Echter is dat dan weer geen boeiende info.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog sappige roddels, behalve diegene dat Ang3l en Cairon het bed delen tegenwoordig en weet ik veel wat ze nog meer met elkaar doen
Zal ik het maar weg halen danquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Echter is dat dan weer geen boeiende info.
Verkeerde deur?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef MisterO het volgende:
Is het boeiend dat ik zaterdagnacht in een darkroom ben beland?
Drank en een lekkere jongen leiden vaak tot foute beslissingen...quote:
dat is bejaard nieuwsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog sappige roddels, behalve diegene dat Ang3l en Cairon het bed delen tegenwoordig en weet ik veel wat ze nog meer met elkaar doen
Iig heb je hem dan nog in het licht gezien.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Drank en een lekkere jongen leiden vaak tot foute beslissingen...
Wat was de reden hiervoorquote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef MisterO het volgende:
er was geen licht in het bezemhok ?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef MisterO het volgende:
nou jij bent dus definitief ontslagen uit het groepje jong en onschuldigquote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, dan regeren de hormonenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iig heb je hem dan nog in het licht gezien.
Nu alleen nog even vertellen in welke hoofdstedelijke poel des verderf je op dat moment wasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Grunn natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu alleen nog even vertellen in welke hoofdstedelijke poel des verderf je op dat moment was
volgende keer gewoon mijnwerkerslampje meequote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jawel hooralleen heb ik wel een blauwe plek overgehouden op mn bovenarm toen ik tegen een balk aanstootte, omdat ik niks kon zien. Echt, ik schaam me dood
was je weer bij de broene geweest ?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Grunn natuurlijkmaargoed, het verhaal is verder niet boeiend. NEXT
Oeh, ik had mn fietslampjes in mn jaszak, helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon mijnwerkerslampje mee
Bij de Golden Arm. Broene ken ik niet...quote:
Niks next nu willen de deatils, was het full on of alleen wat gefriemelquote:Op maandag 18 mei 2009 14:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Grunn natuurlijkmaargoed, het verhaal is verder niet boeiend. NEXT
Neuh, dat wil alleen zeggen dat je fok-alter-ego en ej echte ik dichter naar elkaar groeienquote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef MisterO het volgende:
Je probeert een roddel te starten, maar echt happen doert nog niemand he?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het is ook ongeloofwaardig. Zeg dan dat jij en Keukenkastje een rendez-vous gehad hebben, of gaan hebben, of innig camcontact wat jullie op Lowlands hopen te verlichamen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je probeert een roddel te starten, maar echt happen doert nog niemand he?
Nep groninger, want iedereen noemt dat dus de broene arm in plaats van golden armquote:Op maandag 18 mei 2009 14:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij de Golden Arm. Broene ken ik niet...
Wizarddragon doet ook leuke dingen in de darktoomquote:Op maandag 18 mei 2009 14:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jawel hooralleen heb ik wel een blauwe plek overgehouden op mn bovenarm toen ik tegen een balk aanstootte, omdat ik niks kon zien. Echt, ik schaam me dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |