quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
als je dan zo die link naar die foto neemt, kun je het cijfertje veranderen en krijg je nog meer foto's te zien!
ja ga zijn punt nog is kracht bijzetten ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef JoPiDo het volgende:
ik zou eerder klagen over het gehalte lelijke meisjes op de site, want uiteraard heb ik de site eerst grondig bestudeerd voordat ik ging reageren in dit topic
Wordt academisch niveau nu belachelijk gemaakt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, opa.
[..]
Zolang jij en een paar figuren van jouw niveau de enigen zijn die dat denken, zal ik daar niet bepaald wakker van liggen.
Dat is het sowieso al omdat er gevraagd wordt om lekkere en sexy foto's. Het is geen foto van een kindje in bad genomen door moederlief, hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:57 schreef JoPiDo het volgende:
bovendien zorgt deze ophef ervoor dat een in beginsel onschuldig genomen foto zijn onschuld verliest, om mensen die er heisa en drukte om maken
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al omdat er gevraagd wordt om lekkere en sexy foto's. Het is geen foto van een kindje in bad genomen door moederlief, hoor.
In beginsel onschuldig, my ass:
[ afbeelding ]
__
En wat aan deze peuters sexy gevonden moet worden mag TMF me uitleggen:
[ afbeelding ]
TMF maakt die foto's toch niet ... ze vinden zichzelf blijkbaar sexy (genoeg) dus sturen ze die foto'squote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is het sowieso al omdat er gevraagd wordt om lekkere en sexy foto's. Het is geen foto van een kindje in bad genomen door moederlief, hoor.
[ afbeelding ]
__
[ afbeelding ]
En dat is dus het verschil in onze interpretaties, denk ik. Het kan wel een normaal leuke strandfoto zijn maar het is wel in een wedstrijd om sexy en lekker te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
dat je zo extreem reageert zegt meer over hoe jij op dit soort foto's reageert, dan de betekenis van de foto's of wat er op de foto's te zien is, ondanks de context waarin deze foto's geplaatst zijn
Het is geen YouTube, hoor. Het zijn maar twintig pagina's en als je daar even overheen scant heb je al gauw je materiaal. Ik post hier op Fok! voor het eerst (dit is mijn eerste topic en eerste post) dus ik wou wel eerst even goed onderzoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
je pakt wel de absolute excessen van de website er uit, je hebt grondig speurwerk verricht![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En dat is dus het verschil in onze interpretaties, denk ik. Het kan wel een normaal leuke strandfoto zijn maar het is wel in een wedstrijd om sexy en lekker te zijn.
Ik reken context absoluut voor de volle honderd procent mee in deze.
[..]
Het is geen YouTube, hoor. Het zijn maar twintig pagina's en als je daar even overheen scant heb je al gauw je materiaal. Ik post hier op Fok! voor het eerst (dit is mijn eerste topic en eerste post) dus ik wou wel eerst even goed onderzoeken.
Haha, oké.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef JoPiDo het volgende:
ik had het niet over meerderjarige exemplaren he
Uitdagend, je ziet nietsquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Hmm die foto van 15-jarige Suus is wel wat bedenkelijk ja
quote:Aan dit channel kun je niet meer meedoen, deze is al gesloten..
Volgens mij is er al iets gebeurdquote:Het channel waarin dit item zit, is niet meer actief...
Het is toch kunst?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Hmm die foto van 15-jarige Suus is wel wat bedenkelijk ja
Jouw achternaam is zeker van Hertum?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
__
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |