abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69438321
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja klopt absoluut!

Je voeten zwellen op tijdens het lopen, als je schoenen dan geen ruimte bieden krijg je blauwe teennagels/blaren onder je nagels.

Mijn huidige schoenen lopen heerlijk maar zijn eigenlijk net een halve maat te klein (grotere maat was er niet meer) en nu heb ik twee tenen zonder nagels en een derde teennagel die het ook aan het begeven is.....
Nailless chicks

Mijn ene voet is een maat groter dan de andere, dus voor mij is het altijd lastig schoenen kopen. Zeker hardloopschoenen. Heb nu echter een paar Asics gevonden die echt heerlijk zijn Sowieso zijn mijn hardloopschoenen echt schoenen waar je het liefst 24/7 op zou lopen, maar een beetje jammer dat ze zo godse lelijk zijn
pi_69456020
shit, ik heb een bloedblaar moet ik die gewoon laten rusten of doorprikken? Als ik via google zoek zijn de meningen nogal verdeeld...
pi_69461937
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:17 schreef PteV het volgende:
shit, ik heb een bloedblaar moet ik die gewoon laten rusten of doorprikken? Als ik via google zoek zijn de meningen nogal verdeeld...
ik prik altijd gewoon, als je laat rusten duurt t soms een eeuwigheid en wordt het bloed hard en kan je last krijgen van die harde korsten....
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:04:31 #104
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69479298
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef superbient het volgende:

[..]

ik prik altijd gewoon, als je laat rusten duurt t soms een eeuwigheid en wordt het bloed hard en kan je last krijgen van die harde korsten....
Precies, ik prik ook altijd direct, en dan goed afplakken
pi_69505661
Ik ben bezig lid te worden van een atletiekvereniging en ik kan me inschrijven als:

- recreant met wedstrijdlicentie
- recreant met KNAU-lidmaatschap
- recreant zonder KNAU-lidmaatschap

Die wedstrijdlicentie hoef ik sowieso niet, ik loop toch nergens in de prijzen Maar wat zijn redenen om een KNAU-lidmaatschap te nemen? Dat je iets minder inschrijfgeld betaalt bij sommige wedstrijden? Dat je de atletieksport steunt? Andere dingen?
pi_69506151
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben bezig lid te worden van een atletiekvereniging en ik kan me inschrijven als:

Die wedstrijdlicentie hoef ik sowieso niet, ik loop toch nergens in de prijzen Maar wat zijn redenen om een KNAU-lidmaatschap te nemen? Dat je iets minder inschrijfgeld betaalt bij sommige wedstrijden? Dat je de atletieksport steunt? Andere dingen?
dacht dat je dan vooraan staat in het KNAU startvak bij recreatielopen en je zult wel een krantje etc krijgen en mss wat korting idd
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:44:01 #107
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_69508201
Wat een heerlijk loopweertje Lekker 12km geweest Alleen jammer van de vliegjes
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:09:43 #108
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69515086
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:44 schreef star_gazer het volgende:
Wat een heerlijk loopweertje Lekker 12km geweest Alleen jammer van de vliegjes
Ik 9km, en inderdaad veel te veel vliegjes
pi_69560440
16 km vandaag, was niet helemaal de bedoeling maar mijn exta lus langs de Amstel viel wat langer uit. Liep de laatste km echt op m'n tandvlees
Het viel me echt mee met de warmte!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 21:01:37 #110
77130 star_gazer
pi_69561098
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef computergirl het volgende:
16 km vandaag, was niet helemaal de bedoeling maar mijn exta lus langs de Amstel viel wat langer uit. Liep de laatste km echt op m'n tandvlees
Het viel me echt mee met de warmte!
10 mijl is een lekkere afstand
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_69564476
Stuwwalloop gedaan vandaag, dat viel me tegen. De trainingen die ik normaal doe zijn allemaal vlak en op asfalt, maar hier moest je vrij veel klimmen en stukken over zand/bospaden
pi_69568543
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

10 mijl is een lekkere afstand
Het was toch wat meer als ik in het mapmyrun nameet, 17 km. Mijn Polar stopte onbedoeld bij een sanitaire stop in het Amstelpark
http://www.mapmyrun.com/route/nl/amsterdam/958124374973882236
pi_69568873
Gisteren maar weer eens nieuwe schoenen gehaald Merkte direct dat de demping in m'n oude schoenen redelijk weg was. Hopen dat dat ook de oorzaak was van m'n knie problemen, vanmiddag maar weer eens lopen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_69570071
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:17 schreef FJD het volgende:
Gisteren maar weer eens nieuwe schoenen gehaald Merkte direct dat de demping in m'n oude schoenen redelijk weg was. Hopen dat dat ook de oorzaak was van m'n knie problemen, vanmiddag maar weer eens lopen.
Als je nieuwe schoenen hebt dan voelt alles weer stevig aan. Net of je wat meer kan hebben.
Als ze tenminste lekker zitten, maar dat merk je al meteen na het eerste loopje.
Een aantal jaar geleden heb ik voor het eerst schoenen gekocht in een speciaalzaak voor hardlopen.
Mocht ik ze eerst buiten even proberen. Dus ik ging gelijk een km of 4 lopen en daarna heb ik die schoenen gekocht. Van de verkoper mocht ik ze zelfs daarna nog terugbrengen als ze niet bevielen.
Mits ze schoon waren natuurlijk.
Heb deze service verder nooit ergens meegemaakt.
pi_69616720
Polar!
heeft maar 8.5 km gemeten, maar in mapmyrun was het ruim 11 km!

Had ook al 20 km gewandeld vandaag, dus ik ben nu een beetje dood. En er is weer een teennagel aan het overlijden
pi_69617720
hm..ik heb vrijdag de wedstrijd (5km), wat is volgens jullie de ideale indeling van de nog resterende dagen?
  maandag 1 juni 2009 @ 22:16:08 #117
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69617800
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef PteV het volgende:
hm..ik heb vrijdag de wedstrijd (5km), wat is volgens jullie de ideale indeling van de nog resterende dagen?
Rust rust rust
  maandag 1 juni 2009 @ 22:17:07 #118
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_69617851
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef computergirl het volgende:
Polar!
heeft maar 8.5 km gemeten, maar in mapmyrun was het ruim 11 km!

Had ook al 20 km gewandeld vandaag, dus ik ben nu een beetje dood. En er is weer een teennagel aan het overlijden
Tijd om grotere sportschoenen te halen? Ik heb ook in een maand beide grote teennagels kwijtgeraakt. Herstel heeft ongeveer 3 maanden geduurd & toen is de nieuwe nagel ook nog eens in gaan groeien.. En geloof me; da's geen pretje

Ik loop nu op asics die toch wel een maat te groot zijn, maar echt heerlijk lopen. Gewoon de schoen strak dichtknopen & je voet schuift echt niet tijdens het lopen dan!
Your only limit is your imagination
pi_69618094
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:

[..]

Tijd om grotere sportschoenen te halen?
Ze zijn wel groter dan mijn gewone schoenen maar inderdaad toch net iets te klein. Maar ze zijn nog niet oud genoeg om ze te vervangen (ben zuiniger op mijn schoenen dan op mijn nagels )
  dinsdag 2 juni 2009 @ 07:59:20 #120
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69629846
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef JortK het volgende:

[..]

Rust rust rust
Ook niet nog een rustig loopje vandaag? Heb afgelopen vrijdag voor het laatst gelopen. En hoe zit het met eten voor een wedstrijd? Hoeveel tijd moet er tussen het eten en de wedstrijd zitten om een optimale prestatie neer te zetten?
pi_69630214
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef PteV het volgende:

[..]

Ook niet nog een rustig loopje vandaag? Heb afgelopen vrijdag voor het laatst gelopen. En hoe zit het met eten voor een wedstrijd? Hoeveel tijd moet er tussen het eten en de wedstrijd zitten om een optimale prestatie neer te zetten?
Tussen 2-3uur afhankelijk van wat je eet. Eet je warm eigenlijk 3 uur, brood etc rond de 2 uur. Wel in die laatste 2 uur nog voldoende drinken, liefst met suikers.
pi_69630481
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:06 schreef superbient het volgende:

[..]

Tussen 2-3uur afhankelijk van wat je eet. Eet je warm eigenlijk 3 uur, brood etc rond de 2 uur. Wel in die laatste 2 uur nog voldoende drinken, liefst met suikers.
ah thanks en nog even een banaantje kauwen van tevoren? En is het verstandig om vandaag nog een rustige loopje te doen?
pi_69630760
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:19 schreef PteV het volgende:

[..]

ah thanks en nog even een banaantje kauwen van tevoren? En is het verstandig om vandaag nog een rustige loopje te doen?
Je hebt vrijdag pas de wedstrijd en afgelopen vrijdag voor het laatst gelopen? Dan zou ik vandaag nog gewoon trainen en morgen ff loslopen en dan donderdag rust.

Die banaan zou ik gewoon bij het ontbijt nemen, zijn langzame koolhydraten dus vlak voor een race weinig zin, ik denk dat een witte boterham met jam/stroop beter is als laatste hapje, maar in principe moet je 2 uur van tevoren gewoon genoeg eten. Zeker voor 5km hoef je niet een berg pasta naar binnen te werken ofzo. Beter een lege maag want binnen 30min is de race weer over en je gebruikt mss max 5-600kcal als je maximaal gaat.
pi_69632226
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:31 schreef superbient het volgende:

[..]

Je hebt vrijdag pas de wedstrijd en afgelopen vrijdag voor het laatst gelopen? Dan zou ik vandaag nog gewoon trainen en morgen ff loslopen en dan donderdag rust.

Die banaan zou ik gewoon bij het ontbijt nemen, zijn langzame koolhydraten dus vlak voor een race weinig zin, ik denk dat een witte boterham met jam/stroop beter is als laatste hapje, maar in principe moet je 2 uur van tevoren gewoon genoeg eten. Zeker voor 5km hoef je niet een berg pasta naar binnen te werken ofzo. Beter een lege maag want binnen 30min is de race weer over en je gebruikt mss max 5-600kcal als je maximaal gaat.
Kijk, dat zijn nuttige antwoorden Dan ga ik vandaag en morgen nog lekker rustig trainen en moet het vrijdag helemaal goed komen!
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:36:41 #126
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:43:23 #127
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:58:31 #128
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_69715439
(tvp)

Ik wil ook hardlopen. Ik dacht eerst dat ik lekker in de ochtend kon gaan maar nu lees ik dat het beter is als je later op de dag doet. In de ochtend is je lichaamstemperatuur niet zo goed als in de avond.

Ik heb ook van die meisterlijke schoenen. Die wil ik nu eens eindelijk goed gebruiken!
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:56:25 #129
77130 star_gazer
pi_69724049
Heb lekker de 10 mijl gelopen vanavond. Lekker fris
-
pi_69724425
Ik heb geen idee of je beter 's ochtends of 's avonds kunt lopen, maar het zal niet zoveel uitmaken lijkt me toch? Als je 's ochtends wilt gaan ga je toch lekker 's ochtends? Als het straks echt warm wordt is dat zelfs de enige optie, omdat de temperatuur dan 's avonds nauwelijks zakt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 03:55:17 #131
77130 star_gazer
pi_69727883
Houd wel in de gaten dat je 's ochtends in principe uitgedroogd bent. Goed drinken dus. 's Ochtends lopen is niets voor mij; ik word altijd kotsmisselijk en krijg last van mijn maag
-
pi_69728649
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:58 schreef Wii-Style het volgende:
(tvp)

Ik wil ook hardlopen. Ik dacht eerst dat ik lekker in de ochtend kon gaan maar nu lees ik dat het beter is als je later op de dag doet. In de ochtend is je lichaamstemperatuur niet zo goed als in de avond.

Ik heb ook van die meisterlijke schoenen. Die wil ik nu eens eindelijk goed gebruiken!
's Ochtends moet je idd wat meer opwarmen, maar dat is geen reden om niet in de ochtend te kunnen lopen. Er zijn genoeg lopers die het heerlijk vinden. Gewoon rustig starten.
Zelf ben ik geen ochtendloper, ik doe het soms wel maar ik kom niet vooruit.
Het is iets wat je zelf moet uitvinden wat bij jou het beste past.
pi_69728826
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef e-runner het volgende:

[..]
Zelf ben ik geen ochtendloper, ik doe het soms wel maar ik kom niet vooruit.
op zaterdag loop ik om een uur of 10/11, dat is wel lekker. Heb ook wel eens geprobeert om gelijk vanuit mijn bed te hardlopen maar dat is echt geen success! Zo traag als wat.

Heb sinds maandag niet meer gelopen om mijn teen(nagel) even tot rust te laten komen, morgen hoop ik eindelijk weer een lekkere duurloop te doen op nwe schoenen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:14:32 #134
77130 star_gazer
pi_69736534
Ik loop graag 's avonds, meestal rond een uur of half 9 / 9 uur. Gisteren was met 10 uur wat laat. Lekker rustig op de weg, dat wel
-
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:16:12 #135
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_69736595
Ik loop het liefst rond negen uur 's avonds.

Ik ben wel benieuwd naar het volgende; Dat HIIT een effectieve manier is om conditie op te bouwen is ondertussen wel bekend. Maar ik heb er echt de pest aan. Het liefst ga ik gewoon het bos in & loop ik ~ 5 kilometer flink door.

Maar de weg (nouja, bospad) die ik loop gaat constant op en neer, heeft dit niet ongeveer hetzelfde effect als HIIT? Want je spant je de ene keer veel meer in (heuvel op) en kunt je heerlijk inhouden als je de heuvel weer afrent.
Your only limit is your imagination
pi_69741702
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef ShadyLane het volgende:

Licentie is ervoor om vooraan te kunnen starten bij wedstrijden. Het zit hem niet in de kosten, maar voor minder snelle mensen is het niet echt noodzakelijk. Ik heb er wel 1, omdat ik het gewring bij de start wil voorkomen. Kost zoveel energie in de eerste paar kilometers, dat gebruiken we liever onderweg.

Pak je KNAU lidmaatschap erbij, dan krijg je korting bij het inschrijven van wedstrijden. Lidmaatschap kost geloof ik 18 euro per jaar, dus dat kost niet zoveel. Ik zou het altijd doen in ieder geval. Voor het krantje hoef je het niet te doen trouwens, daar mis je niks aan.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_69741835
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef e-runner het volgende:

[..]

Ik denk steeds zo warm is het toch niet? Gisteren was het hier wel warm, maar nog wel goed om te lopen.
Maar ik woon in het westen en dat scheelt wel een aantal graden.
Zie hier almaar PR's voorbij komen. Netjes hoor en dat in warm weer.
Mooi PR ook en ik ga met je meedoen voor een tijd onder het uur. Is een mooi streven 15 km per uur lopen.
Mijn laatste loop ging 15.5 km in 1.04.30. Daar moest ik toen wel diep voor gaan.

Nu train ik anders en mijn lichaam moet er nog wat aan wennen, maar het soepele gevoel begint wel te komen. Gisteren op de baan gelopen. 10 x400 alles zo rond de 1.36
Dat laatste loop ik ook ongeveer met trainingen. Zit rond de 92 op 400 meters. Langere intervallen houdt ik 94/95 aan.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_69800276
Zo, afgelopen vrijdag de wedstrijd gelopen en m'n eigen PR scherper gesteld op 20:42 24 seconden eraf...eerste doelstelling gehaald dus Marti ten Kate liep ook nog mee, maar die kon ik helaas niet bijhouden haha. Nu op naar een tijd onder de 20 minuten!
pi_69800752
Knieen gaan steeds beter Nog steeds af en toe wel een beetje last maar dat wordt steeds minder. Voel wel met enige regelmaat m'n linkeronderbeen en dat voelt 100% hetzelfde als logesyndroom alleen dan lager in m'n been, alsof het weer is dichtgegroeid/niet goed is opengeknipt. Het komt en gaat op dit moment een beetje dus ik kan er nog wel mee door maar als dit weer doorzet kan ik weer onder t mes

Loop wel al fatsoenlijk 4:40 per kilometer volgens m'n Polar (die ik nog niet echt gekalibreerd heb overigens). Zal over een week of wat eens met m'n GPS apparaatje erbij lopen.
pi_69817692
Wat is eigenlijk de 10k in Nederland?
  maandag 8 juni 2009 @ 10:03:44 #141
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_69818470
de 10 kilometer is die van Schoorl, daar is het NK dacht ik
  maandag 8 juni 2009 @ 14:37:55 #142
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69825923
Goedemiddag,

Hoe kan ik mijn trainingsintensiviteit verhogen? Ik train nu 2, soms 3 keer per week, maar zou graag toe willen werken naar 4 keer per week. Het probleem is dat ik nu niet snel genoeg herstel. Is dat een kwestie van tijd? Ik ben nu ruim een half jaar serieus bezig en loop de 10km. net onder het uur.

Groetjes
LENUS
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69860524
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:37 schreef LENUS het volgende:
Goedemiddag,

Hoe kan ik mijn trainingsintensiviteit verhogen? Ik train nu 2, soms 3 keer per week, maar zou graag toe willen werken naar 4 keer per week. Het probleem is dat ik nu niet snel genoeg herstel. Is dat een kwestie van tijd? Ik ben nu ruim een half jaar serieus bezig en loop de 10km. net onder het uur.

Groetjes
LENUS
Vooral rustig opbouwen. Ik zou eerst proberen steeds 3x per week te lopen omdat je nu 2 en soms 3 loopt.
Als je dan meer keer in de week gaat lopen dan moet je de afstanden die je normaal loopt wat verminderen.
Zodat het aantal kilometers gelijk blijft. Als het goed aanvoelt kan je geleidelijk weer wat meer km's gaan maken. En dan kun je proberen naar 4x te gaan.
Je loopt nu half jaar en dat is nog niet zo lang, dus je moet het voorzichtig opbouwen.
Zelf loop ik nu 4x in de week. Vooral het 2 dagen achter elkaar lopen dat kostte me moeite.
Nu gaat het wel beter. Ja, het kost inderdaad tijd.
Het is wel individueel, er zijn mensen die van nature snel herstellen.
Wat ik gedaan heb is korter trainen per keer, dan herstel je sneller heb ik gemerkt, maar bouw je wel het ritme op om vaker te trainen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:17 #144
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_69887340
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef e-runner het volgende:

[..]

Vooral rustig opbouwen. Ik zou eerst proberen steeds 3x per week te lopen omdat je nu 2 en soms 3 loopt.
Als je dan meer keer in de week gaat lopen dan moet je de afstanden die je normaal loopt wat verminderen.
Zodat het aantal kilometers gelijk blijft. Als het goed aanvoelt kan je geleidelijk weer wat meer km's gaan maken. En dan kun je proberen naar 4x te gaan.
Je loopt nu half jaar en dat is nog niet zo lang, dus je moet het voorzichtig opbouwen.
Zelf loop ik nu 4x in de week. Vooral het 2 dagen achter elkaar lopen dat kostte me moeite.
Nu gaat het wel beter. Ja, het kost inderdaad tijd.
Het is wel individueel, er zijn mensen die van nature snel herstellen.
Wat ik gedaan heb is korter trainen per keer, dan herstel je sneller heb ik gemerkt, maar bouw je wel het ritme op om vaker te trainen.
Ik probeer het momenteel rustig op te bouwen en vooral goed naar mijn lichaam te luisteren. Daarom zit ik soms aan de 2, soms aan de 3x trainen per week. Ik kan soms na 3 dagen nog kleine pijntjes hebben van de vorige training. Kun je overigens met kleine pijntjes lopen of is dit niet verstandig? In ieder geval zal ik je advies opvolgen om het eerst nog even aan te kijken. Ik ga proberen om die 3e training er structureel bij te plakken en eventueel die 3e training een wat kleinere afstand oid. Ik heb mezelf als doel gesteld om op termijn een marathon te lopen, dus Ik wil daarom ook niks forceren of chronische blessures gaan kweken. Mocht dit alles niet lukken, dan ga ik de kilometers uitsmeren over de week
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_69899671

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:26:23 #146
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69899920
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef JortK het volgende:
Hardlooprokjes
Geloof me, helemaal summer 2009
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:28:13 #148
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_69899953
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Geloof me, helemaal summer 2009
Ik kan niet wachten tijdens de eerste wedstrijd
pi_69900092
Echt zo'n vrouwen manier om als eerste over de streep te kunnen komen
pi_69900297
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef FJD het volgende:
Echt zo'n vrouwen manier om als eerste over de streep te kunnen komen
Joh, trek het je niet aan
Komen ze over de streep, dan kun je er eerst effe achteraanlopen en ze daarna voorbij strompelen, hen in de armen nemen en ................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')