Lekker toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, weer een nieuw opsom topic voor de dwangneuroten.
Woon je bij je moeder, of poetst zij jouw huis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder heeft vandaag de bovenverdieping, zolder en woonkamer gedaan
Ik zelf heb gewerkt. En bij thuiskomst bed afgehaald. Even buiten gehangen, schone erop
Vaatwasser uitgepakt.
Oh, wat lief.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef ymme het volgende:
Mijn moeder poets zo af en toe eens bij ons thuis.
Als ik en mijn vriend een drukke week hebben.
Komt maar 1 eens per maand voor ongeveer, dat ze mij helpt.
Een klein huis is erger en lastiger dan een groot huis. Je hebt het zo vol, het lijkt veel sneller een troep en je hebt minder opbergruimte. Geloof me, een groter huis is veeeeel makkelijker opgeruimd en schoon te houden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier weer niks.Lang leve migraine...
Zo maar eens de was opvouwen en kijken of ik nog wat rommeltjes kan opruimen want ik word een beetje moe van zo'n onoverzichtelijke kamer. Dertig vierkante meter en nog lukt het me niet.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn tas zo op de grond gesmeten dat het -met de rest van de 'situatie' hier op de grond - net lijkt alsof er een bom is ontploft. En nee, dat ga ik nu niet opruimen
Niet bepaald, maar ik heb er nu echt de energie niet voor. Ik ruim het zondag en anders maandag allemaal wel op. Ik heb een hekel aan 'half opruimen', als ik eenmaal begonnen ben moet het ook allemáál netjes zijn. Daar neem ik dan liever de tijd voor.quote:
Morgen gewoon nog een keer laten draaien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
de nog niet zo stinkende kleding uit de gisteren uitgedraaide wasmachine geplukt die ik morgen aan wil en de rest maar weer teruggestopt. Zolang je het niet ziet, is het er niet
das langquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Morgen gewoon nog een keer laten draaien.
Ik heb dat wel eens bijna twee weken volgehouden.Om de dag die machine weer aan met iedere keer het voornemen om hem deze keer echt leeg te halen en de boel op te hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |