Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.quote:
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.
quote:
Dat was het.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, die met artisjokkenhartjes, zonder de artisjokkenhartjes.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Doe maar 2, kunnen we weer ff vooruit.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef dawg het volgende:
Maar Ofrescameisje, hoe gaat het? Heb je nog dates in de planning, om maar even ontopic te blijven?
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 01:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom jij trouwens donderdag ook naar het vondelpark?
Ja relax. Verder sluit ik me bij rival aan en doe ik geen uitspraken over persoonlijke dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.
En met jou?
Niet zoveel nadenken, was vorige week inderdaad tof.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef rival het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij kwam toch misschien ook de park checken, of niet?
Heb je die 15cm aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.
Oh nee niet vanwege nadenken hoor, ik verwacht wel dat jullie me in leven latenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoveel nadenken, was vorige week inderdaad tof.
Alsnog sterkte.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Zooow.... eerste emoties zijn wat gezakt.
Owkee gedumpt worden via e-mail is normaliter not done, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is. Qua stem klap ik dicht en via msn kan het wat rommelig worden (lange-afstand"relatie" voor de mensen die me niet kennen) dus dat had ook niet echt gewerkt.
Er zijn een aantal mailtjes over een weer gegaan waarbij de conclusie toch is dat we gewoon vrienden blijven. Echt waar, áls ik gedumpt moest worden, dan is dit toch wel de beste manier geweest. Openheid, eerlijkheid, geen beschuldigingen over en weer... áls een man een meisje dan verdrietig moet maken, dan moet diegene het op de manier doen zoals bij mij. Open, eerlijk, duidelijk, respectvol en de ander afsluiting gunnen.
Besloten om met een vriendschap verder te gaan en de afgelopen tijd gewoon als een mooie herinnering te bestempelen.
Niet alle mannen zijn klootzakken
Ben helemaal rul geragd meid.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe maar 2, kunnen we weer ff vooruit.
Hé maar lul! Noggeneukt?
Dat klopt. Net zoals ook niet alle vrouwen emotionele labiele wezens zijn (Ofresca, lees je mee?quote:
Jammer, je lijkt me wel tof om eens een biertje mee te drinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef rival het volgende:
[..]
Oh nee niet vanwege nadenken hoor, ik verwacht wel dat jullie me in leven laten![]()
Maar de garage staat voorlopig bij mij op nr 1 in de planning dus als er iets te doen is gaat dat voor![]()
en er is nog al wat te doen
Nou da´s mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Zooow.... eerste emoties zijn wat gezakt.
Owkee gedumpt worden via e-mail is normaliter not done, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is. Qua stem klap ik dicht en via msn kan het wat rommelig worden (lange-afstand"relatie" voor de mensen die me niet kennen) dus dat had ook niet echt gewerkt.
Er zijn een aantal mailtjes over een weer gegaan waarbij de conclusie toch is dat we gewoon vrienden blijven. Echt waar, áls ik gedumpt moest worden, dan is dit toch wel de beste manier geweest. Openheid, eerlijkheid, geen beschuldigingen over en weer... áls een man een meisje dan verdrietig moet maken, dan moet diegene het op de manier doen zoals bij mij. Open, eerlijk, duidelijk, respectvol en de ander afsluiting gunnen.
Besloten om met een vriendschap verder te gaan en de afgelopen tijd gewoon als een mooie herinnering te bestempelen.
Niet alle mannen zijn klootzakken
insgelijksquote:Op maandag 18 mei 2009 01:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, je lijkt me wel tof om eens een biertje mee te drinken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alsnog sterkte.Maar wel fijn dat hij zich zo open opstelt.
Ik ga slapen lieve mensen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Damn, dacht ik je even over te halen met die post.
dat was een flinke opkomst geloof ik?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:30 schreef dawg het volgende:
Toch vind ik eigenlijk dat je gewoon moet komen, rival. Volgens mij wordt het niet zo druk als afgelopen weekend.
wel gezelligquote:
Nee, geen idee, ik heb gewoon een wekker.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rival het volgende:
[..]
wel gezellig![]()
Het is een mooie tijd om te gaan slapen, 6 uur gaat de wekker...
het lijkt kort, maar ik voel nu al dat ik dan precies op het juiste moment wakker wordt (je hebt zown slaapcyclus ding gedoe je weetz)
Ik stel me dan even voor:quote:Op maandag 18 mei 2009 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat klopt. Net zoals ook niet alle vrouwen emotionele labiele wezens zijn (Ofresca, lees je mee?).
Welkom. Stel je ook eens even voor.
Nou ja, 6 jaar terug is er dus iets in mijn privé leven gebeurd waardoor mijn hart omsingeld werd door een muur van gewapend beton. Tsja, dan kan je dus ook niet echt gevoelens voor iemand ontwikkelenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:48 schreef dawg het volgende:
Ja, die thema-kanalen van Discovery wil ik ook.Maar digitenne.
6 jaar single, dat is wel heel lang?
Maar kut dat je gedumpt bent. Maar heb je geen andere alcoholische versnaperingen in huis? Of een waterijsje misschien?
quote:Op maandag 18 mei 2009 03:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
buuuuuuuuuh, kan niet slapen en om 5 gaat de wekker al
stomme telefoontjes ook altijd...
en nog door mijn wekker heen geslapen ooknou ja, dan maar wat later beginnen...
Hey, ik heb je niet hier gezien dit weekend... goed weekend gehad mais?quote:Op maandag 18 mei 2009 06:48 schreef MNR het volgende:
Nou ja, kan gebeuren, volgende keer doe je dat niet meer![]()
Hey lieverd!quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef DR34M3R het volgende:
Hey, ik heb je niet hier gezien dit weekend... goed weekend gehad mais?
Het gaat wel. En dat stukje dat niet zo lekker gaat komt ook wel weer goedquote:Op maandag 18 mei 2009 06:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Ja, ben vrijdagavond direct uit werk naar vriendin geweest, laat terug. Zaterdagmorgen eerst lekker naar de kapper en toen door naar Amersfoort, andere vriendin. Ook weer laat thuis
Toen topic van Joey gelezen en daar veel over nagedacht dus had niet echt behoefte om te postenEn lekker mijn kamer eens goed opgeruimd! Weekend was dus heerlijk en toppie. Hoofd is nu een klein beetje vol met zorgen dus ik hoop dat dat snel verdwijnt
Hoe is het verder met jou?
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat wel. En dat stukje dat niet zo lekker gaat komt ook wel weer goed
Hey MNR is het plan nog steeds om de stoute schoenen aan te trekken ?quote:
Hahaha! Ja, dat vind ik nog een beetje engquote:Op maandag 18 mei 2009 07:11 schreef mrbox het volgende:
Blegh wat een kut nacht zeg, erg slecht geslapen![]()
![]()
[..]
Hey MNR is het plan nog steeds om de stoute schoenen aan te trekken ?zo ja Go for it
Spannende tijdenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, dat vind ik nog een beetje eng
Maar die plannen zijn er zeker voor deze week!
Ik heb ook Q op staanquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, dat vind ik nog een beetje eng
Maar die plannen zijn er zeker voor deze week!
quote:
Ik ga m laten merken dat ik hem leuk vindquote:Do tell!
Zo wat voor spannends heb jij dit weekend dan wel niet gedaanquote:
Miss had ik wat spannends moeten doenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:35 schreef mrbox het volgende:
Zo wat voor spannends heb jij dit weekend dan wel niet gedaan![]()
![]()
![]()
En jij ook een goeiemorgen trouwensquote:Op maandag 18 mei 2009 06:56 schreef kingmob het volgende:
Ik lag om 8 uur al in mijn bed, wat heb ik heerlijk geslapen![]()
(van zaterdag op zondag dan ook niet naar bed geweest lol)
Teken van het ouder wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 07:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miss had ik wat spannends moeten doen
In het weekend al een 60 jarige oma genoemd, dus dat ik oud wordt is al bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 07:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Teken van het ouder worden
Moet je eens je oor op je knie leggen en dan je been wiebelen, dat piept en kraakt als een gek(bij mij dan)
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:29 schreef MNR het volgende:
[..]!
3 DJ's daar die de juiste dingen zeggen![]()
[..]
[..]
Ik ga m laten merken dat ik hem leuk vind![]()
Daar ga ik vandaag eens subtiel mee beginnen en dan kijk ik hoe hij daarop reageert.
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...quote:Op maandag 18 mei 2009 07:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In het weekend al een 60 jarige oma genoemd, dus dat ik oud wordt is al bekend
Het lichaam is een eng iets
En wat als dat wel zo is?quote:Op maandag 18 mei 2009 07:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...
Des te erger om oud te worden genoemd hequote:Op maandag 18 mei 2009 07:50 schreef kingmob het volgende:
Ach, zolang je de kwart eeuw nog niet voorbij bent...
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugdquote:Op maandag 18 mei 2009 07:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dan begint de aftakeling
Bij mij iig wel
Hehehequote:Op maandag 18 mei 2009 07:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Thx
En zet hem op natuurlijk (niet TE subtiel he)
quote:
lies!quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugd
Jij meet sletje ookquote:
Van ripley wist hij het al hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 08:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij meet sletje ookzo onschuldig vanuit de achtergrond maar ondertussen ...
Huh wut?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:03 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, maar jij bent ook een man! Wij vrouwen hebben de eeuwige jeugd
Hoe staat het met jouw aftakeling dan?quote:
Eeeehm daar gaat het heel goed mee, of eigenlijk heel slecht, het is maar hoe je het bekijktquote:Op maandag 18 mei 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw aftakeling dan?
Het is in ieder geval dus al goed aan de gangquote:Op maandag 18 mei 2009 08:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehm daar gaat het heel goed mee, of eigenlijk heel slecht, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval dus al goed aan de gang
Aah nee dat hij het al lang wist maakt het beterquote:
Heeft niks met lezen te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 08:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of juist niet he?. Selectief lezertje
>
Morgen autoquote:
Waar een wil is, is een weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 02:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, 6 jaar terug is er dus iets in mijn privé leven gebeurd waardoor mijn hart omsingeld werd door een muur van gewapend beton. Tsja, dan kan je dus ook niet echt gevoelens voor iemand ontwikkelen![]()
Heb inmiddels chocoladelikeur gevonden. Dat in combinatie met wat melk is toch wel errug goed te doen en errug troostend![]()
Heb ook al een telefoontje gehad van een vriend van me die me even troostte... dus het komt helemaal goed met mij!
Ik heb jou ook gemistquote:
moet je nog een keer schietenquote:
De hamer toen voor jezelf aangeschaft of voor een ander?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg.
Ik heb wel een sloophamer voor gewapend beton, pm maar als ik wat moet slopen.
Ah, dan heb je vast wel lekker geslapen?
Kan beter op schietcursus gaanquote:
Morgenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef rival het volgende:
Ook ik is weer van de partij hier, goedemogguh
Maar dan blijft er niks van overquote:
Productief, gezellig en fijn weekend gehad!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
You don't know what you've got till it's gone.
Niet zulke moeilijke vragen stellen op maandagmorgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De hamer toen voor jezelf aangeschaft of voor een ander?
Ik zou die mails weggooien, nu zit je er alleen maar over te malen, terwijl hij duidelijk (zoals je zelf zei) zijn keuze heeft gemaakt en ook uitgelegd waarom. En waarom zou je je muur weer optrekken? Het leven is leuker zonder muur, geloof dat maar.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
Zoow.... totaal niet geslapen. Zit vanmorgen voor de zoveelste keer de mailconversatie van afgelopen nacht door te lezen. Ben inmiddels wel zover dat ik vind dat hij écht niet weet wat hij nu heeft laten schieten!
We hebben zoveel gedeelde interesses, zitten op hetzelfde niveau en dezelfde golflengte, de klik was er gigantisch én ik heb alle begrip voor zijn carrière. Dat laatste betekent dus dat ik altijd op een "gedeelde eerste plaats" zou komen te staan en dat ik maar afhankelijk ben van waar ze hem allemaal naartoe sturen. I could have handeled that... deed ik nu ook.
Of hij in gaat zien dat hij voor nu best wel een grote fout heeft gemaakt, dat weet ik niet. Denk dat er sowieso al weinig vrouwen zijn die het trekken als hun partner >4 mnd van huis is. Ach, sommige mannen zijn gewoon stommelingen... You don't know what you've got till it's gone.
@dawg : die sloophamer cq. bulldozer had bovenstaande persoon dus al gehanteerd. Had aan de ene kant wel voordelen maar aan de andere kant kwam er ook nog even wat boven waarbij ik liever had gehad dat er deels dat muurtje nog stond. Ben er nu weer even voor om die muur van gewapend beton (tijdelijk) op te bouwen uit zelfbescherming.
Ik heb je verhaal half gelezen in dat andere topic, maar wat een vreemd einde zeg. Of naja, eerst hoor je zolang niets, dan heb je een gesprek & dan komt er zo'n mailtje overheen. Hopelijk kan je het straks in juni ook een beetje uitpraten - mits je daarop zit te wachten. Bij mij was het iets anders, maar is het op een soort gelijke manier uit gegaan & ik hoefde hem daarna niet meer te spreken eigenlijk...quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
Zoow.... totaal niet geslapen. Zit vanmorgen voor de zoveelste keer de mailconversatie van afgelopen nacht door te lezen. Ben inmiddels wel zover dat ik vind dat hij écht niet weet wat hij nu heeft laten schieten!
We hebben zoveel gedeelde interesses, zitten op hetzelfde niveau en dezelfde golflengte, de klik was er gigantisch én ik heb alle begrip voor zijn carrière. Dat laatste betekent dus dat ik altijd op een "gedeelde eerste plaats" zou komen te staan en dat ik maar afhankelijk ben van waar ze hem allemaal naartoe sturen. I could have handeled that... deed ik nu ook.
Of hij in gaat zien dat hij voor nu best wel een grote fout heeft gemaakt, dat weet ik niet. Denk dat er sowieso al weinig vrouwen zijn die het trekken als hun partner >4 mnd van huis is. Ach, sommige mannen zijn gewoon stommelingen... You don't know what you've got till it's gone.
quote:
en waar moet ik dan heen?quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef rival het volgende:
Ook ik is weer van de partij hier, goedemogguh
Mooi zoquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef rival het volgende:
Productief, gezellig en fijn weekend gehad!![]()
and you?
Sorry.. het was maar een (sort of) ja of nee vraagquote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef dawg het volgende:
Niet zulke moeilijke vragen stellen op maandagmorgen.
Ik denk dat maar weinig mannen daar écht over nadenken, ik zou er verder ook niet zoveel over nadenken. Mocht hij dat wel vinden en je dat laten weten, dan is het vleiend, maar verder heb je er nou eenmaal niet zoveel aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
@dawg : die sloophamer cq. bulldozer had bovenstaande persoon dus al gehanteerd. Had aan de ene kant wel voordelen maar aan de andere kant kwam er ook nog even wat boven waarbij ik liever had gehad dat er deels dat muurtje nog stond. Ben er nu weer even voor om die muur van gewapend beton (tijdelijk) op te bouwen uit zelfbescherming.
quote:
I know, erg he?quote:
Ik had me al eerder wat somber uitgelaten over dit soort relaties in het topic daarvoor, het spijt me dat het zo is afgelopen. Maar ik denk wel dat je het gewoon uit je hoofd moet zetten en zeker die mails niet meer lezen. Jullie waren ver van elkaar weg, het gevaar voor idealisering zit er sterk in en het lijkt er op dat je dat doet.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
* kingmob zingt "Een maaaaan, weet niet wat ie miiist, maar als ze er niet is...."quote:Of hij in gaat zien dat hij voor nu best wel een grote fout heeft gemaakt, dat weet ik niet. Denk dat er sowieso al weinig vrouwen zijn die het trekken als hun partner >4 mnd van huis is. Ach, sommige mannen zijn gewoon stommelingen... You don't know what you've got till it's gone.
Mag het?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, erg he?.
Nou ok, blijf maar hier dan.
Gedeeltelijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Das minder!
oh trouwens, daar koos je zelf voor![]()
Is niet aan mij hoor, jij was hier eerder dan ikquote:
Ik wilde om 13.00 naar de UvT gaan, maar dat plan valt nu in het waterquote:Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef djayzz het volgende:
Zo, wat een drukke boel weer hier![]()
Iedereen weer lekker aan het werk/de studie?
Dat is waarquote:Op maandag 18 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is niet aan mij hoor, jij was hier eerder dan ik.
Anyway, 3 daagjes werken, concertje op Woensdag en dan hopen op lekker weer.
quote:
En je wilde nog wel zo graag naar de UvTquote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde om 13.00 naar de UvT gaan, maar dat plan valt nu in het water![]()
En ik ga zo even naar de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het is idd een vreemd einde. Hij is in 3 dagen tijd ineens 180 graden gedraaid en het is mij (en hem waarschijnlijk ook) niet helemaal duidelijk waarom. Als ik het zo teruglees nu alles wat gezakt is, heb ik het idee dat het van zijn kant gewoon écht zelfbescherming is. Ik weet dat hij ondanks zijn intelligentie iemand is die zich heel erg door zijn gevoel laat leiden. In vorige relaties heeft hij zich dus ook voor de volle 100% gegeven en dat is dus ook vaak zat misgegaan (anders was-ie nu niet single of course).quote:Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal half gelezen in dat andere topic, maar wat een vreemd einde zeg. Of naja, eerst hoor je zolang niets, dan heb je een gesprek & dan komt er zo'n mailtje overheen. Hopelijk kan je het straks in juni ook een beetje uitpraten - mits je daarop zit te wachten. Bij mij was het iets anders, maar is het op een soort gelijke manier uit gegaan & ik hoefde hem daarna niet meer te spreken eigenlijk...
Wees eens eerlijk tegen jezelf en vraag je af wat de muur je de afgelopen 6 jaar heeft gebracht ?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
Ben er nu weer even voor om die muur van gewapend beton (tijdelijk) op te bouwen uit zelfbescherming.
Ik weet het niet de ene site zegt 50, de andere 90%quote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Alleen donderdag 80% kans op regen
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je wilde nog wel zo graag naar de UvT
Veel plezier in de stad![]()
Ga je nog leuke dingen kopen?Ja... Ik heb van 16.45 - 18.30 college en als ik dan eerder ga, dan voel ik mij nuttigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee, ik heb niets speciaals nodig, maar wie weet wat ik tegenkom!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik lees hier vooral een relaas van iemand die verliefd is, niet helemaal begrijpt dat hij niet verliefd is, dus haarzelf subtiel toch wat hoop probeert te geven door te stellen dat hij niet weet wat ie laat gaan, dat ie het uit zelfbescherming doet en niet omdat hij misschien toch niet zo verliefd was maar zich mee liet slepen in het moment, etc etc jadajada.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is idd een vreemd einde. Hij is in 3 dagen tijd ineens 180 graden gedraaid en het is mij (en hem waarschijnlijk ook) niet helemaal duidelijk waarom. Als ik het zo teruglees nu alles wat gezakt is, heb ik het idee dat het van zijn kant gewoon écht zelfbescherming is. Ik weet dat hij ondanks zijn intelligentie iemand is die zich heel erg door zijn gevoel laat leiden. In vorige relaties heeft hij zich dus ook voor de volle 100% gegeven en dat is dus ook vaak zat misgegaan (anders was-ie nu niet single of course).
Ik gooi het gewoon op zelfbescherming van zijn kant. Ten eerste is het gewoon moeilijk om iemand in je hoofd te hebben zitten die duizenden kilometers verderop zit terwijl je gewoon je werkzaamheden moet uitvoeren (alhoewel, daar heb ik ook last van). En ten tweede heeft hij blijkbaar toch een behoorlijke knauw gekregen van de eerdere relaties en wil hij dit vroegtijdig beëindigen, vóórdat het een echte "fullblown" relatie is en hij wéér de kans zou lopen om gekwetst te worden.
Tsja, zijn eerste reden kan ik me in vinden... al vind ik dat als ik met mijn autistenhersens dit trek, dat hij dat ook zou moeten kunnen (mietje dus). En de tweede reden. Ach, bindingsangst. Ben vóór dit gebeuren 6 jaar lang vrijgezel geweest door bindingsangst. Had nu voor het eerst echt het idee iemand gevonden te hebben die het waard was om het risico te nemen. Dat is iets waar hij zelf aan moet werken.
Nogmaals: hij weet écht niet wat hij nu laat liggen. Heb gevraagd of we zijn vrije dag in juni alsnog wel even elkaar in levenden lijve konden zien en dat wil hij gelukkig nog wel... tegen die tijd zal het wel wat bekoeld zijn maar ik ben toch benieuwd hoe hij zal reageren en of ik aan hem zou kunnen zien of ik gelijk heb wat betreft mijn huidige analyse. Ik stel me er niet teveel bij voor en ik wil ook geen dubbele agenda, maar tsja, met zo'n klik die we hadden is het toch altijd afwachten of eventuele weggestopte gevoelens van één of beiden niet per ongeluk en onbedoeld boven komen drijven.
@ dawg: die mailconversaties gooi ik niet weg, het is namelijk wel een lichtend voorbeeld voor hoe het dumpen van iemand op een nette, respectvolle manier kan. En hoewel zijn conclusie mij niet bevalt, de manier waarop er gecommuniceerd is, ook vanuit mijn kant, daar ben ik stiekem best wel trots op. (call me strange)
regen wordt het dus sowieso. Al zal het meeste dat dan valt, in het oosten vallenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet de ene site zegt 50, de andere 90%.
Zie toevoeging in mijn postquote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral een relaas van iemand die verliefd is, niet helemaal begrijpt dat hij niet verliefd is, dus haarzelf subtiel toch wat hoop probeert te geven door te stellen dat hij niet weet wat ie laat gaan, dat ie het uit zelfbescherming doet en niet omdat hij misschien toch niet zo verliefd was maar zich mee liet slepen in het moment, etc etc jadajada.
Je hebt al een muurtje zeg je, het zou zonde zijn als je die muur (oa) weer optrekt omdat je nog ijdele hoop hebt.
Sja, wat doen we dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
regen wordt het dus sowieso. Al zal het meeste dat dan valt, in het oosten vallen
Kroegjequote:
Ja ok, maar vanaf het begin of gaan we het toch gokken en kijken we hoelang het droog blijft?quote:
Oh ja. Dus eigenlijk was het emotioneel hardop denken?quote:
Ik lift mee op deze post....quote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral een relaas van iemand die verliefd is, niet helemaal begrijpt dat hij niet verliefd is, dus haarzelf subtiel toch wat hoop probeert te geven door te stellen dat hij niet weet wat ie laat gaan, dat ie het uit zelfbescherming doet en niet omdat hij misschien toch niet zo verliefd was maar zich mee liet slepen in het moment, etc etc jadajada.
Of je neemt zo'n half-koepeltentje mee. Dan zit je toch buiten & half droogquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar vanaf het begin of gaan we het toch gokken en kijken we hoelang het droog blijft?>
Ik weet niet wat waar zit enzo. Zolang iemand mij van CS kan oppikken maakt het mij weinig uitquote:Op maandag 18 mei 2009 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar vanaf het begin of gaan we het toch gokken en kijken we hoelang het droog blijft?>
Spannend! Succes!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor... ff langs uitzendbureau... en nu maar hopen dat ze goed nieuws heeft
fijne dag singles
Tnx meidquote:
Dat soort dingen lukt wel hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 09:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat waar zit enzo. Zolang iemand mij van CS kan oppikken maakt het mij weinig uit
Wel grappig dat je ondanks al het 'gezeur' toch hier bent blijven stekenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen lukt wel hoor. We wachten de rest even af dan
>
Fijne dag!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Ben er weer vandoor... ff langs uitzendbureau... en nu maar hopen dat ze goed nieuws heeft
fijne dag singles
Ik ben wel erger gewend in al die jaren FOK! hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je ondanks al het 'gezeur' toch hier bent blijven steken
Het gaat niet om de mate van ergheid he. Anders snap ik niet waarom je dat jezelf zou aandoenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel erger gewend in al die jaren FOK! hoor.
Ik doe mezelf niets aan hoor, itt anderen maak ik me niet zo druk om dingen hier op FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om de mate van ergheid he. Anders snap ik niet waarom je dat jezelf zou aandoen
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
WIl nog even een toevoeging doen: qua alle gesprekken die we gehad hebben, tot en met afgelopen dinsdag zelfs heb ik totaal niet opgemerkt dat hij me "alleen een aardige meid" vindt. Het waren over het algemeen zeer persoonlijke, intieme (niet alleen seksuele) gesprekken van beide kanten waarin van zijn kant wel degelijk letterlijke aanleidingen waren om het toch als meer te zien dan gewoon "leuk contact houden".quote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt al een muurtje zeg je, het zou zonde zijn als je die muur (oa) weer optrekt omdat je nog ijdele hoop hebt.
Het waren gesprekken via digitale media, toch? E-mail, msn, etc?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIl nog even een toevoeging doen: qua alle gesprekken die we gehad hebben, tot en met afgelopen dinsdag zelfs heb ik totaal niet opgemerkt dat hij me "alleen een aardige meid" vindt. Het waren over het algemeen zeer persoonlijke, intieme (niet alleen seksuele) gesprekken van beide kanten waarin van zijn kant wel degelijk letterlijke aanleidingen waren om het toch als meer te zien dan gewoon "leuk contact houden".
Het is te persoonlijk om die chatlogs neer te zetten natuurlijk, maar ik kan echt serieus nergens een moment van twijfel of van niet-serieusheid lezen (ook niet tussen de regels door). En trust me, ik heb lang zat gezocht met mijn toen labiele hersens om iets te vinden waaruit ik kon afleiden waar het fout is gegaan. Hij heeft ook zelf toegegeven dat hij pas gisteren eigenlijk besloten heeft dat het voor hem zo niet verder kon.
Ergo, ik blijf bij mijn theorie van zelfbescherming en hij moet het lekker zelf maar uitzoeken... ik ga voor niets minder dan 100% en als hij me dat blijkbaar niet kan/wil of durft te geven, dan ga ik mijn standaarden daar niet voor verlagen.
Sterkte ermee, Lotussquote:Op maandag 18 mei 2009 09:28 schreef dawg het volgende:
I knowquote:Op maandag 18 mei 2009 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe mezelf niets aan hoor, itt anderen maak ik me niet zo druk om dingen hier op FOK!. Maar ik heb wel al heel wat rare zaken meegemaakt
.
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Het waren gesprekken via digitale media, toch? E-mail, msn, etc?
En goed zo. Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
U riep?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
Ik denk eerder dat jij voor de gek bent gehouden als ik alles zo snel nagelezen heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.
Lichamelijk contact is essentieel, zeker voor een beginnende relatie. En dan niet alleen seks, ook knuffelen, hand in hand lopen, dat soort dingen. Je moet het ff een beetje relatieveren denk ik (ook al is dat heel zwaar natuurlijk), zal uiteindelijk je humeur ook goed doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
... en Skype. Ook al ben je ver van elkaar verwijderd, tekst, woord, beeld en geluid zeggen toch heel veel van hoe iemand zich op dat moment voelt. True, het zal nooit zijn als een normaal face to face gesprek, maar echt waar... nergens een moment van twijfel, afstand nemen of negativiteit. Als hij iemand voor de gek heeft gehouden, dan is het toch ook voornamelijk hemzelf geweest.
misselijk? ziek? vol walging?quote:
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lichamelijk contact is essentieel, zeker voor een beginnende relatie. En dan niet alleen seks, ook knuffelen, hand in hand lopen, dat soort dingen. Je moet het ff een beetje relatieveren denk ik (ook al is dat heel zwaar natuurlijk), zal uiteindelijk je humeur ook goed doen.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.
quote:
quote:
Niet zo heel veel als je zou denken.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuke heren hier !? Ik zou er weinig van geloven hoor !quote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Het waren gesprekken via digitale media, toch? E-mail, msn, etc?
En goed zo. Genoeg andere leuke kerels. In dit topic bijvoorbeeld.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zonder lichamelijk contact geen echte relatie. Hoe goed het ook mag klikken via msn, email, skype, sms, bellen et cetera, uiteindelijk gaat het er toch om hoe het is als je echt bij elkaar bent, denk ik.
Ja leuke heren hier, is hetzelfde als het monster zoeken in Loch Ness. Je moet afgaan op geruchten en met heel veel geluk kan je een glimp opvangen, maar vangen doet niemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuke heren hier !? Ik zou er weinig van geloven hoor !
Niemand? Ken jij de verhalen niet danquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja leuke heren hier, is hetzelfde als het monster zoeken in Loch Ness. Je moet afgaan op geruchten en met heel veel geluk kan je een glimp opvangen, maar vangen doet niemand.
Heel goed van jequote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hoewel ik kotsen en typen afwissel
Toch kan ik me goed voorstellen dat dit voor haar echt als een relatie heeft gevoeld. Sommige mensen beginnen pas na het tweede kind iets van houden van te voelen. En sommige mensen zijn al na een paar mails hotel de botel en vol vlinders.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eitje?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hm, ontbijtje, goed idee...![]()
Goedemorgen allemaal!
Als je geen zin hebt om het verhaal te lezen, heeft het ook geen zin om te gaan reageren op een eventuele samenvattingquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef rival het volgende:
Geen zin om het hele verhaal te lezen, hebben ze elkaar weleens irl gezien?
Ik ook, ik heb dan ook opzich maar weinig met het zogenaamde online-daten. Ik heb echt wel eens iets met een fokster gehad, maar allemaal nadat ik ze eerst IRL had gezien. Uiteraard wel eens een flirtje ofzo, maar daar kwam dan nooit een afspraakje van ofzo.quote:
Dat hoeft toch ook niet, misschien wìlde hij wel heel graag dat het meer was en hield hij dat zichzelf voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
WIl nog even een toevoeging doen: qua alle gesprekken die we gehad hebben, tot en met afgelopen dinsdag zelfs heb ik totaal niet opgemerkt dat hij me "alleen een aardige meid" vindt. Het waren over het algemeen zeer persoonlijke, intieme (niet alleen seksuele) gesprekken van beide kanten waarin van zijn kant wel degelijk letterlijke aanleidingen waren om het toch als meer te zien dan gewoon "leuk contact houden".
Het is te persoonlijk om die chatlogs neer te zetten natuurlijk, maar ik kan echt serieus nergens een moment van twijfel of van niet-serieusheid lezen (ook niet tussen de regels door). En trust me, ik heb lang zat gezocht met mijn toen labiele hersens om iets te vinden waaruit ik kon afleiden waar het fout is gegaan. Hij heeft ook zelf toegegeven dat hij pas gisteren eigenlijk besloten heeft dat het voor hem zo niet verder kon.
bepaal jij dat voor mij?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om het verhaal te lezen, heeft het ook geen zin om te gaan reageren op een eventuele samenvatting
Dan zou ik roddels zeggenquote:
en visa versaquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand kan online nog zo leuk zijn, het zegt niks over IRL. SIimpel
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb dan ook opzich maar weinig met het zogenaamde online-daten. Ik heb echt wel eens iets met een fokster gehad, maar allemaal nadat ik ze eerst IRL had gezien. Uiteraard wel eens een flirtje ofzo, maar daar kwam dan nooit een afspraakje van ofzo.
Iemand zien is voor mij echt wel een voorwaarde om iemand leuk te vinden, en dan niet alleen om het uiterlijk an sich, maar ook gewoon hoe iemand's stem klinkt etc....
Nee hoor, als jij wilt reageren om het reageren moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
bepaal jij dat voor mij?
vertel me dan ook maar meteen wat ik vanavond ga eten
Andersom echterquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand kan online nog zo leuk zijn, het zegt niks over IRL. SIimpel
Of nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zou ik roddels zeggen![]()
Verhalen kunnen ook waar zijn.
Ja, haal je eigenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jouw gaap??? Ik kan dat heel goed zelf hoor, heb ik jouw gaap niet voor nodig.tsk mij slaan.
Preciesquote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!
Je kan iemand online best goed leren kennen, alleen irl zie je de karaktertrekjes, die kleine gewoontes.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Het online gedeelte is alleen elkaar leren kennen (en dan nog niet eens echt leren kennen)... ik zou het echt pas iets anders dan dat noemen zodra er iets irl's is!
Ik word elke keer afgeleid door die tieten op je ava als jij iets gepost hebt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, misschien wìlde hij wel heel graag dat het meer was en hield hij dat zichzelf voor.
Ik heb wel een leuke man ontmoedt zaterdag.
We hebben zitten praten en hij was heel geintresseerd en ik heb zijn nummer, maar ik durf niet te bellen
En ik denk ook niet dat het echt iets kan worden, maar een beetje aandacht is wel leuk.
Alleen wil ik niet dat hij denkt dat ik seks wil, want dat wil ik niet.
Dus kan ik hem beter niet bellen denk ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:11 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb nog nooit iemand leren kennen online waar ik verlieft op werd.
Ook niet hij op mij.
Gewoon iemand ontmoeten in het echt is veel fijner, want dan zie je hem ook.
ik hoef echt niet 100% details te weten voor ik een (eventueel nuttige) tip kan geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee hoor, als jij wilt reageren om het reageren moet je dat vooral doen.
Maar als jij lotuss wilt helpen, heeft het geen zin om te reageren op een samenvatting van het verhaal.
Mogguh Bels,quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat hoor ik, roddels? Wie wat waar?
Stem.. Hoe iemand zich gedraagt.. Beweegt.. Dat soort dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Iemand zien is voor mij echt wel een voorwaarde om iemand leuk te vinden, en dan niet alleen om het uiterlijk an sich, maar ook gewoon hoe iemand's stem klinkt etc....
Die passen bij mijn naamquote:Op maandag 18 mei 2009 10:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik word elke keer afgeleid door die tieten op je ava als jij iets gepost hebt.
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of niet![]()
[..]
Ja, haal je eigen![]()
Het was meer een foeii.p.v
Bellen, keer afspreken, dan merk je het vanzelf.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Die passen bij mijn naam
Maar nou weet ik nog niks.
Kan ik gewoon bellen om iets af te spreken, of denkt hij dan dat ik met hem naar bed wil?
Want dat wil ik echt niet als het niet echt iets word.
Ahh, niks bijzonders dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mogguh Bels,
Roddels/verhalen/achterklap
Hoi babe!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Stem.. Hoe iemand zich gedraagt.. Beweegt.. Dat soort dingen.
Of niet inderdaad. Maar verhalen zijn niet per definitie niet waarquote:
Rebelquote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat hoor ik, roddels? Wie wat waar?
Waarom denk je dat hij denkt dat jij seks wilt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
Kan ik gewoon bellen om iets af te spreken, of denkt hij dan dat ik met hem naar bed wil?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.
Natuurlijk!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel![]()
![]()
Als ze je iets pm sturen, gelijk doorsturen naar moi he.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij denkt dat jij seks wilt?
He jammer, was wel weer eens nodigquote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik deed mee, het is niet zo dat ik je op de bek nam.
Mannen willen ook gewoon en gezellige date hoor, en als hij seks wil, dan merk je dat wel optijd hoor. Je kan gewoon afspreken in de stad ergens, en als hij zegt ga je mee naar mijn huis weet je genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Die passen bij mijn naam
Hoe doe je dat, zo meer quoten tegelijk?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, niks bijzonders dus.
[..]
Hoi babe!![]()
waarom je zo druk maken om wat hij denkt? terwijl je zelf niet eens weet wat je wiltquote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ik ga niet met iemand naar bed die ik gewoon leuk vind of waar ik niks mee heb.
Als ik verlieft word, wel een keer, maar niet meteen en ik denk dat veel mannen daar niet op willen wachten of denken als ik te aardig ben dat ik dat wel eerder wil.
Ik denk dat dat nog wel meevalt hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
Dat weet ik niet.
Maar ik ga niet met iemand naar bed die ik gewoon leuk vind of waar ik niks mee heb.
Als ik verlieft word, wel een keer, maar niet meteen en ik denk dat veel mannen daar niet op willen wachten of denken als ik te aardig ben dat ik dat wel eerder wil.
je raakt er aan gewend!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef lichtekooi het volgende:
Want dat is heel veel werk als je steeds moet copy-pasten?
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ie seks willen, dat je met hem afspreekt wil toch niet zeggen dat je jezelf verplicht daartoe?
Nee, maar ik vind het dan niet leuk voor hem als hij dat wel verwachtquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Al zou ie seks willen, dat je met hem afspreekt wil toch niet zeggen dat je jezelf verplicht daartoe?
Copy pasten inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 10:22 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zo meer quoten tegelijk?
Want dat is heel veel werk als je steeds moet copy-pasten?
Sja, ik zie het probleem niet hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het dan niet leuk voor hem als hij dat wel verwacht
Als hij dat wel verwacht heeft hij verkeerde verwachtingenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Quick reply is toch makkelijkerquote:
Ik word niet verlieft op hem denk ik. maar een keer iets drinken vind ik wel leukquote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
waarom je zo druk maken om wat hij denkt? terwijl je zelf niet eens weet wat je wilt
doe gewoon wat je doen wilt, zorg dat je eerlijk tegenover hem bent...
wees duidelijk, zeg geen dingen die je niet meent...
als jij hem wilt zien om wat gezelligs te agan doen dan zeg je dat toch zo.
dan kan je toch niks verkeerds doen?
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
gewoon elke post met de rode " aanklikken.quote:
Voor die mannen denken is al verkeerd, dat kunnen ze wel zelf. En jij bent helemaal niet verplicht om aan hun denkbeeld te voldoen. Wil je niet, doe je het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:21 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Die knop heb ik helemaal nietquote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon elke post met de rode " aanklikken.
Nog bedankt voor je tip trouwensquote:
En hoe hij knuffelt is ook belangrijkquote:
Baggerlayout kiezen, zoveel meer mogelijkheden.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die knop heb ik helemaal niet
Zie mijn post bovenaan deze paginaquote:Op maandag 18 mei 2009 10:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Die knop heb ik helemaal niet
Als hij dat "verwacht" dan is dat sowieso alquote:Op maandag 18 mei 2009 10:24 schreef lichtekooi het volgende:
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".
Buiten dat is het meestal maar een tijdelijk iets.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:29 schreef S95Sedan het volgende:
Waar maken jullie je druk om.....dat soort dingen lopen vanzelf wel. In iedergeval als er van 2 kanten chemie is.
dan ga je dus gewoon gezellig iets doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik word niet verlieft op hem denk ik. maar een keer iets drinken vind ik wel leuk
Maar ik moet gewoon niet zo moeilijk doen en bellen dan.
ja, ik zou ook "beledigd" zijn ....quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
No offence, maar wat ik gelijk denk is "hij heeft een leuk scharreltje daar opgelopen"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:23 schreef Lotusss het volgende:
Samenvatting dan maar:
Elkaar in December ontmoet, toen ook date gehad. Hebben elkaar dus in real life gezien. Er was van beide kanten meteen een klik maar durfden er beiden niet naar te handelen. Helaas is hij begin januari voor 9 maanden naar het buitenland gegaan vanwege werk dus qua timing was het sowieso al kut.
