Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Z het volgende:
Wat ga je doen bij de kaakchirurg Lien?
Ik heb 't zo lang uitgesteld dat het nu ein-de-lijk maar eens moet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Frollo het volgende:
Brr!
Tegen die tijd vast wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Ervaar je ook hellenangst en pijn, Liene?
Christus...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Lienekien het volgende:
Een ontsteking laten wegsnijden en alvast aan dezelfde kant twee verstandskiezen weg laten halen. Er komt dus nog een deel twee.
Toen ik mijn verstandskies liet weghalen deed ik heel masculien alsof er niets aan de hand was. Ik gaf geen krimp bij de prik, of toen het niet lukte de kies te trekken. Toen de tandarts als een beeldhouwer alles ging wegbeitelen bleef ik ook kalm. Maar toen alles klaar was en ik de resten van mijn tand zag liggen, ging ik prompt van mijn stokje. Ik werd tussen de planten wakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Christus...
Ik vond het al vervelend dat er één verstandskies uit moest...
Nou ja, hij moest het sowieso al nooit van z'n woordgrappen hebben, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Z het volgende:
Het is eigenlijk rete knap dat je ook grappig bent in een andere taal.
Ik had 't opgenomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Z, had je teeuwen in londen opgenomen of is het ergens terug te zien? Wilde het gisteren terugkijken, maar kon niet vinden waar.
Zoals ik al zei, ik moest ook niet echt lachen. En ik zat inderdaad na ongeveer de helft alleen nog maar te wachten tot het voorbij zou zijn. En toch vond ik het goed. Verstandelijk wist ik dat het erg sterk was, alleen m'n lachspieren deden niet mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef k_man het volgende:
Ik ben halverwege afgehaakt. Het kon me niet meer boeien.
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
Ik associeer 'wachten tot het voorbij is' niet direct met 'erg sterk'.
Ja, bedankt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Toen ik mijn verstandskies liet weghalen deed ik heel masculien alsof er niets aan de hand was. Ik gaf geen krimp bij de prik, of toen het niet lukte de kies te trekken. Toen de tandarts als een beeldhouwer alles ging wegbeitelen bleef ik ook kalm. Maar toen alles klaar was en ik de resten van mijn tand zag liggen, ging ik prompt van mijn stokje. Ik werd tussen de planten wakker.
Maar ik wil je niet bang maken. Het gaat vast beter als je er twee tegelijk moet laten trekken.
.
Ik ben kleinzerig en ik vond het laten trekken van 2 verstandskiezen niet zoveel voorstellen. Je wordt toch verdoofd. Komt wel goed!quote:
Op Radio Veronica (quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef ShadyLane het volgende:
Dat van Wesley zeiden ze er bij de NOS dan weer niet bij. Da's meer een SBS-nieuwtje.
Ja, zo was het bij mij ook. En zoals Claudia zei: het komt goed,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef NoCigar het volgende:
Het wordt allemaal goed verdoofd, daarna voel je je wat raar, maar het is allemaal te overzien. Tenminste, dat is mijn herinnering.
Ik zou er juist graag over spuiten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik kots op Yolanthe.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
Ja, vreselijk hè, van Jan en Yolanthe.
Ik zat gistermiddag op kantoor toen ik het hoorde. Mijn collega's waren ook helemaal uit het lood geslagen en vanzelfsprekend kwam er van werken niet veel meer. Om drie uur zei mijn baas dan ook dat hij de tent maar ging sluiten.
Vervolgens naar huis. Mijn vrouw was er gelukkig al en we waren dolblij dat we ons verhaal aan elkaar kwijt konden. 's Avonds zijn we, heel raar, naar de kerk geweest. Op de een of andere manier heb je toch de behoefte om het te delen met iets dat groter is dan jezelf. Je kunt het gewoon niet alleen.
Slecht geslapen natuurlijk en nu zit ik een beetje katterig aan de koffie. Toch maar proberen of ik iets van de dag kan maken, je kan niet anders.
Nu is mijn vraag: Waar was JIJ toen je het hoorde van Jan en Yolanthe?
En o ja, weet iemand waar ik het condoleanceregister kan vinden?
Afgebroken sleutels en wat weinig slaap.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Toestanden?
Hoe doe jij dat met de kinderen dan? Ik bedoel, je kunt niet niets vertellen, want ze krijgen hoe dan ook wat mee. Voor de jongste zou je een dagboekje kunnen bijhouden, zodat ze als ze oud genoeg is zelf kan lezen hoe jullie als gezin deze dagen hebben beleefd.quote:
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
Slecht geslapen natuurlijk en nu zit ik een beetje katterig aan de koffie. Toch maar proberen of ik iets van de dag kan maken, je kan niet anders.
M'n therapiesessies zijn al geregeld voor de komende maanden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
En nu bekend is geworden dat Adam Curry en Patricia Paay gaan scheiden zul je de komende nacht wel helemáál slecht slapen...
Had je Jimmy niet gewoonquote:Bolik (Болик) ran away just days before her flight in September 1951. A replacement named ZIB (a Russian acronym for "Substitute for Missing Bolik", "Замена исчезнувшему Болику" Zamena ischeznuvshemu Boliku), who was an untrained street dog found running around the barracks, was quickly located and made a successful flight.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:53 schreef Frollo het volgende:
's Avonds zijn we, heel raar, naar de kerk geweest. Op de een of andere manier heb je toch de behoefte om het te delen met iets dat groter is dan jezelf. Je kunt het gewoon niet alleen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:42 schreef JAM het volgende:
Wie is Yolanthe in hemelsnaam en wat heeft ze gedaan?
Nu, of ze vrijgezel zijn of niet maakt me nooit zoveel uit. Dat ze geil is,- daar kunnen we het best wel even over hebben inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is geil en nu weer vrijgezel. Dan kunnen we het daar best wel even over hebben denk ik.
Welnee joh, alleen Lienekien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef NoCigar het volgende:
Zou ze eigenlijk in Volendam blijven wonen? En is de rest van het dorp niet woedend op haar?
Nu, vroeger deden we weleens van die spelletjes van: 'Wat krijg je als je stoep omdraait?' 'Peots!', misschien dat Mainport het daar over heeft, maar dat was het dan ook wel weer. Ik zou niet eens weten hoe ik daar aan zou moeten beginnen, iets omgekeerds zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef Gellius het volgende:
Waarom zou je iets omgekeerds willen zeggen? Leren jullie dat op school tegenwoordig? Ik begrijp daar niets van. Zeg jij wel eens wat omgekeerds, JAM? Zo zijn wij toch niet opgevoed?
Triggershot is inderdaad een vreselijke idioot. Sinds hij daar z'n kortzichtige (on)besneden pielemuisje in het rond wappert is het helemaal niets meer, dat forum. Het was al niet veel,- maar het is zowaar nog minder en minder en minder geworden. Ik stel voor een lastercampagne te beginnen tegen zijn persoon.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:05 schreef Mainport het volgende:
In WFL wordt het slowchattopic gesloten 'om het niveau op peil te houden'. Elk forum heeft een slowchat! riep een user. 'Dan wordt WFL één van de eersten,' aldus Triggershot, de idioot die daar de scepter zwaait, 'maar naar het uitziet zal het niet de engie zijn.'
Mijn gedachte 'Ik hoop dat ze geen Grolsch schenken" staat er niet tussen.quote:Stel, u wordt samen met uw partner uitgenodigd op een feest bij vrienden. U maakt zich net klaar voor het feest. Los van de voorpret, welke gedachten gaan er op zo'n moment door uw hoofd?
Dat het voor mij belangrijk is om een goede indruk te maken.
Of hetgeen we meebrengen (wijn, bonbons, bloemen ...) wel goed is.
Dat ik eigenlijk niet graag naar feesten ga.
Dat ik aantrek wat comfortabel is, omdat het me te bont is om me bezig te houden met kledingregels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |