quote:Op maandag 18 mei 2009 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:Dat zie mijn knappe collega ook al, maar ik weigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef Cairon het volgende:
but everybody's had a ride on you Mike, you're like the town bike.
Jij bent bang dat je in een zaal met 14 jarige meisjes en homo's moet zitten? Gelijk heb je.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie mijn knappe collega ook al, maar ik weiger
Dat bewaar je voor het bejaardentehuis?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat maar waar. Dat is het nadeel van nog half in de kast zitten. Ik ben nog niet up to my full potential.
that withered old twig? Let's not... and not even say we didquote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat maar waar. Dat is het nadeel van nog half in de kast zitten. Ik ben nog niet up to my full potential.
You wanna ride the discostick?
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je in een zaal met 14 jarige meisjes en homo's moet zitten? Gelijk heb je.
Die van jou is alleen nog niet withered omdat je rechterarm nu enorm gespierd isquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
that withered old twig? Let's not... and not even say we did
cuntquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bewaar je voor het bejaardentehuis?
Oeh, dan mogen we volgend jaar wel oppassen dan!
zekers en gisteren heb ik met mijn jeugdgroep 3 keer gespeeld op een straattheaterfestival in asten, leuk hoorquote:
You're always closing your doorquote:Op maandag 18 mei 2009 20:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
that withered old twig? Let's not... and not even say we did
Je vind m'n rechter arm gespierdquote:Op maandag 18 mei 2009 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van jou is alleen nog niet withered omdat je rechterarm nu enorm gespierd is
heb je back to back shows? Staat er wat op Internet?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zekers en gisteren heb ik met mijn jeugdgroep 3 keer gespeeld op een straattheaterfestival in asten, leuk hoor
Yes... that's it. I'm playing hard to get... that's precisely it.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
You're always closing your door
Well that only makes me want you more
EEEEEEEEEEEW1quote:Op maandag 18 mei 2009 20:45 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je vind m'n rechter arm gespierd![]()
Maar ik ben wat dat betreft linkshandig
Niks mis mee hoor. Waarom pak je niet weer op het lesgeven? Word je niet een beetje te oud voor Jamin wereldje?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
Wat betreft banenjacht --> nul op rekest.
Nog ff en ik moet een kantoorbaantje nemen.![]()
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niks next nu willen de deatils, was het full on of alleen wat gefriemel
I know, I know!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar eens wat voor werk jij doet, want je doet er best mysterieus over...
Waar haal jij al je luxe vandaan? Drugs? Sexindustrie? Spill it
Ik heb gewoon een multiple personalities disorderquote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat wil alleen zeggen dat je fok-alter-ego en je echte ik dichter naar elkaar groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |