dat moet ook wel vaker gebeuren maar ik heb niet zo veel tijd de laatste week (slechte timing dus die grote schoonmaak) en de grote schoonmaak duurt al een weekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ymme het volgende:
Grote schoonmaak, hoort daar de wasjes bij:? Lijkt me dat dit wel vaker moet gebeuren hihi.
Koelkast heb ik vorige week schoongemaakt.
Die plakrollen vind ik dus echt niets hé. Maar de honden en katten mogen hier dus ook niet op de banken. Dat scheelt een hele hoop.
Beetje stofzuigen en stoffen elke dag, en je ziet eigenlijk bijna niet dat er beesten rondlopen.
En als het slecht weer is, moet je eigenlijk wat vaker dweilen. Maar dat vertik ik, je ziet een paar minuten daarna toch weer de poten op de vloer staan.
Dit doe ik gewoon 2x per week.
Oh ja dat zei je al. Dat zou me hier echt niet lukken. We hebben ook gestoffeerde eetkamerstoelen namelijk en fluwelen gordijnen, dus er zit altijd wel haar ergens. Het werkt trouwens ook goed op de krabpaal en op de loper op de trap. En op je klerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb ze echter ook niet nodig. Omdat ze hier dus niet op de stoffen banken komen.
De rest doe ik met een natte doek of stofzuiger.
owja dan is het wel een beetje andersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik krijg er niks voor, maar ik woon even tijdelijk bij hem, dus het is ook voor een groot gedeelte eigenbelang hoor
ja, dat heb ik wel al gedaan vanochtendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:19 schreef eleusis het volgende:
Na het kakken de pleeborstel ff een zwengel door de pot gegeven.
Heerlijk! Ik heb net de oven aangezet en schuif zo pizza's daarin, wat een klus!quote:
Lekker toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, weer een nieuw opsom topic voor de dwangneuroten.
Woon je bij je moeder, of poetst zij jouw huis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag de bovenverdieping, zolder en woonkamer gedaan
Ik zelf heb gewerkt. En bij thuiskomst bed afgehaald. Even buiten gehangen, schone erop
Vaatwasser uitgepakt.
Oh, wat lief.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder poets zo af en toe eens bij ons thuis.
Als ik en mijn vriend een drukke week hebben.
Komt maar 1 eens per maand voor ongeveer, dat ze mij helpt.
Een klein huis is erger en lastiger dan een groot huis. Je hebt het zo vol, het lijkt veel sneller een troep en je hebt minder opbergruimte. Geloof me, een groter huis is veeeeel makkelijker opgeruimd en schoon te houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier weer niks.Lang leve migraine...
Zo maar eens de was opvouwen en kijken of ik nog wat rommeltjes kan opruimen want ik word een beetje moe van zo'n onoverzichtelijke kamer. Dertig vierkante meter en nog lukt het me niet.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn tas zo op de grond gesmeten dat het -met de rest van de 'situatie' hier op de grond - net lijkt alsof er een bom is ontploft. En nee, dat ga ik nu niet opruimen
Niet bepaald, maar ik heb er nu echt de energie niet voor. Ik ruim het zondag en anders maandag allemaal wel op. Ik heb een hekel aan 'half opruimen', als ik eenmaal begonnen ben moet het ook allemáál netjes zijn. Daar neem ik dan liever de tijd voor.quote:
Morgen gewoon nog een keer laten draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de nog niet zo stinkende kleding uit de gisteren uitgedraaide wasmachine geplukt die ik morgen aan wil en de rest maar weer teruggestopt. Zolang je het niet ziet, is het er niet
das langquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Morgen gewoon nog een keer laten draaien.
Ik heb dat wel eens bijna twee weken volgehouden.Om de dag die machine weer aan met iedere keer het voornemen om hem deze keer echt leeg te halen en de boel op te hangen.
Dat doe ik elke dag, dat vind ik niet echt huishouden eigenlijk.quote:
ik zou geen kast meer willenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Kleedkamer... Thank god dat ik alleen maar een kast heb
point taken, en stiekum ben ik natuurlijk stinkjaloersquote:
Bij mij ook maar die strijkt niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:13 schreef electronique het volgende:
de poetsvrouw is gisteren geweest dus over het algemeen is alles wel schoon
Dat moet je laten doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
grote schoonmaak in de gang, dus alles eruit, zuigen, dweilen en alles weer terug
keukenkastjes gesopt
woonkamer afgestoft, opgeruimd en gezogen
was gedraaid en opgehangen
konijnenhok schoongemaakt
afwas gedaan
wc schoongemaakt
morgen nog de badkamer doen
ik wou dat ik t kon laten doen ja! mijn hobby is het niet. magoed, das wishfull thinking for nowquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |