Helaasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn welopgevoede en nette jongemannen!
Was het maar zo'n feest...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:56 schreef MNR het volgende:
Morgu heren
Zo vroeg, maar oh zo lekker is dat. Want we hoeven nog maar 1 dagje te werken en dan hebben we 2 dagen extra vrij en buiten is alles nog lekker stil en rustig. Het heeft wel wat
Whehequote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:58 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
Wel heeft de barvrouw me gisteren een mooi trucje laten zien
Wat een bizarre nacht weer
Hahaha! Ik ken het concept niet, maar het klinkt leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:02 schreef kingmob het volgende:
Als je niets te doen hebt moet je altijd "rare trucjes die jij met je lichaam kan" spelen, het schept een band
Vroeg niet bepaald nog geen 2 weken terug was ik op dit tjdstip al aan het werk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:56 schreef MNR het volgende:
Morgu heren
Zo vroeg, maar oh zo lekker is dat. Want we hoeven nog maar 1 dagje te werken en dan hebben we 2 dagen extra vrij en buiten is alles nog lekker stil en rustig. Het heeft wel wat
Om de beurt moet je een raar trucje doen met je lichaam zoals je vingers raar buigen. Ik kan bijvoorbeeld kippenvel maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik ken het concept niet, maar het klinkt leuk.
Wat kan ik me erbij voorstellen? Geef eens een hoogtepunt van de avond
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:50 schreef MNR het volgende:
Hihihi, goeiemorgen![]()
Ow Noukie tochIk hoop dat je benauwdheid snel bijtrekt
Ik om altijd uit bij de grote verdwijntrucquote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:06 schreef kingmob het volgende:
Uiteindelijk kom je altijd uit bij de genantere trucjes
klinkt goed!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Om de beurt moet je een raar trucje doen met je lichaam zoals je vingers raar buigen. Ik kan bijvoorbeeld kippenvel maken.
Uiteindelijk kom je altijd uit bij de genantere trucjes
Overmorgen!quote:
Nee, dan slaap ik uit.quote:
Wat of wie is er vroeg vandaag ?quote:
Ja, inderdaad en lang ook!quote:
Ik. Was om 6 uur wakker (klaar met slapen en benauwd) en nu ben ik vrij vroeg op kantoor voor mijn doenquote:
Belsquote:
Q!quote:
Hopelijk ik ookquote:
Vanavond!!quote:
Gezelligheidquote:
CGquote:
1 uur CS is half 11 alweer wegquote:
Ahh zo, gelukkig is dat voor mij andersquote:
Ik was een uur voor mijn wekker wakker vanmorgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:27 schreef Belsezar het volgende:
Hopelijk ik ookDe wekker vanochtend was weer een straf
Kan ik niet woensdag al naar jou toequote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh zo, gelukkig is dat voor mij anders
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |