quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
De elinemanie heeft ook al toegeslagen bij de lunchroom waar ik vanmiddag was... het dagmenu heet 'het vandaagje'
Mensonterende saaiheid!quote:
Tsja, dan is het ook geen wonder dat Marielin gisteren tijdens de karrenwielhangproef last had van het feit dat Eline minder weegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef akveor het volgende:
Eline 55 kg -3
Pim 75 kg -6
Marielin 58kg -5
Jeroen ??kg -?
DGK, dat was echt revolutionair voor mij. Heb zovaak de slappe lach gehad achter de streams.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef logicc123 het volgende:
Poll: Wat is de beste RLSBigbrother De gouden kooi The Bunker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DGK was het slechtste ooit. Ben er 3 keer opnieuw aan begonnenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef logicc123 het volgende:
Poll: Wat is de beste RLSBigbrother De gouden kooi The Bunker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor mij ook DGK, ondanks de manipulaties. Die types die daar inzaten zoals Natasia , brian, huub, Nena, Nathanael, Jaap. Zoveel meer persoonlijkheid dan wat we nu zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DGK, dat was echt revolutionair voor mij. Heb zovaak de slappe lach gehad achter de streams.
Echter, the bunker heeft ook potentie als de beste RLS ooit. Dan moet er nog wel wat aan het concept gesleuteld worden.
Willen alle overgebleven Cossers hun tandvlees even laten zien?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Willen alle overgebleven Cossers hun tandvlees even laten zien?
Als we nou eens een tandarts naar binnen zouden sturen?quote:
Moet binnenkort naar de tandarts dus nee dank je!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Willen alle overgebleven Cossers hun tandvlees even laten zien?
dat zegt helemaal niet veel, de bunker is nog geen maand online en dgk heeft 'jaren' gelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Voor mij ook DGK, ondanks de manipulaties. Die types die daar inzaten zoals Natasia , brian, huub, Nena, Nathanael, Jaap. Zoveel meer persoonlijkheid dan wat we nu zien.
Vooral de camping was echt uniek, ik heb vrijwel niet geslapen die avonden!, Jaap met die Jurk van Lieke.
De chinese afhaalmaaltijd die geruwineerd werd door Jaap enz.
ps. wel veelzeggen eigenlijk nu 0 stemmen voor thebunkr, terwijl thebunker nog loopt en we zelfs in een thebunker topic zitten.![]()
ik ben benieuwd wat je bedoelt met "het totaal niet snappen" ?.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef hondjes het volgende:
Dgk, was echt grandioos van opzet.
en leuke is, nog zijn er mensen , die het totaal niet snappen.
Cremeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat is uw mening BQ?![]()
Tijdens DGK honderd keer uitgelegd, en ja, wel enige voorkennis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:40 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat je bedoelt met "het totaal niet snappen" ?.
Wat weet jij van de gouden kooi wat zij dan niet weten?
ik heb dgk tot het einde gevold, ook op fok meegelezen. Geef eens een hint misschien weet ik wel wat jij dan bedoelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tijdens DGK honderd keer uitgelegd, en ja, wel enige voorkennis.
Nu doe ik het niet meer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |