dat moet ook wel vaker gebeuren maar ik heb niet zo veel tijd de laatste week (slechte timing dus die grote schoonmaak) en de grote schoonmaak duurt al een weekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:06 schreef ymme het volgende:
Grote schoonmaak, hoort daar de wasjes bij:? Lijkt me dat dit wel vaker moet gebeuren hihi.
Koelkast heb ik vorige week schoongemaakt.
Die plakrollen vind ik dus echt niets hé. Maar de honden en katten mogen hier dus ook niet op de banken. Dat scheelt een hele hoop.
Beetje stofzuigen en stoffen elke dag, en je ziet eigenlijk bijna niet dat er beesten rondlopen.
En als het slecht weer is, moet je eigenlijk wat vaker dweilen. Maar dat vertik ik, je ziet een paar minuten daarna toch weer de poten op de vloer staan.
Dit doe ik gewoon 2x per week.
Oh ja dat zei je al. Dat zou me hier echt niet lukken. We hebben ook gestoffeerde eetkamerstoelen namelijk en fluwelen gordijnen, dus er zit altijd wel haar ergens. Het werkt trouwens ook goed op de krabpaal en op de loper op de trap. En op je klerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb ze echter ook niet nodig. Omdat ze hier dus niet op de stoffen banken komen.
De rest doe ik met een natte doek of stofzuiger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |