abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69185901
Ik merk vaak dat het motiveert, als andere zeggen wat ze gaan doen/gedaan hebben in het huishouden.
Ik ben nogal een 'van de hak op de tak' schoonmaker

Vandaag heb ik de badkamer gedaan, inclusief wanden.
Slaapkamer gestoft en gezogen.
Wasjes in de wasmachine gedaan en opgehangen.

Morgen beneden maar eens aan de gang.

Overigens heb ik 2 honden en 2 katten in huis lopen, dus stofzuigen doe ik haast elke dag, soms om de dag.
Hoe doen jullie dit met huisdieren?
pi_69186006
Plakrollers zijn de weg voorwaards. Ik rol alles wat van stof is in dit huis iedere dag even. Wij hebben twee langharige katten en twee langharige mensen in huis, het helpt geweldig.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:59:04 #3
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_69186109
Helemaal niks, ik heb een schoonmaakster
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_69186256
ow leuk!
Ik ben nogal trots op mezelf namelijk want ik hou al een week grote schoonmaak
Wat ik bv allemaal al gedaan heb: kledingkast uitgemest, fotos ingeplakt van jaren terug de keukenkastjes uit gedaan dat soort dingen

Vandaag heb ik al 2 wasjes gedraait, de bekleding van mn bank verwisselt (heb zo'n stoffen bank en 2 hoezen gekocht, eens in het half jaar wissel ik die om en gaat de oude in de was)
Zometeen ga ik nog doen: boodschapjes, mijn koelkast en vriezer uitdoen (die heb ik vanacht ondooit) stofzuigen, dweilen, nog meer wasjes en ik geloof dat ik dan echt echt echt echt klaar ben! eindelijk
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69186352
Grote schoonmaak, hoort daar de wasjes bij:? Lijkt me dat dit wel vaker moet gebeuren hihi.

Koelkast heb ik vorige week schoongemaakt.

Die plakrollen vind ik dus echt niets hé. Maar de honden en katten mogen hier dus ook niet op de banken. Dat scheelt een hele hoop.

Beetje stofzuigen en stoffen elke dag, en je ziet eigenlijk bijna niet dat er beesten rondlopen.
En als het slecht weer is, moet je eigenlijk wat vaker dweilen. Maar dat vertik ik, je ziet een paar minuten daarna toch weer de poten op de vloer staan.
Dit doe ik gewoon 2x per week.
pi_69186425
Wat een goed idee voor een topic!

Helaas heb ik vandaag echt geen tijd om iets in het huishouden te doen, terwijl het wel nodig is. Maar voor het weekend staat hier ook grote schoonmaak gepland dus dan kom ik hier weer posten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69186437
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ymme het volgende:
Grote schoonmaak, hoort daar de wasjes bij:? Lijkt me dat dit wel vaker moet gebeuren hihi.

Koelkast heb ik vorige week schoongemaakt.

Die plakrollen vind ik dus echt niets hé. Maar de honden en katten mogen hier dus ook niet op de banken. Dat scheelt een hele hoop.

Beetje stofzuigen en stoffen elke dag, en je ziet eigenlijk bijna niet dat er beesten rondlopen.
En als het slecht weer is, moet je eigenlijk wat vaker dweilen. Maar dat vertik ik, je ziet een paar minuten daarna toch weer de poten op de vloer staan.
Dit doe ik gewoon 2x per week.
dat moet ook wel vaker gebeuren maar ik heb niet zo veel tijd de laatste week (slechte timing dus die grote schoonmaak) en de grote schoonmaak duurt al een week
kan moeilijk een week de was niet doen omdat het niet in het kader van de grote schoonmaak past

En er zitten ook een boel extra wassen bij
bv de hoezen van de bank, of alle zomerkleren die ik uit de bakken heb gehaald en in de kast ging leggen (die moesten wel ff opgefrist)
pi_69186472
Heb je wel de variant geprobeerd met stickervellen? Want die die je afspoelt zijn inderdaad rommel.
pi_69186531
Ik heb ze echter ook niet nodig. Omdat ze hier dus niet op de stoffen banken komen.
De rest doe ik met een natte doek of stofzuiger.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:12:32 #10
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69186563
Ik moet nog dweilen en de stoep vegen
#FreeHat
pi_69186759
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb ze echter ook niet nodig. Omdat ze hier dus niet op de stoffen banken komen.
De rest doe ik met een natte doek of stofzuiger.
Oh ja dat zei je al. Dat zou me hier echt niet lukken. We hebben ook gestoffeerde eetkamerstoelen namelijk en fluwelen gordijnen, dus er zit altijd wel haar ergens. Het werkt trouwens ook goed op de krabpaal en op de loper op de trap. En op je kleren

Ik moet nog veel doen vandaag
pi_69186810
Kortharige honden en katten werkt ook goed
Je hebt er wel haren van, maar het is echt goed te doen gelukkig.

Ik moet nog boodschappen doen vandaag. Morgen jarig.....
pi_69186906
Hetzelfde als de meeste andere dagen........... Helemaal niets.

voor als mijn vrouw toevallig ooit dit berichtje leest: Ik was wel van plan om te gan beginnen maar het kwam er gewoon echt niet van.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_69187998
ehhh
- 2 wassen + in de droger + gevouwen + gestreken dus
- beddengoed gewassen + gestreken
- zooi opgeruimd
- vaatwasser uit,- en ingeruimd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tammeh op 19-05-2009 14:10:56 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:57:42 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69188135
NIETS

Maar dit weekend heb ik de vloer gesopt met een echt sopje (geen laffe Swiffer) voor het eerst in mijn leven!

Daarvoor graag jullie respect.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69188197
Mijn kamer opgeruimd, vaatwasser ingepakt. En ga zo nog even stofzuigen.
pi_69188324
Nou zeg ik allemaal mn best doen om te zorgen dat mn vriezer niet helemaal over mn vloer ontdooide (als in de nattigheid) blijkt de emmer waar ik hem net mee heb uitgesopt lek te zijn
alsnog mn vloer kei nat
pi_69190230
Is meteen je vloer mooi schoon

De boodschappen zijn in huis. Nu nog inpakken.
pi_69190466
Maar het is geen schoon sopje!
(ik ben licht smetvrezig )
pi_69190647
Doe niet echt aan huishouden. Soms doe ik boodschappen (eens in de 2 weken wellicht), ik draai en af en toe een wasje en ruim de vaatwasser wel eens in. Verder zorgt de schoonmaakster ervoor dat alles in mijn afwezigheid netjes blijft, mijn overhemden gestreken zijn en de zure melk ui de koelkast verdwijnt.

Gilma, dikke pakkerd van me
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_69190883
Alleen af gewassen had verder geen zin om iets te doen vandaag
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:30:30 #22
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69190986
was gedaan en opgehangen en de afwas gedaan
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:59:46 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69191997
Ik heb vanochtend alleen de gordijnen open gedaan en m'n bed open geslagen. En m'n ontbijtbord + mok in de vaatwasser gezet. En de tankbonnetjes + McDonalds bekers uit de auto in de kliko gegooid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:03:15 #24
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_69192134
Eh....nog nix. Maar ik ga zo naar huis!
Ik ben van pindavlees
pi_69192445
Hmm ik ben dus niet de enige met lente-schoonmaak-kriebels
Vandaag heb ik afgewassen, de keuken helemaal geschrobt, overal stof gezogen, kattenbak schoongemaakt, een heleboel troep opgeruimd, vuilnis weggebracht......etc.
En dit alles in het huis van mn broertje, wat een vuil zwijn is dat
Whatever you're about to discover we off that.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')