abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 09:12:11 #126
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141317
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Win-win situatie .
en waar moet ik dan heen?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 18 mei 2009 @ 09:12:47 #127
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69141330
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:11 schreef Carooltje79 het volgende:
goedemorgen singels
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef rival het volgende:
Ook ik is weer van de partij hier, goedemogguh
Goedemorgen allemaal
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 18 mei 2009 @ 09:13:22 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141342
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef rival het volgende:

Productief, gezellig en fijn weekend gehad!
and you?
Mooi zo
Mijnes was redelijk saai
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 18 mei 2009 @ 09:14:23 #129
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141363
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef dawg het volgende:

Niet zulke moeilijke vragen stellen op maandagmorgen.
Sorry.. het was maar een (sort of) ja of nee vraag
  maandag 18 mei 2009 @ 09:14:50 #130
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69141374
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Lotusss het volgende:
Zoow.... totaal niet geslapen. Zit vanmorgen voor de zoveelste keer de mailconversatie van afgelopen nacht door te lezen. Ben inmiddels wel zover dat ik vind dat hij écht niet weet wat hij nu heeft laten schieten!

We hebben zoveel gedeelde interesses, zitten op hetzelfde niveau en dezelfde golflengte, de klik was er gigantisch én ik heb alle begrip voor zijn carrière. Dat laatste betekent dus dat ik altijd op een "gedeelde eerste plaats" zou komen te staan en dat ik maar afhankelijk ben van waar ze hem allemaal naartoe sturen. I could have handeled that... deed ik nu ook.

Of hij in gaat zien dat hij voor nu best wel een grote fout heeft gemaakt, dat weet ik niet. Denk dat er sowieso al weinig vrouwen zijn die het trekken als hun partner >4 mnd van huis is. Ach, sommige mannen zijn gewoon stommelingen... You don't know what you've got till it's gone.

@dawg : die sloophamer cq. bulldozer had bovenstaande persoon dus al gehanteerd. Had aan de ene kant wel voordelen maar aan de andere kant kwam er ook nog even wat boven waarbij ik liever had gehad dat er deels dat muurtje nog stond. Ben er nu weer even voor om die muur van gewapend beton (tijdelijk) op te bouwen uit zelfbescherming.
Ik denk dat maar weinig mannen daar écht over nadenken, ik zou er verder ook niet zoveel over nadenken. Mocht hij dat wel vinden en je dat laten weten, dan is het vleiend, maar verder heb je er nou eenmaal niet zoveel aan.

Die muur zou ik niet weer opbouwen, als je achter de keuze staat, dan is dat dus nergens voor nodig.. En zoals dawg zegt; het leven is inderdaad een stuk leuker zonder muur..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 18 mei 2009 @ 09:14:59 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69141376
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

en waar moet ik dan heen?
OUD? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:16:59 #132
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141424
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

OUD? .

Daar praten ze over kinderen!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:17:51 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69141443
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Daar praten ze over kinderen!
I know, erg he? .

Nou ok, blijf maar hier dan .
Get woke, go broke!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:17:58 #134
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_69141449
quote:
Zoow.... totaal niet geslapen. Zit vanmorgen voor de zoveelste keer de mailconversatie van afgelopen nacht door te lezen. Ben inmiddels wel zover dat ik vind dat hij écht niet weet wat hij nu heeft laten schieten!

We hebben zoveel gedeelde interesses, zitten op hetzelfde niveau en dezelfde golflengte, de klik was er gigantisch én ik heb alle begrip voor zijn carrière. Dat laatste betekent dus dat ik altijd op een "gedeelde eerste plaats" zou komen te staan en dat ik maar afhankelijk ben van waar ze hem allemaal naartoe sturen. I could have handeled that... deed ik nu ook.
Ik had me al eerder wat somber uitgelaten over dit soort relaties in het topic daarvoor, het spijt me dat het zo is afgelopen. Maar ik denk wel dat je het gewoon uit je hoofd moet zetten en zeker die mails niet meer lezen. Jullie waren ver van elkaar weg, het gevaar voor idealisering zit er sterk in en het lijkt er op dat je dat doet.
quote:
Of hij in gaat zien dat hij voor nu best wel een grote fout heeft gemaakt, dat weet ik niet. Denk dat er sowieso al weinig vrouwen zijn die het trekken als hun partner >4 mnd van huis is. Ach, sommige mannen zijn gewoon stommelingen... You don't know what you've got till it's gone.
* kingmob zingt "Een maaaaan, weet niet wat ie miiist, maar als ze er niet is...."
Maar serieus, ik ken het gevoel, maar je moet jezelf vertellen dat als het echt perfect was jullie nog wel terug bij elkaar komen. maar realiseer dat het geen enkele zin heeft hem dat te proberen aan z'n hoofd te praten ofzo.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_69141460
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Jazeker! Jij ook?
Echt wel! ik mag niet klagen
pi_69141472
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Mooi zo
Mijnes was redelijk saai
Das minder!

oh trouwens, daar koos je zelf voor
  maandag 18 mei 2009 @ 09:20:08 #137
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141498
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

I know, erg he? .

Nou ok, blijf maar hier dan .
Mag het?

maandag 18 mei 2009 @ 09:20:36 #138
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141512
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:18 schreef rival het volgende:

[..]

Das minder!

oh trouwens, daar koos je zelf voor
Gedeeltelijk!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:20:53 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69141519
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Mag het?

Is niet aan mij hoor, jij was hier eerder dan ik .

Anyway, 3 daagjes werken, concertje op Woensdag en dan hopen op lekker weer .
Get woke, go broke!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:21:00 #140
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69141522
Zo, wat een drukke boel weer hier
Iedereen weer lekker aan het werk/de studie?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:23:02 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69141560
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef djayzz het volgende:
Zo, wat een drukke boel weer hier
Iedereen weer lekker aan het werk/de studie?
Ik wilde om 13.00 naar de UvT gaan, maar dat plan valt nu in het water
En ik ga zo even naar de stad
pi_69141568
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Gedeeltelijk!
Ohja!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:24:32 #143
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141591
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is niet aan mij hoor, jij was hier eerder dan ik .

Anyway, 3 daagjes werken, concertje op Woensdag en dan hopen op lekker weer .
Dat is waar

Alleen donderdag 80% kans op regen
  maandag 18 mei 2009 @ 09:25:05 #144
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69141606
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef rival het volgende:

Ohja!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:25:12 #145
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69141609
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik wilde om 13.00 naar de UvT gaan, maar dat plan valt nu in het water
En ik ga zo even naar de stad
En je wilde nog wel zo graag naar de UvT
Veel plezier in de stad

Ga je nog leuke dingen kopen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:25:36 #146
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69141617
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:10 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb je verhaal half gelezen in dat andere topic, maar wat een vreemd einde zeg. Of naja, eerst hoor je zolang niets, dan heb je een gesprek & dan komt er zo'n mailtje overheen. Hopelijk kan je het straks in juni ook een beetje uitpraten - mits je daarop zit te wachten. Bij mij was het iets anders, maar is het op een soort gelijke manier uit gegaan & ik hoefde hem daarna niet meer te spreken eigenlijk...
Het is idd een vreemd einde. Hij is in 3 dagen tijd ineens 180 graden gedraaid en het is mij (en hem waarschijnlijk ook) niet helemaal duidelijk waarom. Als ik het zo teruglees nu alles wat gezakt is, heb ik het idee dat het van zijn kant gewoon écht zelfbescherming is. Ik weet dat hij ondanks zijn intelligentie iemand is die zich heel erg door zijn gevoel laat leiden. In vorige relaties heeft hij zich dus ook voor de volle 100% gegeven en dat is dus ook vaak zat misgegaan (anders was-ie nu niet single of course).

Ik gooi het gewoon op zelfbescherming van zijn kant. Ten eerste is het gewoon moeilijk om iemand in je hoofd te hebben zitten die duizenden kilometers verderop zit terwijl je gewoon je werkzaamheden moet uitvoeren (alhoewel, daar heb ik ook last van). En ten tweede heeft hij blijkbaar toch een behoorlijke knauw gekregen van de eerdere relaties en wil hij dit vroegtijdig beëindigen, vóórdat het een echte "fullblown" relatie is en hij wéér de kans zou lopen om gekwetst te worden.

Tsja, zijn eerste reden kan ik me in vinden... al vind ik dat als ik met mijn autistenhersens dit trek, dat hij dat ook zou moeten kunnen (mietje dus ). En de tweede reden. Ach, bindingsangst. Ben vóór dit gebeuren 6 jaar lang vrijgezel geweest door bindingsangst. Had nu voor het eerst echt het idee iemand gevonden te hebben die het waard was om het risico te nemen. Dat is iets waar hij zelf aan moet werken.

Nogmaals: hij weet écht niet wat hij nu laat liggen. Heb gevraagd of we zijn vrije dag in juni alsnog wel even elkaar in levenden lijve konden zien en dat wil hij gelukkig nog wel... tegen die tijd zal het wel wat bekoeld zijn maar ik ben toch benieuwd hoe hij zal reageren en of ik aan hem zou kunnen zien of ik gelijk heb wat betreft mijn huidige analyse. Ik stel me er niet teveel bij voor en ik wil ook geen dubbele agenda, maar tsja, met zo'n klik die we hadden is het toch altijd afwachten of eventuele weggestopte gevoelens van één of beiden niet per ongeluk en onbedoeld boven komen drijven.

Of ik ernaar handel is weer een andere zaak, hij heeft zijn keuze gemaakt en ik ga geen hoop koesteren in het geval dat hij ook ineens (weer) gevoelens krijgt. Kans is dan groot dat hij 1 à 2 maanden later precies hetzelfde mailtje van gisteren naar boven vist en weer komt met het gezeur van bindingsangst en geen gezeik willen hebben omdat zijn werk al druk genoeg is.

@ dawg: die mailconversaties gooi ik niet weg, het is namelijk wel een lichtend voorbeeld voor hoe het dumpen van iemand op een nette, respectvolle manier kan. En hoewel zijn conclusie mij niet bevalt, de manier waarop er gecommuniceerd is, ook vanuit mijn kant, daar ben ik stiekem best wel trots op. (call me strange)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lotusss op 18-05-2009 09:31:19 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:26:37 #147
101353 mrbox
Miep miep
pi_69141645
quote:

Ben er nu weer even voor om die muur van gewapend beton (tijdelijk) op te bouwen uit zelfbescherming.
Wees eens eerlijk tegen jezelf en vraag je af wat de muur je de afgelopen 6 jaar heeft gebracht ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:26:53 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69141651
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat is waar

Alleen donderdag 80% kans op regen
Ik weet het niet de ene site zegt 50, de andere 90% .
Get woke, go broke!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:27:57 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69141680
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef djayzz het volgende:

[..]

En je wilde nog wel zo graag naar de UvT
Veel plezier in de stad

Ga je nog leuke dingen kopen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... Ik heb van 16.45 - 18.30 college en als ik dan eerder ga, dan voel ik mij nuttig

En nee, ik heb niets speciaals nodig, maar wie weet wat ik tegenkom!
pi_69141694
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Het is idd een vreemd einde. Hij is in 3 dagen tijd ineens 180 graden gedraaid en het is mij (en hem waarschijnlijk ook) niet helemaal duidelijk waarom. Als ik het zo teruglees nu alles wat gezakt is, heb ik het idee dat het van zijn kant gewoon écht zelfbescherming is. Ik weet dat hij ondanks zijn intelligentie iemand is die zich heel erg door zijn gevoel laat leiden. In vorige relaties heeft hij zich dus ook voor de volle 100% gegeven en dat is dus ook vaak zat misgegaan (anders was-ie nu niet single of course).

Ik gooi het gewoon op zelfbescherming van zijn kant. Ten eerste is het gewoon moeilijk om iemand in je hoofd te hebben zitten die duizenden kilometers verderop zit terwijl je gewoon je werkzaamheden moet uitvoeren (alhoewel, daar heb ik ook last van). En ten tweede heeft hij blijkbaar toch een behoorlijke knauw gekregen van de eerdere relaties en wil hij dit vroegtijdig beëindigen, vóórdat het een echte "fullblown" relatie is en hij wéér de kans zou lopen om gekwetst te worden.

Tsja, zijn eerste reden kan ik me in vinden... al vind ik dat als ik met mijn autistenhersens dit trek, dat hij dat ook zou moeten kunnen (mietje dus ). En de tweede reden. Ach, bindingsangst. Ben vóór dit gebeuren 6 jaar lang vrijgezel geweest door bindingsangst. Had nu voor het eerst echt het idee iemand gevonden te hebben die het waard was om het risico te nemen. Dat is iets waar hij zelf aan moet werken.

Nogmaals: hij weet écht niet wat hij nu laat liggen. Heb gevraagd of we zijn vrije dag in juni alsnog wel even elkaar in levenden lijve konden zien en dat wil hij gelukkig nog wel... tegen die tijd zal het wel wat bekoeld zijn maar ik ben toch benieuwd hoe hij zal reageren en of ik aan hem zou kunnen zien of ik gelijk heb wat betreft mijn huidige analyse. Ik stel me er niet teveel bij voor en ik wil ook geen dubbele agenda, maar tsja, met zo'n klik die we hadden is het toch altijd afwachten of eventuele weggestopte gevoelens van één of beiden niet per ongeluk en onbedoeld boven komen drijven.

@ dawg: die mailconversaties gooi ik niet weg, het is namelijk wel een lichtend voorbeeld voor hoe het dumpen van iemand op een nette, respectvolle manier kan. En hoewel zijn conclusie mij niet bevalt, de manier waarop er gecommuniceerd is, ook vanuit mijn kant, daar ben ik stiekem best wel trots op. (call me strange)
Ik lees hier vooral een relaas van iemand die verliefd is, niet helemaal begrijpt dat hij niet verliefd is, dus haarzelf subtiel toch wat hoop probeert te geven door te stellen dat hij niet weet wat ie laat gaan, dat ie het uit zelfbescherming doet en niet omdat hij misschien toch niet zo verliefd was maar zich mee liet slepen in het moment, etc etc jadajada.

Je hebt al een muurtje zeg je, het zou zonde zijn als je die muur (oa) weer optrekt omdat je nog ijdele hoop hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')