In de msn/skype/sms gesprekken die we hebben gehad hebben we in maart toegegeven elkaar op z'n minst héél erg leuk te vinden. Dit was gebaseerd op de online gesprekken en natuurlijk ook de klik die we hadden tijdens de date. In dat gesprek in maart heb ik ook aangegeven dat ik niet iemand (meer) ben die zomaar iets "voor de lol" doet. Om meteen vol in de relatie te stappen is ook weer zo wat, maar rustig aan. Geen enge beslissingen. Waren we het beiden mee eens.
Afgelopen dinsdag het laatste "super"gesprek gehad. In deze en vorige gesprekken van zijn kant nooit een woord van twijfel, negativiteit of afstand gelezen en geloof me, ik heb ernaar gezocht omdat ik - nu ik voor het eerst in 6 jaar écht voor iemand wilde gaan - stiekem best wel onzeker was. Heb in eerdere gesprekken ook aangegeven dat hij het tempo maar moest bepalen aangezien ik best wel een relatien00b ben. Maar ook, nooit een woord van twijfel, afstand e.d.
Tot de mail van gisteren waarin hij aangaf liever niets aan zijn hoofd te willen hebben naast zijn werk, omdat zijn werk momenteel al zijn tijd opslokt. Bovendien wil hij zich niet weer in een serieuze relatie storten omdat zijn vorige lange relaties ook stuk voor stuk zijn misgegaan.
In de e-mailwisseling van gisteren is er van beide kanten dus eerlijk, open en duidelijk naar elkaar toe gecommuniceerd. Daarvoor kan ik hem alleen maar prijzen. Als iemand gedumpt zou moeten worden, dan neem ik hem als voorbeeld. Alles is netjes uitgesproken en hij heeft op al mijn vragen eerlijk, open en duidelijk geantwoord.
Ik heb daarentegen wel gevraagd dat - als hij zou willen - we elkaar nog steeds een keertje weer in het echt zouden kunnen zien als hij in juni in NL is. Reden die ik heb opgegeven is dat ik wil weten of mijn gevoelens die ik voor hem heb/had gebaseerd waren op een echt gevoel of slechts op een fantasie die ik de afgelopen maanden heb opgebouwd.
Op dit verzoek heeft hij positief gereageerd en we gaan als vrienden die avond een hapje eten. Ik zit nu nog in de afkickfase, ik weet het. Maar die avond is zeker geen poging om hem terug te krijgen of om enige vorm van hoop te koesteren. Hij heeft zijn keuze gemaakt en naar mij gecommuniceerd, een gevoel kan je niet met rationele argumenten bestrijden dus dat doe ik dan ook niet.
Mocht het ooit zo zijn, dan moet hij tegen die tijd dat hij eruit is maar een kik geven. Echter, ik ga zeker niet op hem wachten of het initiatief nemen. ALS ik al verliefd word op iemand, dan geef ik mezelf voor de volle 100%. Ik verwacht ook niets minder van de ander. Dat kan/wil hij me blijkbaar niet geven, dus dan ga ik mijn standaarden daarin niet aanpassen ook.
Duidelijk voor iedereen??
pluspunten voor Rip!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch? Als ik gezoend heb met een man en hij mag mee naar huis of zo, dan vertel ik ook altijd eerst "Er wordt niet geneukt. Als je dat niet trekt, dan kun je nu naar huis gaan".
Wil je zeggen dat mannen dat niet gelijk in hun hoofd hebben als ze met een vrouw naar huis gaan??quote:
Dat is handig ja, want steeds copy-pasten is voor mij teveel werk.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Quick reply is toch makkelijker
>
Opties > tabblad quick reply > quick quote gebruiken > ja
Niet alle mannen lopen hun lul achterna hoor, Rip.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met een vrouw naar huis, maar als dat gebeurt denk ik niet gelijk Neuken Neuken Neukenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat mannen dat niet gelijk in hun hoofd hebben als ze met een vrouw naar huis gaan??
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alle mannen lopen hun lul achterna hoor, Rip.
Idd!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is handig ja, want steeds copy-pasten is voor mij teveel werk.
En ik zie dan wel. Ik ben die dingen gewoon niet zo gewent.
Maar eigenlijk zeggen jullie gewoon dat ik me niet zo druk moet maken. Dan ga ik misschien wel bellen
En altijd maar zeiken dat vrouwen niet duidelijk zijn. Een man die mee mag naar huis hoopt altijd op seks. Ik wil duidelijk zijn in mijn signalen en voorkomen dat hij een andere indruk heeft.quote:
Zeg niet dat je die nog niet kendequote:
Waar de fuck zit dat dan? ;')quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
Loop jij achteruit ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Mooie instelling binnen de baggerlayoutquote:
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet ergquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je er beide behoefte aan hebt waarom niet en zo niet, big deal. Is gewoon een van die dingen waar je niet teveel over moet nadenkenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dat is het meestal maar een tijdelijk iets.
zie mijn post bovenaan deze paginaquote:
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegtquote:
Zie de post van djayzz bovenaan de paginaquote:
Maar wel minimaal een keertje " misschien neuken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met een vrouw naar huis, maar als dat gebeurt denk ik niet gelijk Neuken Neuken Neuken![]()
[..]
Neuh dat geloof ik niet. Hij is heel eerlijk geweest in alles, en als dat het was dan zou hij dat ook wel gezegd hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik gelijk denk is "hij heeft een leuk scharreltje daar opgelopen"
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.
Ik neem dat met 'bovenaan de pagina' post 250 of 200 wordt bedoelt.. Al gok ik 250.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Hoezo generaliserendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet erg
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mijquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Ik ben er eentje tegengekomen die dat niet wildequote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, jij gaat daar vanuit, dat is wat anders. Maar da's ook niet erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |