neequote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Danny het volgende:
ik weet het nog niet. hangt van het algehele gevoel af dat ik na de bunker 1 heb. ik weeg dan de pro's tegen de con's af en als er onevenredig veel con's zijn in de vorm van onduidelijke polls, neerbuigend gedrag van bv een huub e.d. dan is het mij het gezeik niet waard. Liefst kijk ik wel want ik vind het enorm verslavend, maar het hangt dus af van of er verbetering komt in de uitwerking, er genokt wordt met treitergedrag etc.
Komt bij mij de volgende vraag. Blijft Fok het platform voor TBO2?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mis de optie: Nee, ik doe er aan mee/ geef me er voor op.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mis de optie: Nee, ik doe er aan mee/ geef me er voor op.
ik zou vooralsnog niet weten waarom niet. voor FOK! is het een leuk extraatje en voor TB is het het grootste (en intelligentste) platform dat ze kunnen hebben. Ik ga het alleen niet meer volgen. Het oorspronkelijke concept vond ik fantastisch, maar zoals het geworden is is het not my cup of tea.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Komt bij mij de volgende vraag. Blijft Fok het platform voor TBO2?
Ik vind juist het knullerige soms juist zo leuk en dat er een pispaal en favo is dat blijft altijd in iedere rls.mizquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
In mijn ogen moeten ze het concept eens eerst uitwerken en zorgen dat de organisatie staat.
Er zijn teveel zaken die ad hoc geregeld worden en er bestaan teveel onduidelijkheden. Dat komt een dergelijk programma niet ten goede.
De kijker heeft in de laatste 10 jaren veel ervaring opgedaan met verschillende RLS en verwacht dat zaken behoorlijk in elkaar steken.
Pak van mijn hartquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou vooralsnog niet weten waarom niet. voor FOK! is het een leuk extraatje en voor TB is het het grootste (en intelligentste) platform dat ze kunnen hebben. Ik ga het alleen niet meer volgen. Het oorspronkelijke concept vond ik fantastisch, maar zoals het geworden is is het not my cup of tea.
En daar heb ik mijn eerste - stemmen voor TBO2 al te pakkenquote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Maanvis het volgende:
als het op de juiste tijd valt geef ik me er misschien zelfs voor op
fok en intelligent noemen in 1 zinquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou vooralsnog niet weten waarom niet. voor FOK! is het een leuk extraatje en voor TB is het het grootste (en intelligentste) platform dat ze kunnen hebben. Ik ga het alleen niet meer volgen. Het oorspronkelijke concept vond ik fantastisch, maar zoals het geworden is is het not my cup of tea.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef cheefra het volgende:
dit vind ik niet leuk om steeds naar te kijken......jammer het zag er in het begin aardig uit....en voor mij geen tweede bunker en zonde van mijn geld
Hou je niet van vuurwerk?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En daar heb ik mijn eerste - stemmen voor TBO2 al te pakken
Dat ligt totaal aan de kandidaten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
TBO2 wordt alleen maar beter,
alleen heeft het geen hol meer met het oorspronkelijke concept te maken en de ingeslagen weg van soldaatje spelen is voor mij op geen enkele wijze interessant.quote:
Idd, wat meer ouderen zou denkelijk leuker zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, even vergeten, als er dertigers in komen, dan kijk ik weer wel
Die hadden geen streams?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:26 schreef Gert het volgende:
TBO2 wordt alleen maar beter, en ik vind dit al leuk.
Sowieso, het volgen van een RLS op FOK! is altijd leuk. Behalve zonder streams, zoals Can't Buy Me Love.
er staat intelligentstequote:
ik stemde eerder op alles. nu allang niet meer idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef Stefan het volgende:
Hoewel ik best weer ga kijken voel ik niet de drang om credits te kopen overigens. Er wordt zo gedraaid met uitslagen en polls dat ik niet het idee heb dat mijn stem telt.
Ziede 't vur oew, vetzakken door het gat in de luchtruimte?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen ze niet De Afvallers meet The Bunker doen?
Stel dikke lui in die bunker, je laat ze lekker verhongeren en geeft ze alleen maden te vreten enzo
ja daar achter staat dan het eten, dus ze kunnen pas eten als ze een x aantal kilo's zijn afgevallen zodat ze door het gat passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ziede 't vur oew, vetzakken door het gat in de luchtruimte?
Je bent een genie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja daar achter staat dan het eten, dus ze kunnen pas eten als ze een x aantal kilo's zijn afgevallen zodat ze door het gat passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |