quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:16 schreef Stefan het volgende:Hoewel ik best weer ga kijken voel ik niet de drang om credits te kopen overigens. Er wordt zo gedraaid met uitslagen en polls dat ik niet het idee heb dat mijn stem telt.
ik stemde eerder op alles. nu allang niet meer idd.
Het is volkomen onduidelijk wat er met je stem op wie het dagduel moeten doen gebeurt. Geen tussenstand, dus ze kunnen neerzetten wie ze willen.
Boodschappen idem dito, en die hebben nu al helemaal geen nut meer want ze krijgen een door de redactie bepaald rantsoen.
Polls zijn vaak onduidelijk OF worden tussentijds opeens gewijzigd. Wat de opties inhouden wordt imo bewust vaag gehouden zodat ze de uitslag op vele manieren kunnen interpreteren. Daardoor ontstaat het gevoel dat ze de boel zelf sturen maar ons het gevoel willen geven dat we echt invloed hebben.
'moet marielin haar peuken inleveren?'
ja
nee
en dan roepen dat we zelf besloten hebben dat ze haar peuken moet inleveren.
Ze kunnen aan de hand van de algehele tendens omtrend een deelnemer wel inschatten hoe dergelijke polls verlopen natuurlijk en dan zo'n poll plaatsen. Vuil spelletje imo.
Maar goed, dat zijn punten waarom ik een volgende keer inderdaad niet meer zou stemmen.
Dat is echter irrelevant omdat ik niet meer ga kijken naar TB2, en dat heeft dan vooral te maken met het gemanipuleer waarvan geen sprake zou zijn en het soldaatje spelen wat me gewoonweg niet boeit. Ik heb niets met het leger, ik vind het leger min of meer net zo'n enge sekte als de kerk. Ik heb niet de behoefte om mensen op die manier gedrilld te zien worden. Wat mij boeide en tot kijken aanzette was het concept van een groep mensen in een bunker die als groep moesten overleven. Die samen moesten werken. Big Brother 1 in een bunker met zwaardere beproevingen. Niet DGK in een gang met een geflipte drill-sergeant.
Ik betaal voor filmgenre a en krijg filmgenre b. Bij een videotheek had ik een andere film geëist.
Hier kan dat niet en dus ga ik niet meer naar die videotheek. Ik ga er in ieder geval geen 8 euro + x euro credits spenderen aan iets waar ik geen hol aan vindt.