Leeft 10SE nog?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:25 schreef RayMania het volgende:
Cool, Bruce! Ik wilde je al pm-en, maar ik weet niet hoe dat met een mobiel moet. Ben benieuwd wie de meeste posts heeft en wie de grootste FB-huillie is. Denk dat 10SE hoog scoort.
[FB] Geef die mod een elleboog!quote:En verder .
Doc is okay .
[/suck]
Zocht je deze:quote:Op maandag 18 mei 2009 18:33 schreef Suijk het volgende:
Je mag hem hebben BS, maar toch begint topic 1 met een legendarische quote van keeper:
[..]
[FB] Geef die mod een elleboog!
Impliceert een beetje dat er al een FB topic was.
Maar goed, mijn bewering dat er ergens gewoon random nummers zijn gekozen klopt al helemaal niet.
Dat zou dan nummer 0 zijn, maar daar zegt CAZZO dat het vorige ook al vol is, dus er moet er nog minimaal 1 zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zocht je deze:
[FB]Geef die Voetbalmod een rode kaart!
Toen was ik nog helemaal geen modquote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het Shayron Curiel topic! Pas anderhalf jaar op voetbal
Die bleef wel open en is ook nog eens geopend door een mod.
Ik heb er nog één tegoed van JaWiquote:
als dit deel vol is zullen ze wel komen.quote:
Ben overigens nog steeds dezelfde mening toegedaan.quote:Pffff...echte voetbalsupporters kunnen wel tegen een stootje en die kijken echt niet op van een scheldwoord meer of minder...heb niet het idee dat er veel mensen zijn die snel beledigd zijn. Zeker de vaste bezoekers niet.
Dit is geen verloedering, dit is gewoon hetzelfde wat je op de Nederlandse voetbalvelden ook meemaakt alleen dan op internet.
Ach ja, ik ben de liefste van allemaal![]()
en sjimz en DAM dan natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef RayMania het volgende:
We zullen aan Bruce vragen of hij Cart_man en Happel bij elkaar optelt.
Ik ga nog wel even verder met zoeken. Moet redelijk makkelijk te vinden zijn aangezien ik alles van VBL moet hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou dan nummer 0 zijn, maar daar zegt CAZZO dat het vorige ook al vol is, dus er moet er nog minimaal 1 zijn.
Ik kan die opmerking niet zo waarderen...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben PSV supporters je familie verkracht ofzo
Ik denk hij jouw opmerking ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking niet zo waarderen...
En hij jouw opmerking vast ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking niet zo waarderen...
Maar dit is een persoonlijke belediging. Ik heb het alleen over PSV. Lijkt mij toch een groot verschil tussen te zitten.quote:
Als je zoals jij post dan kan je af en toe een weerwoord verwachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dit is een persoonlijke belediging. Ik heb het alleen over PSV. Lijkt mij toch een groot verschil tussen te zitten.
Okee. Dan weet ik dat.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:23 schreef Prosac het volgende:
Hoezo is het een belediging dan? Is het waar ofzo?
Kom op, als je zelf met zo'n opmerking komt, dan kun je ook zo'n weerwoord verwachten.
Ik vind dit niks
Dit is zo'n standaard D-K antwoord.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee. Dan weet ik dat.
Dat betekent dus dat ik voortaan bij iedere reactie die mij niet aanstaat, mag vragen aan de betreffende user of zijn familie is verkracht.
Nee, situatie en context.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Okee. Dan weet ik dat.
Dat betekent dus dat ik voortaan bij iedere reactie die mij niet aanstaat, mag vragen aan de betreffende user of zijn familie is verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |