quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:Dat zie mijn knappe collega ook al, maar ik weigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Cairon het volgende:
but everybody's had a ride on you Mike, you're like the town bike.
Jij bent bang dat je in een zaal met 14 jarige meisjes en homo's moet zitten? Gelijk heb je.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie mijn knappe collega ook al, maar ik weiger
Dat bewaar je voor het bejaardentehuis?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat maar waar. Dat is het nadeel van nog half in de kast zitten. Ik ben nog niet up to my full potential.
that withered old twig? Let's not... and not even say we didquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat maar waar. Dat is het nadeel van nog half in de kast zitten. Ik ben nog niet up to my full potential.
You wanna ride the discostick?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je in een zaal met 14 jarige meisjes en homo's moet zitten? Gelijk heb je.
Die van jou is alleen nog niet withered omdat je rechterarm nu enorm gespierd isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
that withered old twig? Let's not... and not even say we did
cuntquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bewaar je voor het bejaardentehuis?
Oeh, dan mogen we volgend jaar wel oppassen dan!
zekers en gisteren heb ik met mijn jeugdgroep 3 keer gespeeld op een straattheaterfestival in asten, leuk hoorquote:
You're always closing your doorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
that withered old twig? Let's not... and not even say we did
Je vind m'n rechter arm gespierdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van jou is alleen nog niet withered omdat je rechterarm nu enorm gespierd is
heb je back to back shows? Staat er wat op Internet?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zekers en gisteren heb ik met mijn jeugdgroep 3 keer gespeeld op een straattheaterfestival in asten, leuk hoor
Yes... that's it. I'm playing hard to get... that's precisely it.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
You're always closing your door
Well that only makes me want you more
EEEEEEEEEEEW1quote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je vind m'n rechter arm gespierd![]()
Maar ik ben wat dat betreft linkshandig
Niks mis mee hoor. Waarom pak je niet weer op het lesgeven? Word je niet een beetje te oud voor Jamin wereldje?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
Wat betreft banenjacht --> nul op rekest.
Nog ff en ik moet een kantoorbaantje nemen.![]()
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks next nu willen de deatils, was het full on of alleen wat gefriemel
I know, I know!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...
Waar haal jij al je luxe vandaan? Drugs? Sexindustrie? Spill it
Ik heb gewoon een multiple personalities disorderquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat wil alleen zeggen dat je fok-alter-ego en je echte ik dichter naar elkaar groeien
Excuse me? Zit hij bij de maffia ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, I know!
Maar ik word bedreigd, mag het niet zeggen.
Nee, er is in feite ook niets mis met een kantoorbaantje. Het is alleen niets voor mij. Natuurlijk de ene kantoorbaan is de andere niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Waarom pak je niet weer op het lesgeven? Word je niet een beetje te oud voor Jamin wereldje?
quote:
Scheelt niet veel neequote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Excuse me? Zit hij bij de maffia ofzo?
Das een tijd geleden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een multiple personalities disorder
Een maffialid gaat volgens mij niet vol in de make up werken/uitgaan.quote:
Ik bedoelde snoepwinkel waar je zogenaamd werktequote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, er is in feite ook niets mis met een kantoorbaantje. Het is alleen niets voor mij. Natuurlijk de ene kantoorbaan is de andere niet.
Ja, lesgevenAch, ik kan er altijd nog op terugvallen.
Maar ook dat wil ik in principe niet doen.
Te oud voor Jamin? Nee hoor.. Ik ben niet eens de oudste van het team.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een maffialid gaat volgens mij niet vol in de make up werken/uitgaan.
De rainbow maffiaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
ja, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
[quote]Ik bedoelde snoepwinkel waar je zogenaamd werkte![]()
Oude dag is al voor gezorgd. Dat is het probleem niet.quote:Maar ja afwachten totdat je de oudste wordt, lijkt me ook geen goed plan. Nadenken over oude dag kan geen kwaad.
Ik werk niet met make-up op, wel soms een beetje foundation and creme om de wallen onder mijn ogen te verbergenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je hele dag aan het fokken bent zal je wel niet druk hebben op je werkquote:
wat? in plaats van cementen schoentjes krijg je cementen louboutins?quote:
Jaaa, voorige week eindeeelijk ingeleverdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das een tijd geleden.![]()
scriptie eindelijk af?
Zei ik ergens dat ik t spannend vond dan?quote:
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweestquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...
Waar haal jij al je luxe vandaan? Drugs? Sexindustrie? Spill it
maffia klinkt toch best wel spannendquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik t spannend vond dan?
Ik hou meer van mensen die direct met me kunnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweest
Werk je in de beveiliging? O nee, dat kan niet als je laveloos op je werk zit.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweest
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je hele dag aan het fokken bent zal je wel niet druk hebben op je werk
achter de camera in sexindustrie en af en toe doe je mee toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik ook.Volgens mij weet je nog niet echt helemaal wat ik doe, he?
![]()
[..]
Oude dag is al voor gezorgd. Dat is het probleem niet.![]()
Maar je bedoelt dat ik nou maar eens een echt baantje moet gaan nemen?
weet je het nou nog steeds niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werk je in de beveiliging? O nee, dat kan niet als je laveloos op je werk zit.![]()
Je houdt het wel mysterieus, he?
werkgever? dus je hebt een baan in het verschiet?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
[quote]Jaaa, voorige week eindeeelijk ingeleverd2 juni geef ik mijn eindpresentatie voor mn werkgever en afstudeerbegeleider van de Hanzehogeschool, en tot dan heb ik heerlijk geen studie
![]()
Moequote:
nee, ik heb hem zelf gePMed zoals hij dat vroeg. Maar sturen ho maarquote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet je het nou nog steeds niet?
geen idee ken ik je niet voor goed genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb denk ik 3 keer gepost vandaagen ik ben net een wijf ik kan veel dingen tegelijk
en jij weet ook wel dat ik best druk ben
Litouwen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, vind nog steeds dat ze had moeten winnen. Ik weet....get over it.
Wie was jouw favoriet? De mijne was lithouwen. (ze werden laatste)
Nee, achter de schermen. een soort PA. Ik zal mijn job description wel hier neerzetten. En nee ik doe niet mee. Dat was vroeger voor een paar keer en was leuk en ben niet ashamed, maar we kijken graag naar de toekomst en niet naar het verleden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
[quote]achter de camera in sexindustrie en af en toe doe je mee toch?
Maar vandaag de dag geeft bijna niets zekerheid. Maar goed, ik begrijp je. Money ain't a thing, als de familie het een beetje rustig aan doet.quote:Je bent diegene die het moet bepalen natuurlijk maar iets wat meer zekerheid biedt en stabiel is qua inkomen lijkt me niet onverstandig. Je kan niet eeuwig in dat wereldje blijven werken.
Je werk echt hard hequote:Op maandag 18 mei 2009 21:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moeover 2 dagen heerlijk lang weekend vrij yoehoe
![]()
Voor de rest niks bijzonders, niks te melden eigenlijk.
En jij?
Ook vond in Armenia wel een lekkere beat hebben, maar die wijven waren echt fout. (ja, ik weet het Armenia...volgens mij wilde ik gewoon dat Shirusho daar weer stond..i know..ik houd er over op.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Litouwen?Dat was toch echt wel 1 vd slechsten, die Alicia Keys wannabe...
Ik was vooral voor Azerbadijan, maar Turkije, IJsland, Spanje, Engeland, Israel, Estland en Portugal vond ik ook tofIk werd helemaal hyper toen bij het uitgaan het liedje van Azerbedijan werd afgespeeld
volgens mij heeft ie niet eens msn en als je nou een beetje logisch denkvermogen had dan wist je het inmiddels al welquote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik heb hem zelf gePMed zoals hij dat vroeg. Maar sturen ho maar![]()
Jij weet het wel? Ja, jullie zitten dag en nacht op MSN ofzo.
Vertel jij het dan..
3 mensen hebben PM en nu erover ophoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik heb hem zelf gePMed zoals hij dat vroeg. Maar sturen ho maar![]()
Jij weet het wel? Ja, jullie zitten dag en nacht op MSN ofzo.
Vertel jij het dan..
ik heb inderdaad geen MSN, een van de stomme regelsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet eens msn en als je nou een beetje logisch denkvermogen had dan wist je het inmiddels al wel
Valt op zich mee alleen vanwege al het heen en weer reizen naar werk en wat overwerk maak ik iets langere dagen. Kan nietquote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je werk echt hard hegeen burn-out krijgen he! gewoon voor jezelf opkomen als je teveel moet werken!
Hier gaatie lekker, ben heel veel leuke dingen aan het doen, over een maand ga ik 2 week op vakantie naar Israel, lekker naar de dode zee weeren homo uitgaan in Tel-Aviv natuurlijk
hoezo stom?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb inderdaad geen MSN, een van de stomme regels
heb je daar veel gayclubs etc?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je werk echt hard hegeen burn-out krijgen he! gewoon voor jezelf opkomen als je teveel moet werken!
Hier gaatie lekker, ben heel veel leuke dingen aan het doen, over een maand ga ik 2 week op vakantie naar Israel, lekker naar de dode zee weeren homo uitgaan in Tel-Aviv natuurlijk
genoegquote:
Hoe wreed het ook is, sinds dat de veiligheidsmuur er staat, zijn er nauwelijks tot geen aanslagen meer in Israel gepleegd.En ik ben echt niet van plan om naar de Palestijnse gebieden te gaan. Daar is ook echt niks te zien.. In Jeruzalem moet ik wel gaan oppassen naar welke delen vd stad ik ga reizen, maar dat komt goedquote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heerlijk vakantie![]()
![]()
Is het wel veilig daar? Elke keer blazen ze daar Russische IIsraelis op
Lekker weer?
ach het is gewoon raar, profielen etc zijn ook verboden, dus geen gaydar etc etc. Alsof iemand niet weet dat ik gay benquote:
Ik ben vaak genoeg in Tel-aviv geweest, maar nog nooit uitgeweest. De gay-scene schijnt daar heel groot te zijn, ik ben heeel benieuwd hoe dat er in het Midden-Oosten uitzietquote:
ja voor jou is elke club een gayclub.. maakt niet uit..quote:
Tis zeker net een snoepwinkelquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vaak genoeg in Tel-aviv geweest, maar nog nooit uitgeweest. De gay-scene schijnt daar heel groot te zijn, ik ben heeel benieuwd hoe dat er in het Midden-Oosten uitziet
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja voor jou is elke club een gayclub.. maakt niet uit..![]()
![]()
Ben je weleens in Tel-Aviv geweest?
mannen zijn wel een beete te harig over het algemeenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mannen zijn wel een beete te harig over het algemeen
Je mag toch wel een privéleven hebben?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach het is gewoon raar, profielen etc zijn ook verboden, dus geen gaydar etc etc. Alsof iemand niet weet dat ik gay ben
-edit- ja ik dit mag ook niet maar niews sites mogen wel, dus dit is een nieuws site![]()
ja hoor alleen niet teveel internetquote:Op maandag 18 mei 2009 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je mag toch wel een privéleven hebben?
kan je die filters niet omzeilen op je werk?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hoor alleen niet teveel internetMijn priveleven is ok hoor
quote:
er zijn geen filters schat, het is een gedrags code waar je je gewoon aan houdtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kan je die filters niet omzeilen op je werk?
lekker moslims versieren?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
was heel leuk, maar we gingen later naar Libanon en dat vond ik eigenlik leuker
die waren echt makkelijkquote:
Loop je leeg?quote:
Die zit hier in de huiskamerquote:
Nou moe ik soms in Italia echt wel min best doen, ze denken altijd dat ik een zigeuner ben daar, en daar houden ze niet vanquote:
we willen ook bewijs van jou en jouw laatste flirtquote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
ik verwacht bewijs te zien komende woensdag
Tis toch watquote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou moe ik soms in Italia echt wel min best doen, ze denken altijd dat ik een zigeuner ben daar, en daar houden ze niet van
hoe weet jij datquote:
ja he heb verdriet met mijquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee je krijg vast wel genoeg anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |