Dan maak je hem?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voordat hij nooit meer opstart
[..]
Je gaat toch niet meer naar buiten
Hij is ergens van binnen afgefikt, dus weet niet of dat gaat werkenquote:
Gezelligquote:
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denkenquote:
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.quote:
Lekker positiefquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.
Ja idd, terwijl het toch wat anders isquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denken
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef ArTiC het volgende:
kun je alleen TT's met de term sletjes erin bedenken?
het wordt kei mooi weer donderdagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope! Echt niet. Ik heb andere verplichtingen. En daarbij, het gaat toch regenen.
Vandaar ook de 'in een oogopslag'quote:
Echt wel: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=verwachtingquote:
Ow, klotequote:Op maandag 18 mei 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is ergens van binnen afgefikt, dus weet niet of dat gaat werken
Maar 6mm regen en 70% kans op regen. ooooo, dat valt wel mee tochquote:
jahquote:
onweerquote:
En hoop doet levenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jahhet is al een wonder dat hij het nu deed
Maar ik heb heb hoop
Kan een probleempje met warmte zijn mischien ff stofzuigenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jahhet is al een wonder dat hij het nu deed
Maar ik heb heb hoop
Hij is onlangs helemaal schoongemaakt, heeft wel effect gehad, maar niet opgelost. Hij is gewoon van binnen ergens kapot.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan een probleempje met warmte zijn mischien ff stofzuigen
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je ava deed mij in een oogopslag aan die van Ado denken
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Keertje nakijken, misschien is er wat koelpasta of iets in die richting weg en oververhit hij daardoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is onlangs helemaal schoongemaakt, heeft wel effect gehad, maar niet opgelost. Hij is gewoon van binnen ergens kapot.
Jij bent eng.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.
*checkt fobo. het lijkt nog ookquote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Tis die van mij en niemand anders. Het is dan ook ik op de foto.
als ie doorgefikt is? Einstein leeftquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed he!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
*checkt fobo. het lijkt nog ook
cue, jij hebt ook al gespiekt![]()
ach probeer ook maar behulpzaam te zijnquote:
Quote?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar hij is bij Quote geweest en daar hebben ze erna gekeken en schoongemaakt, maar had geen effect. Officieel is hij al ten dode opgeschreven
Met heeeeeeeeeel veel geduld kreeg ik hem nog aan de praatquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quote?
Dus je werkt op een dode laptopknap hoor!
In dat geval kan ze hen Frankentein noemenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quote?
Dus je werkt op een dode laptopknap hoor!
ow ok.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met heeeeeeeeeel veel geduld kreeg ik hem nog aan de praat![]()
Quote/switch.. van die bedrijven
Maar dan met de juiste spelling?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In dat geval kan ze hen Frankentein noemen
Frankentijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Keertje nakijken, misschien is er wat koelpasta of iets in die richting weg en oververhit hij daardoor.
Dat is waar, kan me voorstellen dat dat ding het moeilijk heeft danquote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoor
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Frankentijn?Nee, je zei het in hoofdlettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hallo Cue is zo heet daar kan geen ventilator tegen op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |