Hadden ze dit maar 2 jaar geleden, dan had ik geen licentie voor VMware gekocht. Ach ja: gewoon die versie van Oracle Sun proberen. Als die bevalt dan heb je mooi ¤80 bespaard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die doet precies hetzelfde als Fusion?
Ja, maar het is niet zo gelikt als VMWare Fusion. En ik denk dat zaken als DirectX-ondersteuning ook niet zo goed werken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die doet precies hetzelfde als Fusion?
Ik denk dat je de resolutie van Windows goed in moet stellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef nelisb het volgende:
Alleen hoe krijg ik hem echt fullscreen? Als ik nu fullscreen kies is het een vierkant midden in mijn scherm, heb dus maar een half scherm in gebruik
Wel eens eerder met MPDeluxe een bestand met meerdere delen uitgepakt? Want zou het aan het bestand kunnen liggen, anders zou je The Unarchiver even moeten proberen, de prettigste uitpaksoftware die er volgens mij is, en je kan de bestanden 97% zeker uitpakken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb dus een aantal bestanden via Rapidshare gedownload namen eindigen .001 t/m .014. Nu wil ik ze met macPar Deluxe uitpakken maar ik krijg het bericht dat archief leeg is.
Maar zodra ik de coments op het forum lees waar ik het weg heb moet het gewoon werken. Moet ik een ander programma proberen?
Normaal gaat het uitpakken met MacPar Deluxe perfect.
Je houdt nooit de ruimte over die aangegeven staat, niet bij HD's, USB-sticks, SD-kaartjes of dvd's. Dat heeft te maken met de manier waarop fabrikanten MB's berekenen meen ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb vandaag een iPod nano 16GB gekocht. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik zag dat de beschikbare ruimte slechts 15GB was. Ik zo: wtf![]()
Hoe komt dat? Hebben ze 1GB gebruikt voor de benodigde software? Wel (een beetje) misleidend dan.
Geen enkel opslag apparaat biedt daadwerkelijk de ruimte die ze beloven. Dat komt omdat een echte kilobyte bestaat uit 1024 bytes, maar de mensen die geheugen en harddisks leveren rekenen met 1000 bytes. Voor kleine hoeveelheden data maakt dit verschil niet zoveel uit, maar zodra het om meerdere gigabytes gaat, kan het inderdaad aardig uit elkaar gaan lopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb vandaag een iPod nano 16GB gekocht. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik zag dat de beschikbare ruimte slechts 15GB was. Ik zo: wtf![]()
Hoe komt dat? Hebben ze 1GB gebruikt voor de benodigde software? Wel (een beetje) misleidend dan.
Precies, een KB is eigenlijk 1024 Bytes, daar rekent het OS mee. Maar voor schijfruimte hanteert de schijffabrikant 1000 bytes.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel eens eerder met MPDeluxe een bestand met meerdere delen uitgepakt? Want dan ligt het aan het bestand, anders zou je The Unarchiver even moeten proberen, de prettigste uitpaksoftware die er volgens mij is, en je kan de bestanden 97% zeker uitpakken.
[..]
Je houdt nooit de ruimte over die aangegeven staat, niet bij HD's, USB-sticks, SD-kaartjes of dvd's. Dat heeft te maken met de manier waarop fabrikanten MB's berekenen meen ik
Dat is te ingewikkeld hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Op GB niveau scheelt het een dikke 6,5%. Dus deel 16 maar door 100 en vermenigvuldig met 93,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is te ingewikkeld hoor.Hint: het antwoord is 15 GB ipv 16 GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan ze wel in itunes?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Op mijn 16GB-iPod krijg ik de albumcovers niet te zien, alleen zo'n muzieknootafbeelding. Hoe kan ik dat aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |