Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Leeftijd plus afvallen = verdenking van schildklierprobleem. Dat kun je ook elders verifiėren. Zelfs bij de dierenarts.
De rechtvaardiging van mijn advies. Als dit F&F was.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dus jouw rechtvaardiging voor een bezoek aan de dierenarts bestaat uit een bezoek aan een dierenarts? Mooi is dat.
Om je gerust te stellen: mijn ouders gaan al periodiek naar de dierenarts met het beestje, dus daar zal heus wel aangegeven worden dat er wellicht wat aan de hand is met zijn schildklier. Tot zover de gezondheid van mijn kat.
Die gaat gewoon naar de gemeente, omdat wij 'niet in dat soort dingen geloven'.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Gellius het volgende:
Gaan jullie de kat clandestien begraven op de Joodse begraafplaats, Claudia?
Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk! Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)quote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan geregeld naar de dierenarts met hem, hij heeft namelijk ook een hartruisje.
Over je hypothetische bevel: het is moeilijk uit te leggen aan mijn ouders dat 'iemand van het internet' heeft gezegd dat er mogelijk een schildklierprobleem speelt en ze dus met de kat naar de dierenarts moeten. Niettemin bedankt voor je goede bedoelingen,.
Zo kribbig was ik toch niet? Ik heb haar zelfs bedankt voor de goede bedoelingen!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je kribbig tegen Lienekien, zodiakk!
Max (quote:Afgevallen zijn is een goede reden om weer eens bij de dierenarts langs te gaan. Onze poes had ook schildklierproblemen (die komen vaak voor bij oudere katten) en kreeg er speciaal dieetvoer en pilletjes voor. Helaas heeft hij er uiteindelijk maar iets van een jaartje bijgekregen. (Hij had trouwens ook een hartruisje.)
Met oude poezen blijft het altijd lastig om te bepalen of je ze op wilt lappen. Ik hoop dat die van jou nog een paar mooie jaren voor de boeg heeft zonder Satan in de nabijheid!
Heeft Zodiakk grote witte banken, met aluminumstoelen en zebrabehang? Turboprima.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Paste Max niet bij je strakke grootstedelijk interieur, zodiakk?
Nou, niet helemaal. Stiekem is hij ook niet mijn kat, maar de kat van de familie zodiakk. Ik denk alleen graag dat ik als jongste telg een grotere claim heb dan andere familieleden, maar dat wordt betwist.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:36 schreef Gellius het volgende:
Paste Max niet bij je strakke grootstedelijk interieur, zodiakk?
Het is wel een droombeeld van me. In my vision I was on the veranda of vast estate, a palazzo of some fantastic proportion .quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef Gellius het volgende:
Ik zie iets voor me, groots, licht, met onbegrijpelijke kunst aan de wanden en een gastheer die ineens, uit het niets, grijnzend voor je staat, met een tinkelend glas whiskey in zijn hand. Waar de hell is hij vandaan gekomen, de muren vertonen geen naadje!
En zijn ex-vrouw belaagd heeft in de lift.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wil je wel geloven dat ik vandaag nog in de woontoren was waar Tim Krabbé zijn adelaarsnest heeft? En dat de hond van mijn zus laatst een plasje heeft gedaan tegen het achterwiel van zijn (bijzonder burgerlijke) auto?
Nou, jij gaat toch ook niet voor de lol 's nachts je bed uit, wel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef Gellius het volgende:
Waarom doet ze dat niet zelf?
Goed dat dat niet bij me is opgekomen, anders was ik dat ook nog gaan doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, jij gaat toch ook niet voor de lol 's nachts je bed uit, wel?
Halloweenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Een onheilspellend filmpje! http://www.ad.nl/video/3243331/Is_het_een_plaag.html
Daar heb ik in films ook altijd zo'n grafhekel aan. En niet alleen met bliksem maar ook in zogenaamd spannende films waar het licht niet meer goed werkt en zo opdringerig knippert dat zelfs een normaal mens er epileptische aanvallen van krijgt. Ik zap dan principieel naar een andere zender... dat zal ze leren!!! (van rtl 5 naar rtl 8 of zo)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef NoCigar het volgende:
Het was net een slechte film waar buiten een hele tijd constant geflitst wordt om bliksems na te doen, in plaats van een enkel bliksempje zoals bij normale mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |