Dan maak je hem?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voordat hij nooit meer opstart
[..]
Je gaat toch niet meer naar buiten
Hij is ergens van binnen afgefikt, dus weet niet of dat gaat werkenquote:
Gezelligquote:
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denkenquote:
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.quote:
Lekker positiefquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.
Ja idd, terwijl het toch wat anders isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denken
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
kun je alleen TT's met de term sletjes erin bedenken?
het wordt kei mooi weer donderdagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.
Vandaar ook de 'in een oogopslag'quote:
Echt wel: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=verwachtingquote:
Ow, klotequote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is ergens van binnen afgefikt, dus weet niet of dat gaat werken
Maar 6mm regen en 70% kans op regen. ooooo, dat valt wel mee tochquote:
jahquote:
onweerquote:
En hoop doet levenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jahhet is al een wonder dat hij het nu deed
Maar ik heb heb hoop
Kan een probleempje met warmte zijn mischien ff stofzuigenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jahhet is al een wonder dat hij het nu deed
Maar ik heb heb hoop
Hij is onlangs helemaal schoongemaakt, heeft wel effect gehad, maar niet opgelost. Hij is gewoon van binnen ergens kapot.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan een probleempje met warmte zijn mischien ff stofzuigen
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denken
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Keertje nakijken, misschien is er wat koelpasta of iets in die richting weg en oververhit hij daardoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is onlangs helemaal schoongemaakt, heeft wel effect gehad, maar niet opgelost. Hij is gewoon van binnen ergens kapot.
Jij bent eng.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.
*checkt fobo. het lijkt nog ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.
als ie doorgefikt is? Einstein leeftquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed he!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
*checkt fobo. het lijkt nog ook
cue, jij hebt ook al gespiekt![]()
ach probeer ook maar behulpzaam te zijnquote:
Quote?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar hij is bij Quote geweest en daar hebben ze erna gekeken en schoongemaakt, maar had geen effect. Officieel is hij al ten dode opgeschreven
Met heeeeeeeeeel veel geduld kreeg ik hem nog aan de praatquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quote?
Dus je werkt op een dode laptopknap hoor!
In dat geval kan ze hen Frankentein noemenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quote?
Dus je werkt op een dode laptopknap hoor!
ow ok.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met heeeeeeeeeel veel geduld kreeg ik hem nog aan de praat![]()
Quote/switch.. van die bedrijven
Maar dan met de juiste spelling?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In dat geval kan ze hen Frankentein noemen
Frankentijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Keertje nakijken, misschien is er wat koelpasta of iets in die richting weg en oververhit hij daardoor.
Dat is waar, kan me voorstellen dat dat ding het moeilijk heeft danquote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoor
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Frankentijn?Nee, je zei het in hoofdlettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoor
Maar dan zou dus alles kapot gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar, kan me voorstellen dat dat ding het moeilijk heeft dan
Nee, is echt afzien merk ik welquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan zou dus alles kapot gaan
Het is ook niet makkelijk om hot te zijn
Truste! morgen mét fobo?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Mensen duik lekker me bedje in slaaplekker allemaal
trustequote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Mensen duik lekker me bedje in slaaplekker allemaal
Hij heeft al een foboquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, is echt afzien merk ik wel
[..]
Truste! morgen mét fobo?
Heb ik geen last van ben namelijk ijskoudquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan zou dus alles kapot gaan
Het is ook niet makkelijk om hot te zijn
sssttt... voelt het sissen bij aanrakingquote:Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ik geen last van ben namelijk ijskoud
Oehwquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sssttt... voelt het sissen bij aanraking
deed ik je pijn?quote:
Dat doet mij denken aan dinges! De jeugd van Tegewnoordig met die eerste hit van hun.quote:
Pas dan ook op je weet hoe je kan zijnquote:
Sorry..quote:
quote:
watskeburt?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan dinges! De jeugd van Tegewnoordig met die eerste hit van hun.
Ik luister naar beiden nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
watskeburt?
lauw en weetog komt toch meer van Extince eigenlijk
groot gelijkquote:
Die ook nietquote:
wat wel dan?quote:
Zou ik eerder voor Grof geschut gaan.quote:
ken ik niet, klinkt als rock iigquote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor Grof geschut gaan.
Valt opzich wel mee.. gewoon relaxte muziekquote:
Daar prikte ik niet eens!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje laat, nu zit er een kuil in m'n wang...
kan ik niet zo goed tegenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee.. gewoon relaxte muziek
relaxte muziek niet?quote:
in de file wel..zonnetje erbij, zonnebril op, radio 4quote:
Owww okequote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de file wel..zonnetje erbij, zonnebril op, radio 4
Ergens waar je gevoelloos bent blijkbaarquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww okeDan is het goed
[..]
Ergens waar je gevoelloos bent blijkbaar
Wat waar waarom?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:55 schreef halfbearad het volgende:
Beuh. Kroeg was een beetje saai. Mn wingman kwam niet opdagen. En daarbij moest ik de plannen die ik met mn interesse heb gepland afzeggen.
Komt goedquote:
Dat is kutquote:Op maandag 18 mei 2009 23:55 schreef halfbearad het volgende:
Beuh. Kroeg was een beetje saai. Mn wingman kwam niet opdagen. En daarbij moest ik de plannen die ik met mn interesse heb gepland afzeggen.
ik voorspel dat je binnen no-time 4 PM's hebtquote:
dag sletquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voorspel dat je binnen no-time 4 PM's hebt
quote:
vrouw, je UI, de mannen in deze reeks...de 4 PM's die ik je zo stuurquote:
Hey :wquote:
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouw, je UI, de mannen in deze reeks...de 4 PM's die ik je zo stuur
Ah, okquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je lang wachten...ik ben heul verlegen onlinequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:10 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ah, ok
Nou, ben benieuwd, heb nog niks
Hey, check haar fobo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh?quote:
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je lang wachten...ik ben heul verlegen online
Dat ligt eraan...drink je water of wodka?quote:
Die zijn er hier geenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannen
Je weet dat dat een fabeltje is he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Groot glas water drinken voordat je naar bed gaat.
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang singlequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannen
Je vergeet de fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang single
ik wilde het ook vragen maar nu durfde ik helemaal niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang single
Niet gezellig, maar dom.quote:
Wat is daarmee?quote:
Fijn!quote:
Leeftijd staat in mijn fobo he, 24-01-1983, reken maar uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat fabeltje werkt anders best goed.
Kan wel lekker en gezellig zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niet gezellig, maar dom.
Vanavond heb ik veel tequila, hoe schrijf je dat? Op bij een vriendin thuis.
En ik had die man gebelt, maar hij nam niet op en ik ga niet in spreken.
Sporten, iets intensiefs (sex, hardlopen ofzo) of vragen of iemand je een mep in het gezicht geeft werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ben nu niet echt zat alleen aangeschoten, maar dat is van donderdag elke dag en dat is vaak.
Dat was voor iemand die dat wel weet, niet tegen jouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Kan wel lekker en gezellig zijn!![]()
Waarom is het dom dan? En ik ken jou niet, dus ook geen verhalen over mannen
"die man " wie is die man ? je bent nieuw hier dus die man is nog onbekend voor onsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niet gezellig, maar dom.
Vanavond heb ik veel tequila, hoe schrijf je dat? Op bij een vriendin thuis.
En ik had die man gebelt, maar hij nam niet op en ik ga niet in spreken.
dus dat doe ik verkeerd...meestal ben ik degene die mept als ie dronken isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sporten, iets intensiefs (sex, hardlopen ofzo) of vragen of iemand je een mep in het gezicht geeft werken
Dat klopt. Daarom drink je water zodat je dat vochttekort überhaupt niet krijgt. Het meeste pis je weer uit, maar je houd wel wat binnen mits je het niet te bont hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoor![]()
Is helemaal goed gekomen
edit: Sorry, zie nu pas dat je prostituee bent.. Dan is het helemaal handig toch, zie je al die vieze mannen ook minder helder
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:25 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat was voor iemand die dat wel weet, niet tegen jouw.
Dom gewoon omdat het tevaak is.
Hoeveel PM's heb je ondertussen gehad?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoor![]()
Is helemaal goed gekomen
edit: Sorry, zie nu pas dat je prostituee bent.. Dan is het helemaal handig toch, zie je al die vieze mannen ook minder helder
valt me tegenquote:
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil maken
Waar hebben jullie het nou weer overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.
Nee maar ik had daar vanmorgen iets over gezegd. Dat ik niet durfde bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil maken
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomenquote:
Ik heb nog wel een spoor liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
heeft iemand de draad ergens gezien? ik ben hem kwijt
Aha ok, blijkbaar niet interesant genoeg geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomen
mooi, dat was ik ook bijster iddquote:
Zie je, iemand weet dat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.
Ok, je naam en die regel onder je post gaven me een andere gedachte, excusesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef lichtekooi het volgende:
Ik was vergeten iets te zeggen
dat ben ik niet.![]()
En ik ben maar iets jonger als jij.
Ah, standaard verhaal dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
6 topics...dat is ongeveer vanmorgen dus iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Zie je, iemand weet dat!
hij nam dus niet op en nu ga ik niet terug bellen meer.
ik was het niet!quote:
Geen fobo foto , go figurequote:
Misschien daarom juist... Als ik me wil tentoonstellen, ga ik wel naar de kroeg. Dat is ook een stuk efficienterquote:
zou ik ook niet doen. stuur morgen maar een smsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Zie je, iemand weet dat!
hij nam dus niet op en nu ga ik niet terug bellen meer.
Dat is vast niet mijn kroegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Misschien daarom juist... Als ik me wil tentoonstellen, ga ik wel naar de kroeg. Dat is ook een stuk efficienter
Ook niet jouw instelling merk ik....quote:
misschien is het wel dezelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de verkeerde.
verklaar u nader?quote:
je meent hetquote:
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzoquote:
weet ik ook nietquote:
:welke acties ?quote:
MM is Memento Moriquote:
Nope, jou ook nietquote:
hoogstens als ik struikelquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzo
Dat was een grapje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Miss-Madness het volgende:
PM!!!(
)
[..]
Ok, je naam en die regel onder je post gaven me een andere gedachte, excuses
[..]
Ah, standaard verhaal dus
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* wrijft in ogen * Oh dan verbeeld ik het me denk ik.
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofrescaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
gevondenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
vond ik ookquote:
Tja, ik wil het niet, ik weet het gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofresca
dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
Oehhh, je handen zijn wel koud.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
gevondenKom eens wat dichterbij liggen, is lekker warm
Ik heb wel iets anders warmsquote:
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat was een grapje!
Toen ik zei dat ik chick een stom woord vindt, gingen ze allemaal zeggen dat dat niet kon met die naam.
Dat is uiteraard om te provocerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
en dan iets van mij zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die circuitrijden duur noemen![]()
Isdatzo en zijn brommervriendjes
quote:
dan knuffelen we daarna wel weer verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go backquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.
kom maar knulquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat zou dat fijn zijn zo'n knuffel....![]()
Dat vindt ik raar, want als ik bloem had geheten en had gezegt dat ik zo lekker ruik, dacht je toch ook niet dat ik een bloem was?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
Dan heb jij mn schotse ruit nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go back
Ik vecht niet....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Die willen toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Picky sedanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die willen toch niet![]()
Plus ze zijn mij wat te snel op hun tenen getrapt
Ik moest meer lachen om de simpelheidquote:
De naam die je nu gebruikt is meer suggestief als een bloem hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat vindt ik raar, want als ik bloem had geheten en had gezegt dat ik zo lekker ruik, dacht je toch ook niet dat ik een bloem was?
Die naam is juist een soort vermoming
Ow je hebt al gewonnenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om de simpelheid![]()
Ja,quote:
Truste!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:00 schreef ArTiC het volgende:
gezien ik nu echt de draad, het spoor en alles wat erbij hoort kwijt ben...welterusten
Dat wel, maar de meeste geven toch niet een naam als iets wat ze zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik moest meer lachen om de simpelheid![]()
[..]
De naam die je nu gebruikt is meer suggestief als een bloem heEn daarnaast houd ik wel van bloemen, ze ruiken lekker, zijn fleurig en geven kleur aan je leven
Ja jij in zijn bed natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hooh! Wacht eens even, wat denk jij gewonnen te hebben?
Aardige omaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat wel, maar de meeste geven toch niet als iets wat ze zijn?
Ik was met mijn zus toen ik die naam maakte, mijn oma noemde haar een keer zo toen we daar kwamen, maar we wisten allebei niet wat het betekende toen.
Grappig! Als je oma je zus zo noemt, heb je of een toffe oma, of je zus gaf goeie aanleidingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat wel, maar de meeste geven toch niet een naam als iets wat ze zijn?
Ik was met mijn zus toen ik die naam maakte, mijn oma noemde haar een keer zo toen we daar kwamen, maar we wisten allebei niet wat het betekende toen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hooh! Wacht eens even, wat denk jij gewonnen te hebben?
Dat dus. en stop eens met kietelen !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij in zijn bed natuurlijkje bent slimmer dan dit
Mn broertje had een nieuw spaans scheldwoord geleerd zonder de betekenis te weten en noemde mij vervolgens hoerenjong.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Grappig! Als je oma je zus zo noemt, heb je of een toffe oma, of je zus gaf goeie aanleiding
En.. ik wist het ook niet
Het is een hint. Ik heb aandacht nodig. Kom eens hier jij!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. en stop eens met kietelen !
Leuke zus?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef lichtekooi het volgende:
Mijn oma was een beetje boos.
Daar hadden mijn zus en ik het over toen ik op fok kwam.
zij is hier al langer.
Ojee! Het begint al het rare gepraat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik heb aandacht nodig. Kom eens hier jij!
Oe!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is een hint. Ik heb aandacht nodig. Kom eens hier jij!
ach wel nee, het topic is nog niet volquote:
Neuh ik geef jou en Ofresca de ruimtequote:
En dan noemt ze je zus een hoer? En ga je dat op FOK! bespreken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef lichtekooi het volgende:
Mijn oma was een beetje boos.
Daar hadden mijn zus en ik het over toen ik op fok kwam.
zij is hier al langer.
Wij hebben ruimte zat in bed hoorquote:
Fotos van je zus en jou!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt mijn zus wel leuk
En ik moet ook naar bed denk ik, want ik moet te veel denken wat ik zeg met die tequila in mijn hoofd
Daar kan nog wel een schepje bovenop.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos van je zus
Nee dat is ook niet goed teveel denken
Ow heb jij zo'n groot bed danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wij hebben ruimte zat in bed hoordankje.
Zo danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar kan nog wel een schepje bovenop.
Nee, maar we liggen dicht tegen elkaar aanquote:
Ah top , goed hey fijne nacht dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar we liggen dicht tegen elkaar aan
Ze had niet zo veel aan en dat vondt oma niet goed en daarom zei ze dat. maar ze hoefde niet meer weg, alleen naar de auto, maar toen moest ze een vest aan van haarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan noemt ze je zus een hoer? En ga je dat op FOK! bespreken?
Je zus leest je reacties hier dus ook, beetje oppassen op wat je zegt dus
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos van je zus en jou!
Nee dat is ook niet goed teveel denken
*pakt Ofresca vast.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn bed roept nu wel heel hard.
Trusten sletjes en schatten!
Hee! Dat is wel een heel goed ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:20 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogen
daar had je zelf nog niet aan gedacht?quote:
Ik ben vrij morgen en heb nog geen zin om te slapen. School doe ik allang niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:17 schreef djayzz het volgende:
@ Miss-Madnes, waarom ben jij nog zo laat wakker?
Morgen geen werk/school of heb je gewoon geen zin om te slapen?
Je spelfouten nemen we wel voor lief na al die drankquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ze had niet zo veel aan en dat vondt oma niet goed en daarom zei ze dat. maar ze hoefde niet meer weg, alleen naar de auto, maar toen moest ze een vest aan van haar
dat is bijna 10 jaar geleden!
Weer een voor mn lijstje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:20 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogen
Ok, same herequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen en heb nog geen zin om te slapen. School doe ik allang niet meer![]()
[..]
Je spelfouten nemen we wel voor lief na al die drank![]()
Slaap lekker!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn bed roept nu wel heel hard.
Trusten sletjes en schatten!
Je durft het niet aan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
Ik ga zo ook maar eens, geen zin om als enige vrouw over te blijven hier
Inderdaad, wij zijn welopgevoede en nette jongemannen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je durft het niet aan?
Zo erg zijn we niet hoor.
Maar weltrusten
Helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn welopgevoede en nette jongemannen!
Was het maar zo'n feest...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:56 schreef MNR het volgende:
Morgu heren
Zo vroeg, maar oh zo lekker is dat. Want we hoeven nog maar 1 dagje te werken en dan hebben we 2 dagen extra vrij en buiten is alles nog lekker stil en rustig. Het heeft wel wat
Whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
Wel heeft de barvrouw me gisteren een mooi trucje laten zien
Wat een bizarre nacht weer
Hahaha! Ik ken het concept niet, maar het klinkt leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:02 schreef kingmob het volgende:
Als je niets te doen hebt moet je altijd "rare trucjes die jij met je lichaam kan" spelen, het schept een band
Vroeg niet bepaald nog geen 2 weken terug was ik op dit tjdstip al aan het werk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:56 schreef MNR het volgende:
Morgu heren
Zo vroeg, maar oh zo lekker is dat. Want we hoeven nog maar 1 dagje te werken en dan hebben we 2 dagen extra vrij en buiten is alles nog lekker stil en rustig. Het heeft wel wat
Om de beurt moet je een raar trucje doen met je lichaam zoals je vingers raar buigen. Ik kan bijvoorbeeld kippenvel maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik ken het concept niet, maar het klinkt leuk.
Wat kan ik me erbij voorstellen? Geef eens een hoogtepunt van de avond
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:50 schreef MNR het volgende:
Hihihi, goeiemorgen![]()
Ow Noukie tochIk hoop dat je benauwdheid snel bijtrekt
Ik om altijd uit bij de grote verdwijntrucquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:06 schreef kingmob het volgende:
Uiteindelijk kom je altijd uit bij de genantere trucjes
klinkt goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Om de beurt moet je een raar trucje doen met je lichaam zoals je vingers raar buigen. Ik kan bijvoorbeeld kippenvel maken.
Uiteindelijk kom je altijd uit bij de genantere trucjes
Overmorgen!quote:
Nee, dan slaap ik uit.quote:
Wat of wie is er vroeg vandaag ?quote:
Ja, inderdaad en lang ook!quote:
Ik. Was om 6 uur wakker (klaar met slapen en benauwd) en nu ben ik vrij vroeg op kantoor voor mijn doenquote:
Belsquote:
Q!quote:
Hopelijk ik ookquote:
Vanavond!!quote:
Gezelligheidquote:
CGquote:
1 uur CS is half 11 alweer wegquote:
Ahh zo, gelukkig is dat voor mij andersquote:
Ik was een uur voor mijn wekker wakker vanmorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
Hopelijk ik ookDe wekker vanochtend was weer een straf
Kan ik niet woensdag al naar jou toequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh zo, gelukkig is dat voor mij anders
quote:
Aah oke heeft er mogelijk mee te maken dat de nachten nu flink stukken warmer weer zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik. Was om 6 uur wakker (klaar met slapen en benauwd) en nu ben ik vrij vroeg op kantoor voor mijn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |