er wellicht wat aan de hand is met zijn schildklier. Tot zover de gezondheid van mijn kat.
Die gaat gewoon naar de gemeente, omdat wij 'niet in dat soort dingen geloven'.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Gellius het volgende:
Gaan jullie de kat clandestien begraven op de Joodse begraafplaats, Claudia?
Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk! Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)quote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan geregeld naar de dierenarts met hem, hij heeft namelijk ook een hartruisje.
Over je hypothetische bevel: het is moeilijk uit te leggen aan mijn ouders dat 'iemand van het internet' heeft gezegd dat er mogelijk een schildklierprobleem speelt en ze dus met de kat naar de dierenarts moeten. Niettemin bedankt voor je goede bedoelingen,.
Zo kribbig was ik toch niet? Ik heb haar zelfs bedankt voor de goede bedoelingen!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk!
Max (quote:Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)
Met oude poezen blijft het altijd lastig om te bepalen of je ze op wilt lappen. Ik hoop dat die van jou nog een paar mooie jaren voor de boeg heeft zonder Satan in de nabijheid!
Heeft Zodiakk grote witte banken, met aluminumstoelen en zebrabehang? Turboprima.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Paste Max niet bij je strakke grootstedelijk interieur, zodiakk?
Nou, niet helemaal. Stiekem is hij ook niet mijn kat, maar de kat van de familie zodiakk. Ik denk alleen graag dat ik als jongste telg een grotere claim heb dan andere familieleden, maar dat wordt betwist.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Paste Max niet bij je strakke grootstedelijk interieur, zodiakk?
Het is wel een droombeeld van me. In my vision I was on the veranda of vast estate, a palazzo of some fantastic proportion .quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zie iets voor me, groots, licht, met onbegrijpelijke kunst aan de wanden en een gastheer die ineens, uit het niets, grijnzend voor je staat, met een tinkelend glas whiskey in zijn hand. Waar de hell is hij vandaan gekomen, de muren vertonen geen naadje!
En zijn ex-vrouw belaagd heeft in de lift.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wil je wel geloven dat ik vandaag nog in de woontoren was waar Tim Krabbé zijn adelaarsnest heeft? En dat de hond van mijn zus laatst een plasje heeft gedaan tegen het achterwiel van zijn (bijzonder burgerlijke) auto?
Nou, jij gaat toch ook niet voor de lol 's nachts je bed uit, wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Gellius het volgende:
Waarom doet ze dat niet zelf?
Goed dat dat niet bij me is opgekomen, anders was ik dat ook nog gaan doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, jij gaat toch ook niet voor de lol 's nachts je bed uit, wel?
Halloweenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Een onheilspellend filmpje! http://www.ad.nl/video/3243331/Is_het_een_plaag.html
Daar heb ik in films ook altijd zo'n grafhekel aan. En niet alleen met bliksem maar ook in zogenaamd spannende films waar het licht niet meer goed werkt en zo opdringerig knippert dat zelfs een normaal mens er epileptische aanvallen van krijgt. Ik zap dan principieel naar een andere zender... dat zal ze leren!!! (van rtl 5 naar rtl 8 of zo)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef NoCigar het volgende:
Het was net een slechte film waar buiten een hele tijd constant geflitst wordt om bliksems na te doen, in plaats van een enkel bliksempje zoals bij normale mensen.
Ik google op "aap met lange vingers en grote ogen die in boom leeft" maar vind niets!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef Frollo het volgende:
wtf voor aap is dat?
Volgens mij heeft ie er zelfs twééquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef Z het volgende:
Witkop-aap.
Ah, ik dacht al dat ik in een soort coma was geweest vannacht, omdat ik er niets van heb meegekregen, maar er was in Nijmegen dus gewoon weinig aan de hand. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Frollo het volgende:
Tussen 5:00 en 5:15 heb ik wel even wat gerommel gehoord, maar elders was het dus erger, begrijp ik?
Ik hoop nu. Dan heb ik een legitieme reden om niet naar de hardlooptraining te zijn gegaan en in plaats daarvan ladingen m&m's te eten.quote:
Jij met je kloteloperamide altijd,- ik geloof niet in dat spul.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Drink je nu nog geen bier met loperamide?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef sigme het volgende:
Hoi. Hier ook rupsen, waaronder van die spinselaars, maar die zitten niet in de fruitbomen voorlopig.
En ik raap ook altijd moertje en ringetjes op en alle schroefjes worden bewaard en al te rotte schroefjes gaan in het rotte-schroefjes-bakje en dat bakje wordt het meest gebruikt als er een schroefje nodig is. Gelukkig woon ik niet meer in de stad, dus kom ik zelden meer vreemde ringetjes en moertjes tegen, oprapen moet maar daarna moet ik nog veel nodiger mijn handen wassen.
Het balkon is overdekt, maar toch.quote:
Ik denk niet dat we nog vriendjes zijn als ik hem 's nachts wakker maak voor zoiets!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:44 schreef Gellius het volgende:
Dan moet je doen zoals de vrouw van Loewieke: por je Grieken wakker en zeg dat ze de was moeten binnenhalen.
Met zo'n jonge baby mag je niet vliegen. Ik geloof zelfs dat maatschappijen dat niet toestaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een vraagje voor de experts, omdat ik niet in OUD wil posten: ik ga begin februari weer aan het werk na zwangerschapsverlof en eind maart staat er een werktripje naar Atlanta in de planning. Kan ik op dat moment wel 3-5 dagen zonder de baby weg? En kun je met zo'n jonge baby vliegen, of is dat sterk af te raden?
Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Z het volgende:
We moeten wel een beetje eenduidige antwoorden geven Loewies. Anders is het net het internet.
De baby is dan ruim 4 maanden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik was ook al naarstig op zoek naar een bron. Ik had begrepen dat baby's onder de drie maanden niet mochten vliegen ivm KNO en het te lang (>3 uur) in een zitje zitten. Maar op internet vind ik daar verder niks over.
Je kunt inderdaad gewoon blijven kolven. Dan moet je dat op reis wel weggooien, wat zonde is, maar goed. Wel denk ik dat al dat gedoe met reizen voor een baby eigenlijk niks is. Ik zou hem gewoon thuislaten bij manlief. RRRquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet ook niet precies hoe dat met kolven zit (dat kun je toch gewoon blijven doen als je weg bent om het op gang te houden en vantevoren een voorraadje invriezen?), maar misschien is inderdaad het niet zonder de baby kunnen het vervelendst. Ik zit eraan te denken om lief en baby gewoon een weekje mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |