Ja dat vind ik ook!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik lag de hele middag nog in bed
maar ben vanavond nog weggeweest tenminste
Moet kunnen op zondag
Slaap lekker lieve djayzzquote:Op maandag 18 mei 2009 00:09 schreef djayzz het volgende:
Zo! gedoucht, schoon beddengoed. wat zal ik lekker slapen![]()
Dag lieve singles
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..quote:
ergens tussen grunn en den bos is zeker liefde is de luchtquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..
je veranderd van onderwerpquote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
Ik had het over jou. Jij nog wat op het oog?
Beetje ver wegquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ergens tussen Groningen en 's-Hertogenbosch denkt hij..
Weet hij dat ook? anders quote ik het morgenochtend evenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ik vind djayzz gewoon een leuke gozer.
Nu jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
Weet hij dat ook? anders quote ik het morgenochtend even
Ik ken een leuke dame
Jij kent een leuke dame met wie jij... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je hebt gelijk het is al nacht !!
Proostquote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.
*plop* zegt de beugel.
Proost.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, tis altijd wel ergens 5 uur.
*plop* zegt de beugel.
Laten we erover ophoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij kent een leuke dame met wie jij... ?
Dan zal ik niet verder doorvragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb niet meer zown behoefte om privedetails hier zo op het forum neer te zetten
Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef rival het volgende:
[..]
dawg!
*schenkt dawg een virtueel biertje*
weet ook nie waarom, voor je het vraagt
Nee, ik drink gewoon niet zo heel vaak alcohol meer. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:53 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er al teveel op?
bier is niet klasse genoeg voor je?
ik zal je nog eens wat aanbieden
Nu lijkt het net of ik echt ergens mee bezig ben oid maar ik geniet gewoon van het vrijgezel zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 00:50 schreef Ofresca het volgende:
Dan zal ik niet verder doorvragen.Succes met haar!
Nu nog maar 6 dagen in de week, dan is zondag de logische dag om het niet te doen!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik drink gewoon niet zo heel vaak alcohol meer. Maar toch bedankt.
Dat was kortquote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:ik ga me bedje maar eens opzoeken
Truste
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 00:54 schreef Carooltje79 het volgende:ik ga me bedje maar eens opzoeken
Truste
Meestal op vrijdag of zaterdag, maar niet elke week.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nu nog maar 6 dagen in de week, dan is zondag de logische dag om het niet te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |