Idd!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is handig ja, want steeds copy-pasten is voor mij teveel werk.
En ik zie dan wel. Ik ben die dingen gewoon niet zo gewent.
Maar eigenlijk zeggen jullie gewoon dat ik me niet zo druk moet maken. Dan ga ik misschien wel bellen
En altijd maar zeiken dat vrouwen niet duidelijk zijn. Een man die mee mag naar huis hoopt altijd op seks. Ik wil duidelijk zijn in mijn signalen en voorkomen dat hij een andere indruk heeft.quote:
Zeg niet dat je die nog niet kendequote:
Waar de fuck zit dat dan? ;')quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
Loop jij achteruit ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alle mannen lopen hun lul achterna hoor, Rip.
Mooie instelling binnen de baggerlayoutquote:
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet ergquote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je er beide behoefte aan hebt waarom niet en zo niet, big deal. Is gewoon een van die dingen waar je niet teveel over moet nadenkenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dat is het meestal maar een tijdelijk iets.
zie mijn post bovenaan deze paginaquote:
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegtquote:
Zie de post van djayzz bovenaan de paginaquote:
Maar wel minimaal een keertje " misschien neuken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga niet zo vaak met een vrouw naar huis, maar als dat gebeurt denk ik niet gelijk Neuken Neuken Neuken![]()
[..]
Neuh dat geloof ik niet. Hij is heel eerlijk geweest in alles, en als dat het was dan zou hij dat ook wel gezegd hebben.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
No offence, maar wat ik gelijk denk is "hij heeft een leuk scharreltje daar opgelopen"
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wel degene die op haar vallen. Wie weet straalt ze wel dat -ik ben heel gemakkelijk te krijgen type- uit.
Ik neem dat met 'bovenaan de pagina' post 250 of 200 wordt bedoelt.. Al gok ik 250.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Hoezo generaliserendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet, dat doen jullie wel. En da's niet erg
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mijquote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Ik ben er eentje tegengekomen die dat niet wildequote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, jij gaat daar vanuit, dat is wat anders. Maar da's ook niet erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 mei 2009 10:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen dan zou ik sowieso naar huis gaan ondanks dat het wel of niet neuken me eigenlijk geen zak op dat moment zou boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |