neequote:Op maandag 18 mei 2009 16:44 schreef Danny het volgende:
ik weet het nog niet. hangt van het algehele gevoel af dat ik na de bunker 1 heb. ik weeg dan de pro's tegen de con's af en als er onevenredig veel con's zijn in de vorm van onduidelijke polls, neerbuigend gedrag van bv een huub e.d. dan is het mij het gezeik niet waard. Liefst kijk ik wel want ik vind het enorm verslavend, maar het hangt dus af van of er verbetering komt in de uitwerking, er genokt wordt met treitergedrag etc.
Komt bij mij de volgende vraag. Blijft Fok het platform voor TBO2?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mis de optie: Nee, ik doe er aan mee/ geef me er voor op.
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mis de optie: Nee, ik doe er aan mee/ geef me er voor op.
ik zou vooralsnog niet weten waarom niet. voor FOK! is het een leuk extraatje en voor TB is het het grootste (en intelligentste) platform dat ze kunnen hebben. Ik ga het alleen niet meer volgen. Het oorspronkelijke concept vond ik fantastisch, maar zoals het geworden is is het not my cup of tea.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Komt bij mij de volgende vraag. Blijft Fok het platform voor TBO2?
Ik vind juist het knullerige soms juist zo leuk en dat er een pispaal en favo is dat blijft altijd in iedere rls.mizquote:Op maandag 18 mei 2009 19:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
In mijn ogen moeten ze het concept eens eerst uitwerken en zorgen dat de organisatie staat.
Er zijn teveel zaken die ad hoc geregeld worden en er bestaan teveel onduidelijkheden. Dat komt een dergelijk programma niet ten goede.
De kijker heeft in de laatste 10 jaren veel ervaring opgedaan met verschillende RLS en verwacht dat zaken behoorlijk in elkaar steken.
Pak van mijn hartquote:Op maandag 18 mei 2009 19:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou vooralsnog niet weten waarom niet. voor FOK! is het een leuk extraatje en voor TB is het het grootste (en intelligentste) platform dat ze kunnen hebben. Ik ga het alleen niet meer volgen. Het oorspronkelijke concept vond ik fantastisch, maar zoals het geworden is is het not my cup of tea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |