Ow heb jij zo'n groot bed danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wij hebben ruimte zat in bed hoordankje.
Zo danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daar kan nog wel een schepje bovenop.
Nee, maar we liggen dicht tegen elkaar aanquote:
Ah top , goed hey fijne nacht dan maarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar we liggen dicht tegen elkaar aan
Ze had niet zo veel aan en dat vondt oma niet goed en daarom zei ze dat. maar ze hoefde niet meer weg, alleen naar de auto, maar toen moest ze een vest aan van haarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan noemt ze je zus een hoer? En ga je dat op FOK! bespreken?
Je zus leest je reacties hier dus ook, beetje oppassen op wat je zegt dus
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fotos van je zus en jou!
Nee dat is ook niet goed teveel denken
*pakt Ofresca vast.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn bed roept nu wel heel hard.
Trusten sletjes en schatten!
Hee! Dat is wel een heel goed ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:20 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogen
daar had je zelf nog niet aan gedacht?quote:
Ik ben vrij morgen en heb nog geen zin om te slapen. School doe ik allang niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:17 schreef djayzz het volgende:
@ Miss-Madnes, waarom ben jij nog zo laat wakker?
Morgen geen werk/school of heb je gewoon geen zin om te slapen?
Je spelfouten nemen we wel voor lief na al die drankquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ze had niet zo veel aan en dat vondt oma niet goed en daarom zei ze dat. maar ze hoefde niet meer weg, alleen naar de auto, maar toen moest ze een vest aan van haar
dat is bijna 10 jaar geleden!
Weer een voor mn lijstje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:20 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik mis de opmerking nog, waarin je suggereert dat ze ook nog seks met elkaar moeten hebben voor jouw ogen
Ok, same herequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen en heb nog geen zin om te slapen. School doe ik allang niet meer![]()
[..]
Je spelfouten nemen we wel voor lief na al die drank![]()
Slaap lekker!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef Ofresca het volgende:
Mijn bed roept nu wel heel hard.
Trusten sletjes en schatten!
Je durft het niet aan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Slaap lekker!!![]()
Ik ga zo ook maar eens, geen zin om als enige vrouw over te blijven hier
Inderdaad, wij zijn welopgevoede en nette jongemannen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je durft het niet aan?
Zo erg zijn we niet hoor.
Maar weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |