Excuse me? Zit hij bij de maffia ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, I know!
Maar ik word bedreigd, mag het niet zeggen.
Nee, er is in feite ook niets mis met een kantoorbaantje. Het is alleen niets voor mij. Natuurlijk de ene kantoorbaan is de andere niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Waarom pak je niet weer op het lesgeven? Word je niet een beetje te oud voor Jamin wereldje?
quote:
Scheelt niet veel neequote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Excuse me? Zit hij bij de maffia ofzo?
Das een tijd geleden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een multiple personalities disorder
Een maffialid gaat volgens mij niet vol in de make up werken/uitgaan.quote:
Ik bedoelde snoepwinkel waar je zogenaamd werktequote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, er is in feite ook niets mis met een kantoorbaantje. Het is alleen niets voor mij. Natuurlijk de ene kantoorbaan is de andere niet.
Ja, lesgevenAch, ik kan er altijd nog op terugvallen.
Maar ook dat wil ik in principe niet doen.
Te oud voor Jamin? Nee hoor.. Ik ben niet eens de oudste van het team.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een maffialid gaat volgens mij niet vol in de make up werken/uitgaan.
De rainbow maffiaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
ja, dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
[quote]Ik bedoelde snoepwinkel waar je zogenaamd werkte![]()
Oude dag is al voor gezorgd. Dat is het probleem niet.quote:Maar ja afwachten totdat je de oudste wordt, lijkt me ook geen goed plan. Nadenken over oude dag kan geen kwaad.
Ik werk niet met make-up op, wel soms een beetje foundation and creme om de wallen onder mijn ogen te verbergenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je hele dag aan het fokken bent zal je wel niet druk hebben op je werkquote:
wat? in plaats van cementen schoentjes krijg je cementen louboutins?quote:
Jaaa, voorige week eindeeelijk ingeleverdquote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das een tijd geleden.![]()
scriptie eindelijk af?
Zei ik ergens dat ik t spannend vond dan?quote:
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweestquote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...
Waar haal jij al je luxe vandaan? Drugs? Sexindustrie? Spill it
maffia klinkt toch best wel spannendquote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zei ik ergens dat ik t spannend vond dan?
Ik hou meer van mensen die direct met me kunnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweest
Werk je in de beveiliging? O nee, dat kan niet als je laveloos op je werk zit.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is geen mysterie hoor, als je een beetje tussen de regels had gelezen dan was je er al geweest
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je hele dag aan het fokken bent zal je wel niet druk hebben op je werk
achter de camera in sexindustrie en af en toe doe je mee toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik ook.Volgens mij weet je nog niet echt helemaal wat ik doe, he?
![]()
[..]
Oude dag is al voor gezorgd. Dat is het probleem niet.![]()
Maar je bedoelt dat ik nou maar eens een echt baantje moet gaan nemen?
weet je het nou nog steeds niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Werk je in de beveiliging? O nee, dat kan niet als je laveloos op je werk zit.![]()
Je houdt het wel mysterieus, he?
werkgever? dus je hebt een baan in het verschiet?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
[quote]Jaaa, voorige week eindeeelijk ingeleverd2 juni geef ik mijn eindpresentatie voor mn werkgever en afstudeerbegeleider van de Hanzehogeschool, en tot dan heb ik heerlijk geen studie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |