Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.quote:
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze denkt dat ik niet zo aardig (meer) ben.
quote:
Dat was het.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou 'm alleen negeren wanneer ik hem irritant vond. Als ie aan mij vraagt of ik hem negeer vind ik dat niet irritant.
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, die met artisjokkenhartjes, zonder de artisjokkenhartjes.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Doe maar 2, kunnen we weer ff vooruit.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
En wat sixpackjes. We hebben bijna geen bier meer.
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef dawg het volgende:
Maar Ofrescameisje, hoe gaat het? Heb je nog dates in de planning, om maar even ontopic te blijven?
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...quote:Op maandag 18 mei 2009 01:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Kom jij trouwens donderdag ook naar het vondelpark?
Ja relax. Verder sluit ik me bij rival aan en doe ik geen uitspraken over persoonlijke dingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Nee, niet echt vaststaande dingen. Met Hemelvaart op bezoek bij een vriend in Delft. Daar lekker aan het bier.
En met jou?
Niet zoveel nadenken, was vorige week inderdaad tof.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef rival het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens gezellig, maar ik weet het nog niet...
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij kwam toch misschien ook de park checken, of niet?
Heb je die 15cm aan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, dat zit erin. Afhankelijk van de planning.
Oh nee niet vanwege nadenken hoor, ik verwacht wel dat jullie me in leven latenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoveel nadenken, was vorige week inderdaad tof.
Alsnog sterkte.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Zooow.... eerste emoties zijn wat gezakt.
Owkee gedumpt worden via e-mail is normaliter not done, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is. Qua stem klap ik dicht en via msn kan het wat rommelig worden (lange-afstand"relatie" voor de mensen die me niet kennen) dus dat had ook niet echt gewerkt.
Er zijn een aantal mailtjes over een weer gegaan waarbij de conclusie toch is dat we gewoon vrienden blijven. Echt waar, áls ik gedumpt moest worden, dan is dit toch wel de beste manier geweest. Openheid, eerlijkheid, geen beschuldigingen over en weer... áls een man een meisje dan verdrietig moet maken, dan moet diegene het op de manier doen zoals bij mij. Open, eerlijk, duidelijk, respectvol en de ander afsluiting gunnen.
Besloten om met een vriendschap verder te gaan en de afgelopen tijd gewoon als een mooie herinnering te bestempelen.
Niet alle mannen zijn klootzakken
Ben helemaal rul geragd meid.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe maar 2, kunnen we weer ff vooruit.
Hé maar lul! Noggeneukt?
Dat klopt. Net zoals ook niet alle vrouwen emotionele labiele wezens zijn (Ofresca, lees je mee?quote:
Jammer, je lijkt me wel tof om eens een biertje mee te drinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef rival het volgende:
[..]
Oh nee niet vanwege nadenken hoor, ik verwacht wel dat jullie me in leven laten![]()
Maar de garage staat voorlopig bij mij op nr 1 in de planning dus als er iets te doen is gaat dat voor![]()
en er is nog al wat te doen
Nou da´s mooi.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:19 schreef Lotusss het volgende:
Zooow.... eerste emoties zijn wat gezakt.
Owkee gedumpt worden via e-mail is normaliter not done, maar ik ben wel blij dat het zo gegaan is. Qua stem klap ik dicht en via msn kan het wat rommelig worden (lange-afstand"relatie" voor de mensen die me niet kennen) dus dat had ook niet echt gewerkt.
Er zijn een aantal mailtjes over een weer gegaan waarbij de conclusie toch is dat we gewoon vrienden blijven. Echt waar, áls ik gedumpt moest worden, dan is dit toch wel de beste manier geweest. Openheid, eerlijkheid, geen beschuldigingen over en weer... áls een man een meisje dan verdrietig moet maken, dan moet diegene het op de manier doen zoals bij mij. Open, eerlijk, duidelijk, respectvol en de ander afsluiting gunnen.
Besloten om met een vriendschap verder te gaan en de afgelopen tijd gewoon als een mooie herinnering te bestempelen.
Niet alle mannen zijn klootzakken
insgelijksquote:Op maandag 18 mei 2009 01:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Jammer, je lijkt me wel tof om eens een biertje mee te drinken.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alsnog sterkte.Maar wel fijn dat hij zich zo open opstelt.
Ik ga slapen lieve mensen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Damn, dacht ik je even over te halen met die post.
dat was een flinke opkomst geloof ik?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:30 schreef dawg het volgende:
Toch vind ik eigenlijk dat je gewoon moet komen, rival. Volgens mij wordt het niet zo druk als afgelopen weekend.
wel gezelligquote:
Nee, geen idee, ik heb gewoon een wekker.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:38 schreef rival het volgende:
[..]
wel gezellig![]()
Het is een mooie tijd om te gaan slapen, 6 uur gaat de wekker...
het lijkt kort, maar ik voel nu al dat ik dan precies op het juiste moment wakker wordt (je hebt zown slaapcyclus ding gedoe je weetz)
Ik stel me dan even voor:quote:Op maandag 18 mei 2009 01:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat klopt. Net zoals ook niet alle vrouwen emotionele labiele wezens zijn (Ofresca, lees je mee?).
Welkom. Stel je ook eens even voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |