Hey, check haar fobo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouw, je UI, de mannen in deze reeks...de 4 PM's die ik je zo stuur
oh?quote:
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je lang wachten...ik ben heul verlegen online
Dat ligt eraan...drink je water of wodka?quote:
Die zijn er hier geenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannen
Je weet dat dat een fabeltje is he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Groot glas water drinken voordat je naar bed gaat.
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang singlequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hou niet zo van opdringerige en makkelijke mannen
Je vergeet de fotoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang single
ik wilde het ook vragen maar nu durfde ik helemaal niet meer natuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke top , nou ga ik het mooi ff verpesten. Vertel eens leeftijd ? hoelang single
Niet gezellig, maar dom.quote:
Wat is daarmee?quote:
Fijn!quote:
Leeftijd staat in mijn fobo he, 24-01-1983, reken maar uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat fabeltje werkt anders best goed.
Kan wel lekker en gezellig zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niet gezellig, maar dom.
Vanavond heb ik veel tequila, hoe schrijf je dat? Op bij een vriendin thuis.
En ik had die man gebelt, maar hij nam niet op en ik ga niet in spreken.
Sporten, iets intensiefs (sex, hardlopen ofzo) of vragen of iemand je een mep in het gezicht geeft werkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ben nu niet echt zat alleen aangeschoten, maar dat is van donderdag elke dag en dat is vaak.
Dat was voor iemand die dat wel weet, niet tegen jouw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Kan wel lekker en gezellig zijn!![]()
Waarom is het dom dan? En ik ken jou niet, dus ook geen verhalen over mannen
"die man " wie is die man ? je bent nieuw hier dus die man is nog onbekend voor onsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:20 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Niet gezellig, maar dom.
Vanavond heb ik veel tequila, hoe schrijf je dat? Op bij een vriendin thuis.
En ik had die man gebelt, maar hij nam niet op en ik ga niet in spreken.
dus dat doe ik verkeerd...meestal ben ik degene die mept als ie dronken isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sporten, iets intensiefs (sex, hardlopen ofzo) of vragen of iemand je een mep in het gezicht geeft werken
Dat klopt. Daarom drink je water zodat je dat vochttekort überhaupt niet krijgt. Het meeste pis je weer uit, maar je houd wel wat binnen mits je het niet te bont hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
placebo effect, je moet de volgende ochtend pas water drinken, dan heb je een vochttekort door het verwerken van de alcohol...het vochttekort veroorzaakt het katergevoel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoor![]()
Is helemaal goed gekomen
edit: Sorry, zie nu pas dat je prostituee bent.. Dan is het helemaal handig toch, zie je al die vieze mannen ook minder helder
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:25 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat was voor iemand die dat wel weet, niet tegen jouw.
Dom gewoon omdat het tevaak is.
Hoeveel PM's heb je ondertussen gehad?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent en wat of je situatie is, maar toen ik nog studente was, had ik dat "probleem" ook hoor![]()
Is helemaal goed gekomen
edit: Sorry, zie nu pas dat je prostituee bent.. Dan is het helemaal handig toch, zie je al die vieze mannen ook minder helder
valt me tegenquote:
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil maken
Waar hebben jullie het nou weer overquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.
Nee maar ik had daar vanmorgen iets over gezegd. Dat ik niet durfde bellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:26 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Is het een man van hier, die je nu verkapt iets duidelijk wil maken
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomenquote:
Ik heb nog wel een spoor liggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef ArTiC het volgende:
heeft iemand de draad ergens gezien? ik ben hem kwijt
Aha ok, blijkbaar niet interesant genoeg geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomen
mooi, dat was ik ook bijster iddquote:
Zie je, iemand weet dat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, het is die man waarvan ze het nummer heeft, maar eerst niet durfde te bellen omdat ze bang was dat hij alleen seks zou willen.
Ok, je naam en die regel onder je post gaven me een andere gedachte, excusesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:28 schreef lichtekooi het volgende:
Ik was vergeten iets te zeggen
dat ben ik niet.![]()
En ik ben maar iets jonger als jij.
Ah, standaard verhaal dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
6 topics...dat is ongeveer vanmorgen dus iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
stuk of 6 topics geleden een keer voorbij gekomen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Zie je, iemand weet dat!
hij nam dus niet op en nu ga ik niet terug bellen meer.
ik was het niet!quote:
Geen fobo foto , go figurequote:
Misschien daarom juist... Als ik me wil tentoonstellen, ga ik wel naar de kroeg. Dat is ook een stuk efficienterquote:
zou ik ook niet doen. stuur morgen maar een smsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Zie je, iemand weet dat!
hij nam dus niet op en nu ga ik niet terug bellen meer.
Dat is vast niet mijn kroegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Misschien daarom juist... Als ik me wil tentoonstellen, ga ik wel naar de kroeg. Dat is ook een stuk efficienter
Ook niet jouw instelling merk ik....quote:
misschien is het wel dezelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar de verkeerde.
verklaar u nader?quote:
je meent hetquote:
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzoquote:
weet ik ook nietquote:
:welke acties ?quote:
MM is Memento Moriquote:
Nope, jou ook nietquote:
hoogstens als ik struikelquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh, iets met de kat niet op het spek binden enzo
Dat was een grapje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Miss-Madness het volgende:
PM!!!(
)
[..]
Ok, je naam en die regel onder je post gaven me een andere gedachte, excuses
[..]
Ah, standaard verhaal dus
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* wrijft in ogen * Oh dan verbeeld ik het me denk ik.
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofrescaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]dat denk ik ook! Ofresca slaapt al lang namelijk
gevondenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
vond ik ookquote:
Tja, ik wil het niet, ik weet het gewoon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat toch dat jij al die meisjes vroeg naar bed wil laten gaan ? eerst Nouk toen auto en nu ofresca
dat dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onder jouw rozenblaadjes dekbed.Kom me maar zoeken.
Oehhh, je handen zijn wel koud.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
gevondenKom eens wat dichterbij liggen, is lekker warm
Ik heb wel iets anders warmsquote:
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat was een grapje!
Toen ik zei dat ik chick een stom woord vindt, gingen ze allemaal zeggen dat dat niet kon met die naam.
Dat is uiteraard om te provocerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
en dan iets van mij zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders warmsDie van jou zijn lekker warm, knuffel!
Hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die circuitrijden duur noemen![]()
Isdatzo en zijn brommervriendjes
quote:
dan knuffelen we daarna wel weer verderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, nou heb je het verpest. Nou wil ik alleen nog maar dat andere warms. Gaat mijn knuffelbui.
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go backquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kom maar ff hier zitten. Heb nog wat warme cup-a-soup en mn handen zijn lekker zacht.
kom maar knulquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat zou dat fijn zijn zo'n knuffel....![]()
Dat vindt ik raar, want als ik bloem had geheten en had gezegt dat ik zo lekker ruik, dacht je toch ook niet dat ik een bloem was?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ok, dat laatste heb ik gemist denk ik![]()
Opmerkelijke nickname en regel dan.. Denk niet dat ik de eerste of enige ben die dat denkt van je hierdoor
Dan heb jij mn schotse ruit nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, once you go "rozenblaadjes dekbed" you never go back
Ik vecht niet....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Die willen toch nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef mrbox het volgende:
Ow vechten we nu met z'n alle om OfrescaDan zijn er 2 andere dames vrij
Dames
Picky sedanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die willen toch niet![]()
Plus ze zijn mij wat te snel op hun tenen getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |